Ik heb een paar uur op een emmer uien zitten pellen en ik heb de rest van de dag besteed aan het levellen van mijn LOTRO-characterquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 2uur gezeten bij het uwv, dat was wel weer spannend dan
Ach het was wel gezellig om ouwe collega's weer te zien hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Yay!
[..]
Dat is hetzelfde als op een terrasje zitten en mensen kijkenmaar dan zonder zon en drankjes
Hoe gaat het met je ogen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur op een emmer uien zitten pellen en ik heb de rest van de dag besteed aan het levellen van mijn LOTRO-character
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het was wel gezellig om ouwe collega's weer te zien hoor
Ik zit nu bijna 6 weken thuisquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang ben je nu werkloos dan? Ik werk niet veel, maar helemaal niet lijkt me wel afschuwelijk, ik verveel me met 25 uur al te pletter als ik thuis ben.
Ja sommige mensen wil je niet meer zienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ogen?
[..]oh wat erg
Ik ben het gewend om 8+ uur te gamen of in elk geval achter mijn pc te zitten de laatste anderhalf jaar ofzoquote:
Nee, ik bedoelde of je geen last had door die uienquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om 8+ uur te gamen of in elk geval achter mijn pc te zitten de laatste anderhalf jaar ofzo
Ik ben daar allang aan gewend, de eerste paar weken huil je nog wel, dan is het vreselijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of je geen last had door die uien![]()
Ik begin altijd als een gek te tranen. Ik kan nu heel goed snijden met mijn ogen dicht
Heerlijk zulke collega's, kan er altijd wel mee/om lachenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen wil je niet meer zien
Zit ook een meisje bij en die was van de receptie en die is serieus te dom om te poepen
Ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben daar allang aan gewend, de eerste paar weken huil je nog wel, dan is het vreselijk
Nouja heerlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heerlijk zulke collega's, kan er altijd wel nee/om lachen
Vermakelijk toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja heerlijk
we moesten een formulier invullen en je moest je naam en adres invullen en toen vroeg ze serieus of ze haar eigen adres moest invullen
En die kerel zei net ervoor, vul je eigen gegevens daar in
Ja paar keer wel, maar op een gegeven moment gaat het irriterenquote:
Ik was een keer met collega's buiten aan het lunchen en die domme collega gooit haar patatbakje zo op de grond. Een andere collega zegt tegen haar:"Zeg, heb je wel eens van het milieu gehoord?" Waarop zij zegt:"Wat? Milieuheu?" En echt zo onozel kijken erbijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja paar keer wel, maar op een gegeven moment gaat het irriteren
Zij is ook zeker meer met haar nagels bezig dan wat andersquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was een keer met collega's buiten aan het lunchen en die domme collega gooit haar patatbakje zo op de grond. Een andere collega zegt tegen haar:"Zeg, heb je wel eens van het milieu gehoord?" Waarop zij zegt:"Wat? Milieuheu?" En echt zo onozel kijken erbijDus mijn collega zei tegen haar dat ze het bakje maar heel snel in de prullenbak moest gooien waarop die dombo aan een soort putdeksel op straat begint te sjorren omdat ze dacht dat het een vuilnisbak was
![]()
Je kon me opvegen!
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zij is ook zeker meer met haar nagels bezig dan wat anders
Nou die van ons was echt niet helemaal lekker in haar hoofd ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze kende ook de uitdrukking 'de kluts kwijt zijn' niet. Zij maar zoeken naar dat ding![]()
Ik mis haar
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou die van ons was echt niet helemaal lekker in haar hoofd ook
Ze vertelde mij dat ze in 1jaar tijd 4 abortussen heeft laten plegen, zou je dan niet eens gaan denken aan een condoom of anti conceptie pil vroeg ik toen, kreeg ik als antwoord: Nou het gaat toch wel goed zo
Watquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou die van ons was echt niet helemaal lekker in haar hoofd ook
Ze vertelde mij dat ze in 1jaar tijd 4 abortussen heeft laten plegen, zou je dan niet eens gaan denken aan een condoom of anti conceptie pil vroeg ik toen, kreeg ik als antwoord: Nou het gaat toch wel goed zo
Ja maar ze is echt niet goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat![]()
Ok, dat is wel even iets erger dan gewoon onnozel zijn![]()
En dat vertelt ze dan ook gewoon zo ff....
Haha geweldige vrouwquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ze is echt niet goed
Het is nog van 4 verschillende gasten ook
Ze vroeg aan mij een keer of ik zin had om wat te gaan doen met haar en dat ik dan wel kon blijven slapen, toen ik zei dat ik een vriendin had keek ze mij raar aan en zei ze: Ja maar die hoef je toch niet te vertellen dat we iets gaan doen
Geweldig jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha geweldige vrouwdroom van veel mannen ben ik bang!
Als ik dit weer lees denk ik ook vangewoon uit verbazing
Bah!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geweldig ja
Haar buik is nog dikker en groter dan haar reet, maar wel constant strakke truitjes aan trekken zodat die buik er lekker uit hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |