ja ooit, voordat ik ermee ga rijden moet dat maar WEER danquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem nu weer maken dan?
[..]
ja oneerlijk he. alle meisjes kunnen wel de contact met de man van het andere geslacht dan hun krijgen, en zelfs relaties enzoquote:
Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer.
Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn.
je "type" wordt toch niet alleen bepaald door lief / niet lief. Ook hobbies, uiterlijk, spontaniteit, humor enzo bepalen of iemand je type wel/niet is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Sorry, je bent m'n type niet" is echt de meest gebruikte zin door een vrouw ooit![]()
En dan gaan ze klagen, dat haar vriend/lover een klootzak is en ze iemand wil die wel lief voor haar is.. Dan vindt ze er zo eentje, dan is het weer niet haar type en eindigd die jongen in de friendzone. Waarna ze vervolgens bij de volgende loser die haar onjuist behandeld bij die jongen komt klagen.. Hallo, open je ogen kutje..
Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je "type" wordt toch niet alleen bepaald door lief / niet lief. Ook hobbies, uiterlijk, spontaniteit, humor enzo bepalen of iemand je type wel/niet is.
tja... niemand is perfect, persoonlijk vind ik spontaniteit en humor t belangrijkste.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..
Vaak wel jaquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een vrouw vindt altijd wel wat, ookal klopt al het andere, er is altijd net dat ene..
wel knap dat jullie het hebben meegemaakt ofzo. dan moet je al zoveel omgang met de vrouw hebben dat ze je heeft gefriendzoned enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
"Sorry, je bent m'n type niet" is echt de meest gebruikte zin door een vrouw ooit![]()
En dan gaan ze klagen, dat haar vriend/lover een klootzak is en ze iemand wil die wel lief voor haar is.. Dan vindt ze er zo eentje, dan is het weer niet haar type en eindigd die jongen in de friendzone. Waarna ze vervolgens bij de volgende loser die haar onjuist behandeld bij die jongen komt klagen.. Hallo, open je ogen kutje..
De meeste vrouwen zijn gewoon oppervlakkig..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... niemand is perfect, persoonlijk vind ik spontaniteit en humor t belangrijkste.
hobbie zou mij echt aan de billen oxideren, zolang t maar geen obsessie of ziekelijk iets is is of ik gedwongen verwacht wordt mee te doen.
Watquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn gewoon oppervlakkig..
Wat een onzin. Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent, maar ik ken er geen die zich slecht laat behandelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat wel doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent, maar ik ken er geen die zich slecht laat behandelen.
En in die 2 vrouwen heb je zeker geen interesse?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je hem nu weer maken dan?
[..]
Er zijn zoveel leuke vrouwen met vriend(in), niet normaal meer.
Ik ken maar 2 vrouwen die niet bezet zijn.
is er recentelijk iets gebeurt dat dit je zo dwars zit of ging t gesprek er al over (heb niet terug gelezen) denk dat een hoop vrouwen oppervlakkig zijn en gewoon een soort imago willen./hebben en een vriend zoeken die daar bij past of ze volledig in de watten legt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en dat ik niet zo groot ben kan ik ook echt wat aan doen hequote:Op donderdag 21 juni 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Weleens aan gedacht dat het misschien aan jezelf ligt?
Dan kies je sowieso de verkeerde vrouwen om op te vallen. Dat soort vrouwen zijn idioot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die dat wel doen
Alsof ik groot ben en ik heb totaal geen enkele probleem om aan vriendinnen te komenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en dat ik niet zo groot ben kan ik ook echt wat aan doen he
Mensen die genoegen nemen met minder.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Perse het mooiste meisje van de klas willen, of zo.
Denk je echt dat dat de dealbreaker is?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, nieteens eigenlijk.. Ik val meestal op de meer doorsnee meiden eigenlijk..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kies je sowieso de verkeerde vrouwen om op te vallen. Dat soort vrouwen zijn idioot.
Of heb je misschien te hoge eisen? Perse het mooiste meisje van de klas willen, of zo.
Alsof dat het enige is waar vrouwen naar kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
90% van de gevallen wel..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat de dealbreaker is?
Als ze zelf groter zijn vaak wel hoor..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof dat het enige is waar vrouwen naar kijken
Dus moet je je eisen bijstellenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze zelf groter zijn vaak wel hoor..
Dat dacht ik idd al, goede instelling.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, nieteens eigenlijk.. Ik val meestal op de meer doorsnee meiden eigenlijk..
Ik kan het me niet voorstellen... Maar goed, jij hebt die ervaring dus dan zal het wel kloppen.quote:
Dan ligt het denk ik niet alleen aan je lengte. Hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze zelf groter zijn vaak wel hoor..
Van die bijna supermodellen vind ik altijd net té.. Ik weet niet, heeft me nooit echt iets gedaan eigenlijk..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dacht ik idd al, goede instelling.
Here we go again.. 1.62quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ligt het denk ik niet alleen aan je lengte. Hoe lang ben je eigenlijk?
De waarheid zal in het midden liggen. Als dat in je hoofd zit, ga je je ernaar gedragen. Zoals ik me jarenlang zo heb gedragen dat ik dacht dat niemand mij zou willen omdat ik zo dik was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen... Maar goed, jij hebt die ervaring dus dan zal het wel kloppen.
Das idd mijn ervaring.. Maar goed.. Mijn eigen instelling wordt daar dus niet veel beter van, en daardoor is heel m'n houding kut I guess.. Laatste tijd gaat ´t beter tho.. Toch Roel eens vragen hoe hij ´t doet..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen... Maar goed, jij hebt die ervaring dus dan zal het wel kloppen.
Ah ja, dan zal je snel denken dat dat de reden is. Lijkt me ook wel lastig om je daar overheen te zetten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
De waarheid zal in het midden liggen. Als dat in je hoofd zit, ga je je ernaar gedragen. Zoals ik me jarenlang zo heb gedragen dat ik dacht dat niemand mij zou willen omdat ik zo dik was.
Wie?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das idd mijn ervaring.. Maar goed.. Mijn eigen instelling wordt daar dus niet veel beter van, en daardoor is heel m'n houding kut I guess.. Laatste tijd gaat ´t beter tho.. Toch Roel eens vragen hoe hij ´t doet..
Fantastisch goed kunnen zingen en pianospelen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toch Roel eens vragen hoe hij ´t doet..
Oh, en zijn hoofd zal ook meewerken, ondanks rare proporties.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Fantastisch goed kunnen zingen en pianospelen natuurlijk.
Van Velzen, die fuckt gewoon de hele wereld en is 1.55 ofzo?quote:
zelfvertrouwenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Velzen, die fuckt gewoon de hele wereld en is 1.55 ofzo?
Ik wil weten hoe hij zichzelf zo ver heeft gekregen..
Wel weer kutnaam, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, en zijn hoofd zal ook meewerken, ondanks rare proporties.
Ja, ik snap hem. Ik kan wel beantwoorden waarom het Roel wel lukt, charisma, talent en een goed uiterlijk.quote:
Hij is beroemd en rijk, goh hoe zou ie dat toch doenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Velzen, die fuckt gewoon de hele wereld en is 1.55 ofzo?
Ik wil weten hoe hij zichzelf zo ver heeft gekregen..
Komt omdat ik 40 kilo lichter benquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Twi, ik vond jou nou niet echt direct dik.. gewoon groot.. Maar niet dik...
Ja, maar ik kan me niet voorstellen hoe hij dat heeft gekweekt.. Hij is mijn leeftijd, iets ouder denk ik.. Ik geloof nooit dat hij nooit gepest is op school.. Of erna..quote:
misschien wel gepest maar gaat hij er anders mee om... stukje karakterverschil misschien.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen hoe hij dat heeft gekweekt.. Hij is mijn leeftijd, iets ouder denk ik.. Ik geloof nooit dat hij nooit gepest is op school.. Of erna..
En dat weet je omdat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me niet voorstellen hoe hij dat heeft gekweekt.. Hij is mijn leeftijd, iets ouder denk ik.. Ik geloof nooit dat hij nooit gepest is op school.. Of erna..
Dat zeg ikquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat weet je omdat?
Want ik kan mij niet voorstellen dat die midget nooit gepest is toen ie jonger was
Dat zegt hij ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat weet je omdat?
Want ik kan mij niet voorstellen dat die midget nooit gepest is toen ie jonger was
quote:
Ik bedoel wel trouwensquote:
Het hangt echt een beetje van je eigen instelling af ben ik bang. Focus je niet zo op de dingen die je niet leuk vindt aan jezelf en juist op je pluspunten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan hoop ik er net in te liggenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik start ook echt weer een discussie op een tijd waar het mezelf eigenlijk niet goed uitkomtYay mij
![]()
M'n wekker gaat weer fijn om 04:00
We gaan het gewoon weer over tieten hebben, kan jij gaan slapen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik start ook echt weer een discussie op een tijd waar het mezelf eigenlijk niet goed uitkomtYay mij
![]()
M'n wekker gaat weer fijn om 04:00
Ik ken m'n eigen pluspunten door al dat jarenlange ge-etter eigenlijk niet zo goed.. Ja.. eeuwig galant en behulpzaam.. Maar daar win ik weinig mee..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het hangt echt een beetje van je eigen instelling af ben ik bang. Focus je niet zo op de dingen die je niet leuk vindt aan jezelf en juist op je pluspunten.
Hang eens meer de hufter uit danquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen pluspunten door al dat jarenlange ge-etter eigenlijk niet zo goed.. Ja.. eeuwig galant en behulpzaam.. Maar daar win ik weinig mee..
Nee, dan kan ik weer niet slapen omdat tietenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
We gaan het gewoon weer over tieten hebben, kan jij gaan slapen.
Been there, done that, dan vind ik mezelf niet leuk meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hang eens meer de hufter uit dan
misschien meer ontspannen over komen, keer dat jij erbij was met stappen vond ik je best een beetje nerveus. is niet erg en bedoel echt niet dat je helemaal los moet gaan, maar je straalt ook gewoon een beetje uit dat je je ongemakkelijk voelt en bang bent veroordeeld te worden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen pluspunten door al dat jarenlange ge-etter eigenlijk niet zo goed.. Ja.. eeuwig galant en behulpzaam.. Maar daar win ik weinig mee..
Je moet ook jezelf zijn hoe cliché het ook klinkt manquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that, dan vind ik mezelf niet leuk meer
It never hurts to do goodquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsof dat geen goede eigenschappen zijnquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jofu moet de volgende keer gewoon een beetje blowenquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien meer ontspannen over komen, keer dat jij erbij was met stappen vond ik je best een beetje nerveus. is niet erg en bedoel echt niet dat je helemaal los moet gaan, maar je straalt ook gewoon een beetje uit dat je je ongemakkelijk voelt en bang bent veroordeeld te worden.
Maak gewoon plezier en straal wat meer zelfvertrouwen uit(niet dat t op commando makkelijk is, weet ik alles van
)maar dat is vaak wel wat ik aantrekkelijk vind in een man... gewoon relaxt
Welke keer? eerste? Laatste? Elke? En mjah, dat komt ook omdat ik me nog altijd niet op m'n gemak voel in grote menigtes..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien meer ontspannen over komen, keer dat jij erbij was met stappen vond ik je best een beetje nerveus. is niet erg en bedoel echt niet dat je helemaal los moet gaan, maar je straalt ook gewoon een beetje uit dat je je ongemakkelijk voelt en bang bent veroordeeld te worden.
Maak gewoon plezier en straal wat meer zelfvertrouwen uit(niet dat t op commando makkelijk is, weet ik alles van
)maar dat is vaak wel wat ik aantrekkelijk vind in een man... gewoon relaxt
Ja dat is zo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien wel gepest maar gaat hij er anders mee om... stukje karakterverschil misschien.
Dat zeggen alleen mama's en vrouwen van over de 30!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alsof dat geen goede eigenschappen zijn
Niks mis met een milfquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mama's en vrouwen van over de 30!
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mama's en vrouwen van over de 30!
Pi schatquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]nou ik voel me niet beledigd maar ik snap nu wel de afwijzingen
![]()
Succes ermee
50/50 of ze meerderjarig zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Je had hier naar toe moeten komen jofu, examenfeestje, veel vrouwen
examen van wat?quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Nee, ik snap zelf wel dat het goeie eigenschappen zijn.. Maar maak dat de rest eens wijs..quote:
10 tot 12 jaar verschil zeker..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Nou enquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
10 tot 12 jaar verschil zeker..(jonger dan mij dus...)
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik snap zelf wel dat het goeie eigenschappen zijn.. Maar maak dat de rest eens wijs..
Helaas, maar waarquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad.
De enige keer dat je vooraan staat, is bij een uitgelubberde tante van 43 met 4 kinderen van 3 verschillende vaders.
ohdan is bijna iedereen 18+.quote:
wel een aangevraagd vorig jaar...?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb mijn pedopas niet verlengd enzo..
18 mag gewoon, 17 kan voor een keer ook welquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou.. Ik heb mijn pedopas niet verlengd enzo..
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohdan is bijna iedereen 18+.
wel erg hoor, dat hun 18 zijn. en "wij"al 25 enzo en ouder.
wie durft naar mij toe te komen in deze regen en onweer?
Ik spreek dan ook vaak de waarheid.quote:
Kan niet, ik ga straks naar bed. Morgen werken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ohdan is bijna iedereen 18+.
wel erg hoor, dat hun 18 zijn. en "wij"al 25 enzo en ouder. wegens 7 jaar studiefaal volgend jaar weer tussen de 18jarigen ookal zou ik heen gaan
wie durft naar mij toe te komen in deze regen en onweer?
Dat doe ik al vanaf mijn 18e.. Alleen dit jaar nog niet gedaan..quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wel een aangevraagd vorig jaar...?!
Maar damn 10 jaar verschil.. Dunnoquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
18 mag gewoon, 17 kan voor een keer ook wel
Er loopt best mooi spul bijquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doe ik al vanaf mijn 18e.. Alleen dit jaar nog niet gedaan..
[..]
Maar damn 10 jaar verschil.. Dunno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |