Dan zit jij al aan je pensioen...quote:
De gezichtsuitdrukkingen die Rosa tekende zijn anders behoorlijk dynamischquote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zelf houd ik meer van dynamiek in strips.
beide zijn onzekerheden die het leven spannend houden, niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga ik dat al zo snel
of haalt het topic de 666 niet
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
beide zijn onzekerheden die het leven spannend houden, niet?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:28 schreef twi het volgende:
I don't care who you are
Where you're from
Don't care what you did
As long as you love me
Ah, dan ben ik het met je eens. Al heb ik niet veel pockets gelezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De verhalen in de pockets zijn vooral Italiaans en ook wat Deens.
Hij schaamde zich ook een beetje.quote:
Waarheid. Don Rosa is een legende.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 00:43 schreef Capstan het volgende:
Volgens mij heb ik al 600 topics of zo niet in deze reeks gepost, maar ik voel me nu toch wel even geroepen om te reageren: als we het over Duck-strips hebben, dan gaat (of ging, moet ik helaas zeggen) er niets boven Don Rosa
John Romita Jr?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 01:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Zelf houd ik meer van dynamiek in strips.
Vanmorgen was bij mij voor de deur iets raars... er kwam water naar boven tussen de tegels...alsof er een pompje aanstond.quote:
Huh? Dat is raar.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vanmorgen was bij mij voor de deur iets raars... er kwam water naar boven tussen de tegels...alsof er een pompje aanstond.. Stond wel ff te kijken toen ik dat zag. Tegels helemaal scheefgedrukt/
Gisteren was idd een topdag!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:18 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Gisteren was een goede dag. Op het onweer na
.
Jouw glas is wel elke dag halfleeg hè... damn. Take a pill.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren was een dag zoals alle dagen, saai
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jouw glas is wel elke dag halfleeg hè... damn. Take a pill.
Wedden dat mijn dag saaier was.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Gisteren was een dag zoals alle dagen, saai
Ik heb 2uur gezeten bij het uwv, dat was wel weer spannend danquote:
Yay!quote:
Dat is hetzelfde als op een terrasje zitten en mensen kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb 2uur gezeten bij het uwv, dat was wel weer spannend dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |