Het is dan ook een bazenbandquote:
Wij gooiden altijd direct het pistool. Kwam harder aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen je kogels nog zelf moest gooien
Ik ging het altijd na doen met mijn broerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dan ook een bazenband
[..]
Wij gooiden altijd direct het pistool. Kwam harder aan.Wel een dure hobby.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging het altijd na doen met mijn broer
toen we nog jong,lief en onbezonnen waren
Niet dit nummer dan natuurlijk maar het oudere werk
Maar?quote:
Een is ong. net zoals ik. De ander zou jij gek van worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En beide net zo leuk als jij bent?
Ah. En dan heb je nog iemand nodig?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje.
Zie je, ik moet wat afvallen vind ik. dus ik moet iets meer beweging krijgen.
In het weekend zit dat meestal wel goed, maar doordeweeks..
quote:
Ik word niet zo snel gek tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar?
[..]
Een is ong. net zoals ik. De ander zou jij gek van worden.
[..]
Ah. En dan heb je nog iemand nodig?
En jij presenteert het?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Van volgende week op FOK! TV Wie Wordt De Man Van Flippiee?
Kijk0n!!!
Woar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Van volgende week op FOK! TV Wie Wordt De Man Van Flippiee?
Kijk0n!!!
Wie ga je dan hosselen? Je bent te oud voor kr....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Als je het niet erg vindt, hossel ik Flips niet.
TWI!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Wie ga je dan hosselen? Je bent te oud voor kr....
Oh wacht, daar zouden we geen grapjes meer over maken.
Niemand. En ik denk niet dat Kree mij aan kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Wie ga je dan hosselen? Je bent te oud voor kr....
Oh wacht, daar zouden we geen grapjes meer over maken.
Gelukkig. Anders zou ik jaloers worden. Op Flips en op jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
En als zij jou nu hosselt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Oh ze zou mij dus echt knettergek makenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe irritant ze dus kan zijn.
[..]
Waar kan ik mij aanmelden?
Ik denk niet dat ze dat wil.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders zou ik jaloers worden. Op Flips en op jou
Vrouwen die denken dat mannen ze niet aan kunnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand. En ik denk niet dat Kree mij aan kan.
Ja.quote:
Hier.quote:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Was dat het concept nog niet dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Flippie kan je het concept veranderen in vriend met voordeel?
quote:
quote:
Ik denk niet dat mannen mij niet aan kunnen. Ik denk dat Kree mij niet aan kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen ze niet aan kunnen
Point taken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mannen mij niet aan kunnen. Ik denk dat Kree mij niet aan kan.
Noem je flippiee nou dikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier.
Samen wat lichaamsbeweging zou ons allebei goed doen denk ik.
Nee, maar dan maken we er wel van: Wie Wordt Het Neukertje Van Flippieequote:
*Badum-tssjjquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die opmerking niet snappenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Ze heeft best een dikke reet maar die is eigenlijk best goed
Happenquote:
Puik plan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier.
Samen wat lichaamsbeweging zou ons allebei goed doen denk ik.
Precies.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ze zou mij dus echt knettergek maken
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zijn de andere kandidaten?quote:
Nee, ik ga niet meer weg. Knee is killing me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal goed, ga straks naar de film in Leiden. Moet ik nog naar je zwaaien?
Of ik maak haar gek, ik kan ook goed vervelend zijnquote:
Nee, ik zeg dat ze blij zou worden van lichaamsbeweging met mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Vrouwen met rondingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Ik probeer altijd ergens anders heen te kijken wanneer ik met flippiee ergens ben,, ik faal dan altijd hardquote:
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zijn de andere kandidaten?
[..]
Nee, ik ga niet meer weg. Knee is killing me.
Welke film ga je?
Flippiee doet alsof ze het niet doorheeft omdat ze het ondertussen gewend is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd ergens anders heen te kijken wanneer ik met flippiee ergens ben,, ik faal dan altijd hard
Gelukkig heeft ze het nooit door
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Flippiee doet alsof ze het niet doorheeft omdat ze het ondertussen gewend is.
Die knul uit Groningen.quote:
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat over die show is allemaal hoax. Want ik win
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat over die show is allemaal hoax. Want ik win
oeh, veel plezier dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!
Ai, dat is pittige concurrentie.quote:
Topfilm, veel plezier!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!
Geld dat voor iedereen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mij
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dan maken we er wel van: Wie Wordt Het Neukertje Van Flippiee
quote:
Ik en een dikke reet, ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Waar doet me dit aan denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik verlies claim ik alvast dat Flips mijn type niet is hahaha.
Geile dikke reet jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.
[..]
[..]
Ik en een dikke reet, ja?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, jij iig niet. Voor jou is het een makkie zoiets winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld dat voor iedereen?
De heer die flips in kan palmen krijgt een kratje?
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai, dat is pittige concurrentie.
Vodka redbull, ik weet hoe het moetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kratje bier om mij in te palmen.![]()
#stopvolgen
Ssst. ik doe alsof ik het voor het bier doe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kratje bier om mij in te palmen.![]()
#stopvolgen
Nee. Want ik drink geen bierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mij
Fles whiskey danquote:
Bij loefje. Je moet je naam op zijn pener tatoeeren, anders telt het niet.quote:
Niks mis met wijnquote:
Een aai over mijn bolletje dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, jij iig niet. Voor jou is het een makkie zoiets winnen
Jaaajaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ssst. ik doe alsof ik het voor het bier doe.
Voor vodka doe ik veelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vodka redbull, ik weet hoe het moet
Ohquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oeh, veel plezier dan.
[..]
Ai, dat is pittige concurrentie.
Ik squat man. Niet met 100 kg gewichten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet? Ik meld me weer af hoor. Ik dacht dat je squatte
Graag gedaan, we moeten wel hogere kijkcijfers halen dan de TV hit Wie Is Er Wanhopig Genoeg Voor Heloef?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.
Bro fist natuurlijkquote:
Ik houd mijn aanmelding even onder voorbehoud totdat ik pics heb gezien of op tc je geile dikke ghettobooty gezien hebquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik squat man. Niet met 100 kg gewichten.
Dat had ik vorig jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende dag ga ik op vakantie, moet net kunnen
Ik wil ook een programmaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Graag gedaan, we moeten wel hogere kijkcijfers halen dan de TV hit Wie Is Er Wanhopig Genoeg Voor Heloef?
Waarom mis ik dergelijke klassieke TV-momenten toch iedere keer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Graag gedaan, we moeten wel hogere kijkcijfers halen dan de TV hit Wie Is Er Wanhopig Genoeg Voor Heloef?
Ik vlieg pas in de middagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaarZaterdag Loveland, Zondagochtend 6 uur vliegtuig in
Het was een grap die bepaalde mensen hier wel snapten.quote:
Gewoon MLIGstijl doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook een programma. Wie ontmaagd tijn voor zijn 30ste?
Waar ga je naartoe op vakantie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vlieg pas in de middag
Dus ik ga er maar eens heen
En niet net als vorig jaar al na een uur weg vanwege het weer
Mogge de beste man (voor Flipsje) winnenquote:
Wat heeft hij gedaan dan?quote:
Maar dan ben je raar. En als je raar bent verstoten ze je uit je eigen TV-programma. En dan krijg je nooit vrienden. Laat staan een lieve vriendinquote:
Spanjequote:
Nou promotie is hier wel in volle gang.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een nieuw nummer van Britney Spears wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef xFriendx het volgende:
Opeens weet ik mij die prangende vraag weer te herinneren:
Drommel, wat vind je van die booty in Starships van die Nicky Minaj? Is dat jouw ding?
Die heeft toch geen gele haren gekkie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een nieuw nummer van Britney Spears was
Iets minder mag wel maar ik zou liegen als ik dr niet zou gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef xFriendx het volgende:
Opeens weet ik mij die prangende vraag weer te herinneren:
Drommel, wat vind je van die booty in Starships van die Nicky Minaj? Is dat jouw ding?
Ariel goes Fukushimaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets minder mag wel maar ik zou liegen als ik dr niet zou geven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets minder mag wel maar ik zou liegen als ik dr niet zou geven
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grap die bepaalde mensen hier wel snapten.
In het echt zou ik in een hoekje gaan zitten huilen als ik niet won.
Ja je moet ook gewoon blijven man. Dikke kippenvel vorig jaar toen de zon eindelijk door kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vlieg pas in de middag
Dus ik ga er maar eens heen
En niet net als vorig jaar al na een uur weg vanwege het weer
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook een programma. Wie ontmaagd tijn voor zijn 30ste?
Ja maar na Awake, DV en nog een festival in de regen was ik er echt serieus helemaal klaar meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.DM mij eens dat grapje.
Dan hoop ik dat je wint
[..]
Ja je moet ook gewoon blijven man. Dikke kippenvel vorig jaar toen de zon eindelijk door kwam
Hehe ja oke.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar na Awake, DV en nog een festival in de regen was ik er echt serieus helemaal klaar mee
Ik zeg, doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.
Tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.
Nice, geniet ervan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spanje
En twijfel nog om daarna door te gaan naar Ierland
En in December voor 3 weken Curaçao![]()
Oud en nieuw en mijn verjaardag vieren daar
Bovenste is een goeie, en bij de 2e links ook ja..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Gaat helemaal goedkomenquote:
Die bonus vind ik wel erg ondergedempt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Ik zou dr verscheurenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die bonus vind ik wel erg ondergedempt.
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profielquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Kleine tieten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profiel![]()
Kan ik langskomen als ik eens in Malta ben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profiel![]()
Daarom hoge hakken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Als de kont niet uitsteekt geef ik het meestal niet
En ze moet gewoon goede billen hebbenquote:
Fixedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ze moet gewoon goede billen hebben
Billen zijn veel belangrijker dan borsten
Nietquote:
Langskomen mag, maar dat is dan ook allesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan ik langskomen als ik eens in Malta ben?
Neeeeequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ze moet gewoon goede billen hebben
Billen zijn zowat belangrijker dan borsten
Jij bent homo dus wat lul je nou, mannen horen ook geen borsten te hebbenquote:
Groot genoeg hoor, maak je geen zorgenquote:
quote:
Lekker gewandeld?quote:
Nee, dat niet. Vanmiddag was het niet zo lekkerquote:
moet ik nog zeggen dat je morgen dan even pics moet posten of had je dat zelf ook al door?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vanmiddag was het niet zo lekker.
Morgen wordt het geloof ik wel goed, dus m'n petrol jurkje aan met m'n rode hakken.
Ja, ja ik heb het doorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:03 schreef dawg het volgende:
[..]
moet ik nog zeggen dat je morgen dan even pics moet posten of had je dat zelf ook al door?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Vanmiddag was het niet zo lekker.
Morgen wordt het geloof ik wel goed, dus m'n petrol jurkje aan met m'n rode hakken.
Deze damesquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik doe morgen ook een jurkje aan![]()
Gewoon omdat het kan en omdat ik me goed voel en dat wil uitstralen
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga morgen naar het strand denk ik als het mooi is
Ja bij jou is dat wat makkelijkerquote:
Ik heb best een lui leven jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja bij jou is dat wat makkelijker
Ik ookquote:
Hihi oh stop it youquote:
quote:
Weet je wat het is.quote:
Ik had geen zin om het plaatje te zoekenquote:
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wat het is.
Vroeger had ik altijd vrouwelijke kleding enz. Altijd make up op ook enz. Toen werd ik mama en dan ontdek je dat makkelijke kleding veel praktischer is dan mooie kleding.
Nu ben ik mijzelf weer aan het herontdekken
Ik vind dat plaatje zo cutequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het plaatje te zoeken
Je snapt wel dat jij voortaan de lul bent als ik ga shoppen he!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.
Is ie ookquote:
Ik heb volgende week alle tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt wel dat jij voortaan de lul bent als ik ga shoppen he!!
Ik ben nog heel onwennig in winkels
Ik niet!!quote:
Eens!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.
Oeh, ik heb bijna vakantie! Zal ik helpen klussenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet!!
Althans, alle tijd maar ik krijg als alles mee zit de 13de de sleutel dus kan echt ff niet gaan shoppen
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik heb bijna vakantie! Zal ik helpen klussen! Neem ik 't hondje mee, kan hij met Max spelen!
Wie heeft er nou geen hekel aan tevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.
Is het een hond of echt een kleine dweil? Want max heet ook daar een bloedhekel aan!
Sjaak is een dwergteckel... Dus niet zo heel grootquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.
Is het een hond of echt een kleine dweil? Want max heet ook daar een bloedhekel aan!
Reutjes die geil zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen hekel aan teven
Laten we het niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak is een dwergteckel... Dus niet zo heel groot. Maar wel een stoer mannetje van zeven
.
Je hebt je best gedaan schatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het serieus echt niet
Ik ga niet die andere delen meer kijken van Star Wars
Wat een ongein en saaie bedoening is dat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen![]()
Max is echt een bitch tegen kleine hondjes. Ik ben ook een bitch tegen kleine mannetjes. Ik snap haar wel
Ben tot deel 2 gekomen halverwegequote:
Jij kan dat beamen hequote:
Hmmm. Dan kan ik ook niet komen klussen. Ik kan Sjaak niet alleen thuis laten een hele dag. M'n ouders zijn op vakantie en zulks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen![]()
Max is echt een bitch tegen kleine hondjes. Ik ben ook een bitch tegen kleine mannetjes. Ik snap haar wel
Told you. Overrated en saai.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het serieus echt niet
Ik ga niet die andere delen meer kijken van Star Wars
Wat een ongein en saaie bedoening is dat
Ja maar ik ben redelijk eigenwijsquote:
Ik denk niet dat ik veel ga klussen. De dag dat ik de sleutel krijg is meteen de dag dat ik er ga wonen wat er ook moet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm. Dan kan ik ook niet komen klussen. Ik kan Sjaak niet alleen thuis laten een hele dag. M'n ouders zijn op vakantie en zulks.
Dan kan ik alsnog niet komen helpenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel ga klussen. De dag dat ik de sleutel krijg is meteen de dag dat ik er ga wonen wat er ook moet gebeuren.
Ik kom wel met een krat bierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik veel ga klussen. De dag dat ik de sleutel krijg is meteen de dag dat ik er ga wonen wat er ook moet gebeuren.
Troost je, dateding is ook niet zo grootquote:
Gezellig!quote:
Weet niet of je buren dat ook denkenquote:
Ach, ik voel me de laatste tijd steeds beter, hoe lang je er ook over door gaat..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je, dateding is ook niet zo groot
Schijt aan de buren. Sowiesoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet of je buren dat ook denken
Mooi, hopen dat je dat ook gaat uitstralen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik voel me de laatste tijd steeds beter, hoe lang je er ook over door gaat..
Hou je hoofd hoog, meer kan je niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik voel me de laatste tijd steeds beter, hoe lang je er ook over door gaat..
Hakken dragen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou je hoofd hoog, meer kan je niet doen
quote:
Geprobeerd, kudo's als je 't kan, maar man m'n enkels zijn er te zwak voor..quote:
Prince komt ermee wegquote:
Jammer. Het schijnt wonderen te doen voor de kont, ook nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geprobeerd, kudo's als je 't kan, maar man m'n enkels zijn er te zwak voor..
Ben filmnerd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben redelijk eigenwijs
Volgende keer volg ik je raad op net als met die oude maffia films
Ik loop ook niet voor niks zo vaak mogelijk op mn hakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Het schijnt wonderen te doen voor de kont, ook nog.
Ja ik dacht ik een nerd was met films maar jij wint het welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben filmnerd.Dus als je nog vragen hebt, stel maar. Hier of via pm.
Die komt in mijn nieuwe pantalons sowieso wel beter uit geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer. Het schijnt wonderen te doen voor de kont, ook nog.
Heb jij die danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die komt in mijn nieuwe pantalons sowieso wel beter uit geloof ik
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik draag alleen rokken, dat weet je toch?
Hopelijk geen hoogslaper?quote:
quote:
Heb geruime tijd in bioscoop, filmhuis en videotheek gewerktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik een nerd was met films maar jij wint het wel
Filmhuis zei je jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb geruime tijd in bioscoop, filmhuis en videotheek gewerkt
quote:
Daar komt Sean Connery ook mee weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik draag alleen rokken, dat weet je toch?
Filmhuis gesloten? Das altijd een gemisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Filmhuis zei je ja
Ik mis die van ons in Zaandam
Echt de meest geweldige films, en dat voor 2,50
Ja te weinig mensenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Filmhuis gesloten? Das altijd een gemis
Maar die is sexyquote:
Wat is er de 6e?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem wil ik aan dateding vragen of hij mee gaat de 6de maar ik durf gewoon niet
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem wil ik aan dateding vragen of hij mee gaat de 6de maar ik durf gewoon niet
Dan gaan we met een heel stel naar Amsterdamquote:
Daar twijfel ik niet aan. Ik durf gewoon nietquote:
Om te vieren dat ik gezond ben, of dood gaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan we met een heel stel naar Amsterdam
Daar komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om te vieren dat ik gezond ben, of dood ga
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja![]()
Ik ga uit van het eerste he!
Nee, dan moet je sowieso eerst nog terminaaltje spelen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook
Anders kan ik net zo goed vanavond een trein gaan koppen
Oja, dat had ik jullie beloofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan moet je sowieso eerst nog terminaaltje spelen!
Daarom.quote:
Zeg dat ik echt ziek ben en dat je ondersteuning nodig hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom.
Maar help eens. Hoe ga ik dateding meevragen zonder dat het overkomt als wanhopig of uhm hoe zeg je dat uhm relatieachtig gedrag
Tja slecht eigenschap van mij, lach altijd alles wegquote:
Ghehehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat ik echt ziek ben en dat je ondersteuning nodig hebt
En als je in Amsterdam bent zeg je: Oh vorige week was ie nog anders, apart
Toch kan je beter dit doen dan in een hoekje gaan zitten huilen en je eigen gek maken.quote:
Nee mutsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
hey iemand die jij niet kent heeft jouw ondersteuning nodig!!
Ja gaat vast werken
Ja wie is die gast dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee muts
Jij hebt zijn ondersteuning nodig
Ik zou beginnen met op het moment dat je het vraagt er geen viool-kwartet een romantische sonate speelt achter je, je niet op je knieën gaat, er geen witte duiven rondom jullie opvliegen, je moeder niet met tranen in haar ogen naar staat te kijken en je geen ring in je hand hebt. Dan kom je een heel eind lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom.
Maar help eens. Hoe ga ik dateding meevragen zonder dat het overkomt als wanhopig of uhm hoe zeg je dat uhm relatieachtig gedrag
Ohjaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wie is die gast dan?
-Nou die ene kerel die op mn FB roept dat ik zwanger van hem ben en dat hij in de bijlmer zit!
Nee gaat vast werken schat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja slecht eigenschap van mij, lach altijd alles weg
Ik doe dat ook hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch kan je beter dit doen dan in een hoekje gaan zitten huilen en je eigen gek maken.
Sowieso gewoon via de WhatsApp vragen dus dat kan heel makkelijk verkeerd opgepakt wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met op het moment dat je het vraagt er geen viool-kwartet een romantische sonate speelt achter je, je niet op je knieën gaat, er geen witte duiven rondom jullie opvliegen, je moeder niet met tranen in haar ogen naar staat te kijken en je geen ring in je hand hebt. Dan kom je een heel eind lijkt me.
Hij mag je nu alquote:
quote:
quote:
Hij heeft het nog niet gelezen of hij houdt zn mond er over dicht.quote:
Hoi jij!!!quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan we met een heel stel naar Amsterdam
U is vast ook wel welkom hoorquote:
fixedquote:
Baas!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
2jaar terug toen mijn beste vriend overleed heb ik geloof ik 2 weken lang nog lopen lachen, toen kwam de klap en was ik paar maanden depressief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Heyquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dit soort tragedies zijn mij gelukkig bespaard gebleven....
Oh dat was nr 15 in 10 jaar geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Zeg dat ik vrij kom uit de bijlmer bajes, dat moet ie geloven na vanavondquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even ontopic!!
Hoe ga ik subtiel en onopvallend aan dateding vragen of hij mee gaat de 6de
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat ik vrij kom uit de bijlmer bajes, dat moet ie geloven na vanavond
Gewoon vragen of hij zin heeft de 6e te komen zuipen in Damsko.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even ontopic!!
Waar naar toe?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar even ontopic!!
Amsterdam, dat vroeg ik gisteren nog aan je en huppel van de week alquote:
Amsterdam!! Heb jij ook een uitnodiging voor gehad doos!quote:
Ojaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdam!! Heb jij ook een uitnodiging voor gehad doos!
vrijdagquote:
Mjah, dat is de enige manier denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon vragen of hij zin heeft de 6e te komen zuipen in Damsko.
Ja, net als ik bij jou ga blijven doenquote:
Hahaha hou op jijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, net als ik bij jou ga blijven doen
vragen of je mee gaat
Ik weet waar je huis woontquote:
Damn....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat was nr 15 in 10 jaar geloof ik
Ja lekker, met jou?quote:
Ze moest natuurlijk op tijd thuis zijnquote:
Jawel, dat heb je al verteldquote:
Aanbellen tot dat jij opdoet. Zo veel huizen kunnen het niet zijnquote:
Goed, wel een beetje moe.Ik heb vannacht wel 2,5 uur geslapenquote:
Heee ik heb dat ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, wel een beetje moe.Ik heb vannacht wel 2,5 uur geslapen![]()
Ik ga zo dus ook naar bed
Heb je AL mijn goede nieuws al meegekregen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, wel een beetje moe.Ik heb vannacht wel 2,5 uur geslapen![]()
Ik ga zo dus ook naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Alleen voor mezelf omdat ik weet dat ik vroeg op moet, ook al slaap ik op straat geen mens die er wakker van zal liggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze moest natuurlijk op tijd thuis zijn
Mwah best wel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aanbellen tot dat jij opdoet. Zo veel huizen kunnen het niet zijn
ohquote:
De hele nacht aan het appen geweest?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heee ik heb dat ook![]()
2,5uur slaap gehad, raaaraaa wie zijn schuld was dat
Hoe waren je eerste werkdagen trouwensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik heb WhatsAppje verstuurd.
Nu durf ik niet meer naar mn foon te kijken
tot 4uur was het geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele nacht aan het appen geweest?
Die heb ik as maandag pas hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe waren je eerste werkdagen trouwens
Zeg, zoek het lekker bij jezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heee ik heb dat ook![]()
2,5uur slaap gehad, raaaraaa wie zijn schuld was dat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je AL mijn goede nieuws al meegekregen?GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Namen op de deur kunnen ook al helpen. Als je de straat of buurt weet is dat zo gepieptquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zei om 22.15 al dat het laat was en dat ik moest gaan slapen tegen jequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je AL mijn goede nieuws al meegekregen?Oh gefeliciteeeeerd! Goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertel vertel!With the stars as her umbrella
Jezus, wat kan jij een bakvisje zijn zegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik heb WhatsAppje verstuurd.
Nu durf ik niet meer naar mn foon te kijken
Maar tof, goede ontwikkelingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik as maandag pas hoor!
Rustig aan allemaal, langzaam opstarten enz!!
Lief tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, wat kan jij een bakvisje zijn zeg![]()
Heb ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
Namen op de deur kunnen ook al helpen. Als je de straat of buurt weet is dat zo gepiept
Ik ga Steven wel helpen met uitzoeken waar jij woont!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei om 22.15 al dat het laat was en dat ik moest gaan slapen tegen je
Heb geen hulp nodig aangezien ik het weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga Steven wel helpen met uitzoeken waar jij woont!!
Oh ik vertel het wel gewoon danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga Steven wel helpen met uitzoeken waar jij woont!!
Nee oke, ik zei rond half 4 hee volgens mij wordt het lichtquote:
Verstandigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |