Hihi oh stop it youquote:
quote:
Weet je wat het is.quote:
Ik had geen zin om het plaatje te zoekenquote:
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je wat het is.
Vroeger had ik altijd vrouwelijke kleding enz. Altijd make up op ook enz. Toen werd ik mama en dan ontdek je dat makkelijke kleding veel praktischer is dan mooie kleding.
Nu ben ik mijzelf weer aan het herontdekken
Ik vind dat plaatje zo cutequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had geen zin om het plaatje te zoeken
Je snapt wel dat jij voortaan de lul bent als ik ga shoppen he!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.
Is ie ookquote:
Ik heb volgende week alle tijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt wel dat jij voortaan de lul bent als ik ga shoppen he!!
Ik ben nog heel onwennig in winkels
Ik niet!!quote:
Eens!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wereld is er blij mee. Meer vrouwen zouden je voorbeeld moeten nemen.
Oeh, ik heb bijna vakantie! Zal ik helpen klussenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet!!
Althans, alle tijd maar ik krijg als alles mee zit de 13de de sleutel dus kan echt ff niet gaan shoppen
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, ik heb bijna vakantie! Zal ik helpen klussen! Neem ik 't hondje mee, kan hij met Max spelen!
Wie heeft er nou geen hekel aan tevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.
Is het een hond of echt een kleine dweil? Want max heet ook daar een bloedhekel aan!
Sjaak is een dwergteckel... Dus niet zo heel grootquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zegt HIJ dat is hoopvol, max heeft sowieso een hekel aan teven.
Is het een hond of echt een kleine dweil? Want max heet ook daar een bloedhekel aan!
Reutjes die geil zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou geen hekel aan teven
Laten we het niet doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjaak is een dwergteckel... Dus niet zo heel groot. Maar wel een stoer mannetje van zeven
.
Je hebt je best gedaan schatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kan het serieus echt niet
Ik ga niet die andere delen meer kijken van Star Wars
Wat een ongein en saaie bedoening is dat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het niet doen![]()
Max is echt een bitch tegen kleine hondjes. Ik ben ook een bitch tegen kleine mannetjes. Ik snap haar wel
Ben tot deel 2 gekomen halverwegequote:
Jij kan dat beamen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |