Het is dan ook een bazenbandquote:
Wij gooiden altijd direct het pistool. Kwam harder aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toen je kogels nog zelf moest gooien
Ik ging het altijd na doen met mijn broerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dan ook een bazenband
[..]
Wij gooiden altijd direct het pistool. Kwam harder aan.Wel een dure hobby.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ging het altijd na doen met mijn broer
toen we nog jong,lief en onbezonnen waren
Niet dit nummer dan natuurlijk maar het oudere werk
Maar?quote:
Een is ong. net zoals ik. De ander zou jij gek van worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En beide net zo leuk als jij bent?
Ah. En dan heb je nog iemand nodig?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje.
Zie je, ik moet wat afvallen vind ik. dus ik moet iets meer beweging krijgen.
In het weekend zit dat meestal wel goed, maar doordeweeks..
quote:
Ik word niet zo snel gek tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar?
[..]
Een is ong. net zoals ik. De ander zou jij gek van worden.
[..]
Ah. En dan heb je nog iemand nodig?
En jij presenteert het?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Van volgende week op FOK! TV Wie Wordt De Man Van Flippiee?
Kijk0n!!!
Woar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:16 schreef heloef het volgende:
Van volgende week op FOK! TV Wie Wordt De Man Van Flippiee?
Kijk0n!!!
Wie ga je dan hosselen? Je bent te oud voor kr....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Als je het niet erg vindt, hossel ik Flips niet.
TWI!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Wie ga je dan hosselen? Je bent te oud voor kr....
Oh wacht, daar zouden we geen grapjes meer over maken.
Niemand. En ik denk niet dat Kree mij aan kanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef twi het volgende:
[..]
Wie ga je dan hosselen? Je bent te oud voor kr....
Oh wacht, daar zouden we geen grapjes meer over maken.
Gelukkig. Anders zou ik jaloers worden. Op Flips en op jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
En als zij jou nu hosselt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Oh ze zou mij dus echt knettergek makenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe irritant ze dus kan zijn.
[..]
Waar kan ik mij aanmelden?
Ik denk niet dat ze dat wil.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders zou ik jaloers worden. Op Flips en op jou
Vrouwen die denken dat mannen ze niet aan kunnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand. En ik denk niet dat Kree mij aan kan.
Ja.quote:
Hier.quote:
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Was dat het concept nog niet dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Flippie kan je het concept veranderen in vriend met voordeel?
quote:
quote:
Ik denk niet dat mannen mij niet aan kunnen. Ik denk dat Kree mij niet aan kan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat mannen ze niet aan kunnen
Point taken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mannen mij niet aan kunnen. Ik denk dat Kree mij niet aan kan.
Noem je flippiee nou dikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier.
Samen wat lichaamsbeweging zou ons allebei goed doen denk ik.
Nee, maar dan maken we er wel van: Wie Wordt Het Neukertje Van Flippieequote:
*Badum-tssjjquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die opmerking niet snappenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Ze heeft best een dikke reet maar die is eigenlijk best goed
Happenquote:
Puik plan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hier.
Samen wat lichaamsbeweging zou ons allebei goed doen denk ik.
Precies.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh ze zou mij dus echt knettergek maken
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zijn de andere kandidaten?quote:
Nee, ik ga niet meer weg. Knee is killing me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal goed, ga straks naar de film in Leiden. Moet ik nog naar je zwaaien?
Of ik maak haar gek, ik kan ook goed vervelend zijnquote:
Nee, ik zeg dat ze blij zou worden van lichaamsbeweging met mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Vrouwen met rondingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Ik probeer altijd ergens anders heen te kijken wanneer ik met flippiee ergens ben,, ik faal dan altijd hardquote:
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie zijn de andere kandidaten?
[..]
Nee, ik ga niet meer weg. Knee is killing me.
Welke film ga je?
Flippiee doet alsof ze het niet doorheeft omdat ze het ondertussen gewend is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd ergens anders heen te kijken wanneer ik met flippiee ergens ben,, ik faal dan altijd hard
Gelukkig heeft ze het nooit door
Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Flippiee doet alsof ze het niet doorheeft omdat ze het ondertussen gewend is.
Die knul uit Groningen.quote:
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat over die show is allemaal hoax. Want ik win
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat over die show is allemaal hoax. Want ik win
oeh, veel plezier dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!
Ai, dat is pittige concurrentie.quote:
Topfilm, veel plezier!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!
Geld dat voor iedereen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mij
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dan maken we er wel van: Wie Wordt Het Neukertje Van Flippiee
quote:
Ik en een dikke reet, ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Waar doet me dit aan denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik verlies claim ik alvast dat Flips mijn type niet is hahaha.
Geile dikke reet jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.
[..]
[..]
Ik en een dikke reet, ja?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, jij iig niet. Voor jou is het een makkie zoiets winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld dat voor iedereen?
De heer die flips in kan palmen krijgt een kratje?
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai, dat is pittige concurrentie.
Vodka redbull, ik weet hoe het moetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kratje bier om mij in te palmen.![]()
#stopvolgen
Ssst. ik doe alsof ik het voor het bier doe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kratje bier om mij in te palmen.![]()
#stopvolgen
Nee. Want ik drink geen bierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mij
Fles whiskey danquote:
Bij loefje. Je moet je naam op zijn pener tatoeeren, anders telt het niet.quote:
Niks mis met wijnquote:
Een aai over mijn bolletje dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, jij iig niet. Voor jou is het een makkie zoiets winnen
Jaaajaaaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ssst. ik doe alsof ik het voor het bier doe.
Voor vodka doe ik veelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vodka redbull, ik weet hoe het moet
Ohquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oeh, veel plezier dan.
[..]
Ai, dat is pittige concurrentie.
Ik squat man. Niet met 100 kg gewichten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet? Ik meld me weer af hoor. Ik dacht dat je squatte
Graag gedaan, we moeten wel hogere kijkcijfers halen dan de TV hit Wie Is Er Wanhopig Genoeg Voor Heloef?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.
Bro fist natuurlijkquote:
Ik houd mijn aanmelding even onder voorbehoud totdat ik pics heb gezien of op tc je geile dikke ghettobooty gezien hebquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik squat man. Niet met 100 kg gewichten.
Dat had ik vorig jaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende dag ga ik op vakantie, moet net kunnen
Ik wil ook een programmaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Graag gedaan, we moeten wel hogere kijkcijfers halen dan de TV hit Wie Is Er Wanhopig Genoeg Voor Heloef?
Waarom mis ik dergelijke klassieke TV-momenten toch iedere keer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Graag gedaan, we moeten wel hogere kijkcijfers halen dan de TV hit Wie Is Er Wanhopig Genoeg Voor Heloef?
Ik vlieg pas in de middagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaarZaterdag Loveland, Zondagochtend 6 uur vliegtuig in
Het was een grap die bepaalde mensen hier wel snapten.quote:
Gewoon MLIGstijl doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook een programma. Wie ontmaagd tijn voor zijn 30ste?
Waar ga je naartoe op vakantie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vlieg pas in de middag
Dus ik ga er maar eens heen
En niet net als vorig jaar al na een uur weg vanwege het weer
Mogge de beste man (voor Flipsje) winnenquote:
Wat heeft hij gedaan dan?quote:
Maar dan ben je raar. En als je raar bent verstoten ze je uit je eigen TV-programma. En dan krijg je nooit vrienden. Laat staan een lieve vriendinquote:
Spanjequote:
Nou promotie is hier wel in volle gang.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een nieuw nummer van Britney Spears wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef xFriendx het volgende:
Opeens weet ik mij die prangende vraag weer te herinneren:
Drommel, wat vind je van die booty in Starships van die Nicky Minaj? Is dat jouw ding?
Die heeft toch geen gele haren gekkie.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een nieuw nummer van Britney Spears was
Iets minder mag wel maar ik zou liegen als ik dr niet zou gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:37 schreef xFriendx het volgende:
Opeens weet ik mij die prangende vraag weer te herinneren:
Drommel, wat vind je van die booty in Starships van die Nicky Minaj? Is dat jouw ding?
Ariel goes Fukushimaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets minder mag wel maar ik zou liegen als ik dr niet zou geven
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Iets minder mag wel maar ik zou liegen als ik dr niet zou geven
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |