En anders heb ik nog altijd ghb achter de handquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef screwloose het volgende:
[..]
hahaha wulps!
Goede woordkeuze.
Ja dit moet te regelen zijn.
Ik ben te oud voor Flippieequote:
Oiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders heb ik nog altijd ghb achter de hand
Typisch werkt in een kinderdisco, komt allemaal goed
Arme jij, ik ook hoorquote:
Je mag mee hoorquote:
Vast wel.quote:
Ah shit mannn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel
Je bent nog net geen leeell bij wie ik constant zijn wangetjes wil knijpen
Dan heb ik voortaan maae een eis aan mannen. Niet 10 jaar ouder dan mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee mannen die 10 jaar ouder zijn dan jij zijn allemaal kut
Heb je meerdere zusjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel.Iedereen toch?
[..]
Ah shit mannn.
Ha dat doet mijn jongste zusje wel eens.Zo genant.
[..]
Dan heb ik voortaan maae een eis aan mannen. Niet 10 jaar ouder dan mij.
Oeh, op het randje danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik voortaan maae een eis aan mannen. Niet 10 jaar ouder dan mij.
Tof!quote:
We gaan niet op 12jarige jachtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tof!* Barbusse begint vast Justin Bieber te downloaden
* De computer van Barbusse crasht direct.
Hoe kan ik nu weten naar welken muzieksmaeck ik mij dien te richten heden ten dage om in den gunst te koomen van den jeugd van tegenwoordig?quote:
Ik geloof dat je zat keus uit anderen hebt.quote:
Ja zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben bijna 22, is dat ook goed?
Jeugd van tegenwoordig is al aardig in de goede richtingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu weten naar welken muzieksmaeck ik mij dien te richten heden ten dage om in den gunst te koomen van den jeugd van tegenwoordig?
27 hier. Nouja, fysiek danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zat keus uit anderen hebt.
[..]
Ja zeker.
Mur?quote:
2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je meerdere zusjes?
Ik dacht 1
Hahaquote:
En beide net zo leuk als jij bent?quote:
Vroeger, in de tijd dat de guldens nog van hout waren en de mannen van staal, luisterde ik hiernaar:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig is al aardig in de goede richting
Ik luister er nu nog naar manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger, in de tijd dat de guldens nog van hout waren en de mannen van staal, luisterde ik hiernaar:
Ja maar maar maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zat keus uit anderen hebt.
Ik heb een verzoekje.quote:
Toen je kogels nog zelf moest gooienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger, in de tijd dat de guldens nog van hout waren en de mannen van staal, luisterde ik hiernaar:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |