Ik ben vrij normaal hoorquote:
Ik heb al een tijdje niet meer gedronken dus ik denk dat ik binnen 4 biertjes lam benquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef Barbusse het volgende:
Goeden TT, maar ik denk dat ik morgen al vast begin!
Bah meelopersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef SergeantFluffy het volgende:
nou want om contact met het andere geslacht te krijgen moet het net lijken alsof je normaal bent enzo.
"normaal". ik vind een goede benadering wel het gemiddelde van iedereen anders nadoen
Dit dusquote:
waarom word ik hier dan uitgescholden als ik even faal in normaal doen?quote:
wordt ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
waarom wordt ik hier dan uitgescholden als ik even faal in normaal doen?
Sommige vrouwen zijn gewoon dik hoorquote:
Mensen die niet spawn of Satan dragen!!quote:
bnou altijd heb ik ruzie met iedereen. dat ik dingen anders zou moeten doen, en gierig zou zijn. en dat ik debiel ben ofzoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wordt ik
En waar is iemand aan het schelden dan?
Als iedereen dat altijd zegt dan is het misschien tijd om die wijze raad eens op te volgenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
bnou altijd heb ik ruzie met iedereen. dat ik dingen anders zou moeten doen, en gierig zou zijn. en dat ik debiel ben ofzo
Ik kan niet voor de rest praten maar ik ervaar jou als zeer wanhopig en dat is voor mij reden om je vooral links te laten liggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:38 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
bnou altijd heb ik ruzie met iedereen. dat ik dingen anders zou moeten doen, en gierig zou zijn. en dat ik debiel ben ofzo
Rustig aan beginnen, en veel etenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niet meer gedronken dus ik denk dat ik binnen 4 biertjes lam ben
Hoe meer ik heb gegeten hoe minder bier ik kan hebbenquote:
ja dan doet men weer mysterieus.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als iedereen dat altijd zegt dan is het misschien tijd om die wijze raad eens op te volgen
Sowiesoquote:
Ik ga morgen aan de sushi. En vis moet zwemmen he?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe meer ik heb gegeten hoe minder bier ik kan hebben![]()
I'm weird
Tapa´squote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Vriend van mij zijn schoonvader heeft een Spaanse restaurant op de wallen
Ga eerst daar langs om wat naar binnen te werken
old sailer is een spaans restaurant? of ga je naar meer dan 2 gebouwen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Vriend van mij zijn schoonvader heeft een Spaanse restaurant op de wallen
Ga eerst daar langs om wat naar binnen te werken
Ik ga eerst eten en dan naar Old Sailorsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:42 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
cafe old sailer is spaans? of ga je naar meer dan 2 gebouwen?
Ik wil verdomme keiharde seksquote:
Ik heb al dagen trek in bier maar ben wijs geweest en heb niks aangeraaktquote:
Om vervolgens weer op fb te janken en af te vragen hoe je aan blauwe plekken komtquote:
Het scheelt, hij zit ook onder de plekkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om vervolgens weer op fb te janken en af te vragen hoe je aan blauwe plekken komt
Deed ik maar aan seks nuquote:
How you doin?quote:
quote:
dus ipv seks zonder zwanger worden, is nu zwanger worden zonder seks het beste wat er bestaat?quote:
Nu nog bevallen zonder uitscheuren/inknippenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus ipv seks zonder zwanger worden, is nu zwanger worden zonder seks het beste wat er bestaat?
hihi ja gaat goed! ik moet eig ff naar buiten om van de zon te genieten. Maar te luiquote:
Ik heb zoveel goed nieuws gehad dat ik wil zuipen en neuken maar dateding werkt niet goed meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
hihi ja gaat goed! ik moet eig ff naar buiten om van de zon te genieten. Maar te lui
Jij?
Vertel ons over je goeie nieuws!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zoveel goed nieuws gehad dat ik wil zuipen en neuken maar dateding werkt niet goed mee![]()
Verder gaat het goed hoor
Ik heb werk, ik word tante en ik heb een huisjequote:
heb jij dat wel gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog bevallen zonder uitscheuren/inknippen
Helaas wel ja. Hechtingen zijn niet leuk en al helemaal niet als je ze bij je kut hebtquote:
Dat heb ik vanochtend nog gehadquote:
je moet alleen nog oefenen voor de pose voor de foto met het kind.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werk, ik word tante en ik heb een huisje
Gefeliciteerd x3!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werk, ik word tante en ik heb een huisje
Ophoeren!! Ik wil niet met een jankend, kotsend en schijtend kind op de fotoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
je moet alleen nog oefenen voor de pose voor de foto met het kind.
Administratief. Ondersteunend en reorganiserenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Gefeliciteerd x3!
Wat ga je voor werk doen?
Ook niet met mono en mij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ophoeren!! Ik wil niet met een jankend, kotsend en schijtend kind op de foto
Verwar jij seks niet met een ordinaire vechtpartij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het scheelt, hij zit ook onder de plekken
dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Hechtingen zijn niet leuk en al helemaal niet als je ze bij je kut hebt
Met jullie uiteraard wel!!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verwar jij seks niet met een ordinaire vechtpartij?
/carequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat weet ik niet.
maak je je nu niet minder gewild bij de fokmannen?
ja maar. nee. de meeste mensen staan heel wijs op de foto met een kind. dus dan moet jij dat ook anders kan je verstoten worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ophoeren!! Ik wil niet met een jankend, kotsend en schijtend kind op de foto
oh sorry voor net dan, je gaat je gang maar dat je famiie je wil verstoten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik krijg gewoon makkelijk blauwe plekken, echt heel makkelijk. Hij heeft bitemarks
Wil je ophouden met zeiken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar. nee. de meeste mensen staan heel wijs op de foto met een kind. dus dan moet jij dat ook anders kan je verstoten worden.
en zo snel gaat dat verstoten niet tegenwoordig. maar verstoten mensen hebben wel geen vrienden
ofzoiets
Als ik het woord vertaal zou ik zeggen dat diegene graag bijt. Dan laat ik even in het midden waarin diegene wil bijten!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh weet jij dit?
wat betekent het als iemand de hobby "biting" heeft?
Waarom zou mijn familie mij willen verstoten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh sorry voor net dan, je gaat je gang maar dat je famiie je wil verstoten.
want weet jij dit?!!!!!
wat betekent het als iemand als hobby "biting" heeft neergezet op een online profiel pagina?
ja dat is dus de vraag. weet jij wat diegeen wilt bijten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het woord vertaal zou ik zeggen dat diegene graag bijt. Dan laat ik even in het midden waarin diegene wil bijten!
Natuurlijk weet ik dat niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat is dus de vraag. weet jij wat diegeen wilt bijten?
omdat dat vreemd is om zo afkerend tegen kinderen te doen. ik vind het prima, en juist wel grappig hoor! maar het is wel mijn ervaring dat vreemde mensen geen vrienden hebben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou mijn familie mij willen verstoten?![]()
Mijn familie weet ook al jaren dat ik kinderen niet leuk vind
ik vind het niet gek dat jij geen vrienden hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat is dus de vraag. weet jij wat diegeen wilt bijten?
Eens met deze man!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik vind het niet gek dat jij geen vrienden hebt
c'est un chienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
Met een Frans sprekende man in de trein zitten. Nooit gedacht dat een treinreis een geile boel kon zijn.
en dat zegt een kale gevaarlijke hooligan, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit gaat niet over mij. dit gaat over iemand anders haar profielpagina wat ik ergens tegenkwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar. nee. de meeste mensen staan heel wijs op de foto met een kind. dus dan moet jij dat ook anders kan je verstoten worden.
en zo snel gaat dat verstoten niet tegenwoordig. maar verstoten mensen hebben wel geen vrienden
ofzoiets
Ja. Nee. Jij bent zover voorbij het punt raar dat je bijna weer bij het punt raar bent aangekomen. Maar grappig ben je wel. In a disturbing kinda wayquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh sorry voor net dan, je gaat je gang maar dat je famiie je wil verstoten.
want weet jij dit?!!!!!
wat betekent het als iemand als hobby "biting" heeft neergezet op een online profiel pagina?
Niks mis met mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dat zegt een kale gevaarlijke hooligan, moet je nagaan.
Samzz en Huppel en ik hebben dus geen vrienden?!?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat dat vreemd is om zo afkerend tegen kinderen te doen. ik vind het prima, en juist wel grappig hoor! maar het is wel mijn ervaring dat vreemde mensen geen vrienden hebben.
Wij hadden beste vrienden geweest andersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
behalve je clubvoorkeur valt het me alles mee inderdaad.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Dat is zeker een van de weinig franstalige zinnen die jij onthouden hebt.
Je zei: Je ne pas parles Francais en keek hem toen met een woestgeile blik aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
Met een Frans sprekende man in de trein zitten. Nooit gedacht dat een treinreis een geile boel kon zijn.
weet niet. je denk dat jullie wel vrienden hebben ja. jullie boffen wel daarmee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz en Huppel en ik hebben dus geen vrienden?!?!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil toegeven is dat het vreemd is als een moeder (ik dus) zegt dat ze een hekel heeft aan kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz en Huppel en ik hebben dus geen vrienden?!?!
Va te faire baiser!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Dat is zeker een van de weinig franstalige zinnen die jij onthouden hebt.
Ach, een van mijn maten sinds de basisschool is ook een neusje, geeft verder niet. Maar die afstand hé, verpest onze relatie!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hadden beste vrienden geweest anders
que?quote:
Er komt een dag dat wij broeders voor het leven zullen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, een van mijn maten sinds de basisschool is ook een neusje, geeft verder niet. Maar die afstand hé, verpest onze relatie!
Help me eens!!quote:
en het leeftijdsverschil dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat wij broeders voor het leven zullen zijn
Never mind, het was niet lief van mequote:
Is je broer een kakkie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help me eens!!
Mijn broertje is nu al druk met mijn huis reserveren voor de afterparty's als hij gaat stappen hier in het gehucht!
Jaag hem eens weg!
Je bent mijn jongere autistische broertje zeggen we danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
en het leeftijdsverschil dan?ik denk dat mensen ons gaan veroordelen
Hoe moet ik dat nou weten lamlul, ik kan geen fransquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
betekent dat ik ga je drinken, of ik ga je zoenen?
Nog erger!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger!!
Hij was mee naar de huldiging van Ajax. Later heeft hij besloten om gewoon elk jaar naar de huldiging te gaan ongeacht welke club kampioen wordt!
Ik moet hem nog even goed opvoedenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar ook voor de kampioen, lekker makkelijk
Dacht ik al.quote:
Ik zou eerder zeggen.: Je parle un petit peu Francais. Voulez-vouz m'aider?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zei: Je ne pas parles Francais en keek hem toen met een woestgeile blik aan?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
Kree, godverdomse klapmongool. Je schijnt "flikker op uit mijn DM" niet te begrijpen, dus of je alsjeblieft gewoon dood wilt gaan, achterlijke triangeljosti.
bwahahahahaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
Kree, godverdomse klapmongool. Je schijnt "flikker op uit mijn DM" niet te begrijpen, dus of je alsjeblieft gewoon dood wilt gaan, achterlijke triangeljosti.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
Hey thanks skatje,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
Doe maar niet kreequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Hey thanks skatje,
Lekker boeie je had gewoon ongelijk.
Ga het hier anders maar uitleggen na wat ik je vertelde.
Er valt hier geen tering uit te leggen man, je moet niet zo lichtgeraakt zijn omdat ik een opmerking maak over je 15 jarige fetisj.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Hey thanks skatje,
Lekker boeie je had gewoon ongelijk.
Ga het hier anders maar uitleggen na wat ik je vertelde.
Ik heb zooo me best gedaan, om niet weer deze discussie te krijgen.quote:
Hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:10 schreef SergeantFluffy het volgende:
gaat het over voetbaldingen hier?
als ik nu voetbal leuk vond, werd ik dan meer geaccepteerd?
@myraela. wat schrijft kree allemaal naar je per dm.?
ik wou dat ik meer gedmt werd.
Dan mag ik zeker op je computer kijken wat er allemaal staatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb zooo me best gedaan, om niet weer deze discussie te krijgen.
Maargoed myr vond het leuk om te stoken.
Mag hoor maar je kunt ook wel een keer je ongelijk toegeven.
Ik heb niks te verbergen namelijk.
Niet weer ditquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er valt hier geen tering uit te leggen man, je moet niet zo lichtgeraakt zijn omdat ik een opmerking maak over je 15 jarige fetisj.
Waar de fuck heb ik ongelijk in dan? Dat je aandacht zoekt? Dat ontkennen is gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb zooo me best gedaan, om niet weer deze discussie te krijgen.
Maargoed myr vond het leuk om te stoken.
Mag hoor maar je kunt ook wel een keer je ongelijk toegeven.
Ik heb niks te verbergen namelijk.
nee NOG niet nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He![]()
Ik heb je pas geleden nog geDMt, maar je hebt je niet in dat topic laten zijn
Wat wil je DMen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee NOG niet nee.
zal ik wat terug dmen?
Was ik niet en vertel ik je net nog, dat je het aardig bedoelde.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er valt hier geen tering uit te leggen man, je moet niet zo lichtgeraakt zijn omdat ik een opmerking maak over je 15 jarige fetisj.
12 jaar ouder dan mij en nog eentje nog ouder wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
Niks mis met wat ouder of jongere chicks, maar de helft van je eigen leeftijd gaat wel wat ver natuurlijk. Mijn record is 7 jaar ouder, wie wil mij aanraken?
10 jaar ouder.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef Typisch het volgende:
Niks mis met wat ouder of jongere chicks, maar de helft van je eigen leeftijd gaat wel wat ver natuurlijk. Mijn record is 7 jaar ouder, wie wil mij aanraken?
Wanneer kan het wel als ze 18 was?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
Kree is 30 en gaat met een 16 jarige? Dat is gewoon ziek.
Binnenkort housewarming bij Rival.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik wil bij mn huisje gaan kijken maar ik wil ook popcorn gaan maken!
Misschien is ze wel heel volwassen voor haar leeftijd of hij is misschien wel heel onvolwassen voor zijn leeftijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niet van bosbessenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet. misschien iets over bosbessen.
Vind ik ook teveel verschil maar wel anders, 16 is gewoon echt kind nog.quote:
Whut????quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
Huppel, je hebt een huisje hoorde ik? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Godver ik wil bij mn huisje gaan kijken maar ik wil ook popcorn gaan maken!
Niks vreemds hoor behalve een paar simpele foto's die ook op haar facebook staan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan mag ik zeker op je computer kijken wat er allemaal staat
Ik weet van niks?quote:
Zelfs dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel volwassen voor haar leeftijd of hij is misschien wel heel onvolwassen voor zijn leeftijd
Ditquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook teveel verschil maar wel anders, 16 is gewoon echt kind nog.
''Als er gras op groeit mag ik er op spelen'' is de favoriete uitspraak van kree denk ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik dat net besloten heb.quote:
Ik doe het niet om aandacht, ik doe het puur om te trollen/sarcastisch. Als je FOK! een beetje zou begrijpen zou je me dan geen hele A4'tjes in de DM gaan sturen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef kree het volgende:
[..]
Was ik niet en vertel ik je net nog, dat je het aardig bedoelde.
Maargoed dan krijg ik reactie van sterf maar via dm.
Nee het zou je sieren als je toe zou geven dat jij het erom deed.
Ik schreef in het allereerste bericht wil geen gezeik erover, ik vraag wat serieus boeie of ze 16 is???
hij "gaat" niet.... hij heeft wat contact met haar. gewoon praten omdat het leuk is jeweetzquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
Ja hoor gaan we weer, nou nog 1 poging ga niet met haar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
Ja maar het verhaal niet kennen en oordelen is zoveel leuker hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor gaan we weer, nou nog 1 poging ga niet met haar.
Praat wel.
Denk maar wat je wil.
Jij denkt nu dingen trouwens terwijl je het verhaal niet kent.
Dit ja maar ik kan de man geen ongelijk geven, ik zou het ook doen als het legaal wasquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:13 schreef Samzz het volgende:
Oh okquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik dat net besloten heb.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whut????
Ik had hem afgemaakt als het om mijn kind zou gaan
Klopt, maar dat kan ook bij 18 of 19 jarige.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Don't feed the trollsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:15 schreef kree het volgende:
[..]
Niks vreemds hoor behalve een paar simpele foto's die ook op haar facebook staan.
Ik wil deze discussie niet trouwens snap niet waarom ik uitgelokt wordt weer.
(owh wacht myr dat is die plaat voor m'n kop)
Tering zeg, probeer haar alleen maar te helpen en wie beginnen er weer te zeuren en uit te lokken jij was de eerste myr.
Ik denk niks, ik vraag. Ik vind dergelijk contact wat disturbing, ergens.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor gaan we weer, nou nog 1 poging ga niet met haar.
Praat wel.
Denk maar wat je wil.
Jij denkt nu dingen trouwens terwijl je het verhaal niet kent.
Kreequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
Wil helpen, waarmee? Voor dat je gekkigheid gaat doen, je moet haar niet financieel gaan helpen met haar studie hé. Dat gaat te ver.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef kree het volgende:
[..]![]()
lekker die stemmingmakerij terwijl ik haar juist wil helpen.
Nou best dan, ik weet wel beter.
Zou ze terug betalen in natura?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil helpen, waarmee? Voor dat je gekkigheid gaat doen, je moet haar niet financieel gaan helpen met haar studie hé. Dat gaat te ver.
16 is legaal. Maar niet minder nasty.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit ja maar ik kan de man geen ongelijk geven, ik zou het ook doen als het legaal was
Hij gaat tenminste met iemand bobquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef debeterebob het volgende:
Breaking news! Kree gaat met een 14jarige!
Nou waarom zeg je dat dan niet gelijk ipv te zeuren dat ik door blijf gaan met pm?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het niet om aandacht, ik doe het puur om te trollen/sarcastisch. Als je FOK! een beetje zou begrijpen zou je me dan geen hele A4'tjes in de DM gaan sturen.
Ik geef geen flikker om leeftijdsverschil, ik date met een dertiger, wie geeft een neuk.
Daarbij zit jij zelf op het niveau van een 11jarige, dus eigenlijk zou ik beter eens met haar praten om te vragen of zij misschien op zwakzinnige kinderen valt.
En jij dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij gaat tenminste met iemand bob
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij gaat tenminste met iemand bob
Als ze daar een regeling in treffen moeten ze dat lekker zelf weten.quote:
Misschien is het wel strafbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel volwassen voor haar leeftijd of hij is misschien wel heel onvolwassen voor zijn leeftijd
Sowieso geld lenen is stupidequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze daar een regeling in treffen moeten ze dat lekker zelf weten.Nee, maar is gewoon stom om zoiets te doen als dat het geval is. Geld lenen/geven aan een 16 jarige.
dit klinkt als dat 1ne mythologische verhaal, met die protogequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil helpen, waarmee? Voor dat je gekkigheid gaat doen, je moet haar niet financieel gaan helpen met haar studie hé. Dat gaat te ver.
Zorg voor later tochquote:
check de pi die ik hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was een grapje man
Twi snapte hem tenminste
Zij denkt nog na over haar eerste keer uitgaan en jij denkt na over kinderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je bijna dubbel zo oud. Denk niet dat dat gaat werken
Daaromquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze daar een regeling in treffen moeten ze dat lekker zelf weten.Nee, maar is gewoon stom om zoiets te doen als dat het geval is. Geld lenen/geven aan een 16 jarige.
Jawel en kan het hebben ook, maar dingen als sterf maar hoef ik niet te horen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het verhaal niet kennen en oordelen is zoveel leuker he
16 en 17 is toch een grijs gebied?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef screwloose het volgende:
Wacht ff, tis toch illegaal als ze nog geen 18 is?
Wel lekker geneukt kree?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel en kan het hebben ook, maar dingen als sterf maar hoef ik niet te horen.
Komt ook niet echt grappig over wmb.
Maargoed voor jou is het anders want jij kent het verhaal echt niet.
Myr wel en die haalt er lol uit om me af te zeiken.
Ik hoef het verhaal niet eens te kennen om mijn lol er uit te halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel en kan het hebben ook, maar dingen als sterf maar hoef ik niet te horen.
Komt ook niet echt grappig over wmb.
Maargoed voor jou is het anders want jij kent het verhaal echt niet.
Myr wel en die haalt er lol uit om me af te zeiken.
Als je niet zoveel hebt sowieso, maar al helemaal aan een meisje van 16 die net haar vmbo heeft afgemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso geld lenen is stupide
Ik wacht al maanden op geld van een vriend van mij wat ik geleend had terwijl ik zelf ook in de shit zit
huh wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Myraela het volgende:
Eventjes digitalgirl noemen, dan kan die terugscrollen mij even melden in de FB.
Toen had ik nog wel veelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je net zoveel hebt sowieso, maar al helemaal aan een meisje van 16 die net haar vmbo heeft afgemaakt.
Ik heb ook ruim 2k voorgeschoten voor vakantie van de zomer, maar ik kan het wel missen atm. Dus dan is het niet zo erg allemaal en ik weet dat ik het terug krijg. Op één na heb ik alles alweer terug.
Maar ik weet niet of dat het geval was hoor bij kree, maar ik denk ik zeg het even. Mijn adviezen zijn gratis, zo ben ik.
Waarom chatten via msn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik vraag. Ik vind dergelijk contact wat disturbing, ergens.
Nee vanaf 16 mag je seks hebben dus ook met volwassenenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
16 en 17 is toch een grijs gebied?
Dat dacht ik ook, straks moet ik nog mijn levensplan aanpassenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef screwloose het volgende:
Wacht ff, tis toch illegaal als ze nog geen 18 is?
oh cool dus geld geven mag gewoon, en dan kan je elkaar toch nog blijven wederzien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je niet zoveel hebt sowieso, maar al helemaal aan een meisje van 16 die net haar vmbo heeft afgemaakt.
Ik heb ook ruim 2k voorgeschoten voor vakantie van de zomer, maar ik kan het wel missen atm. Dus dan is het niet zo erg allemaal en ik weet dat ik het terug krijg. Op één na heb ik alles alweer terug.
Maar ik weet niet of dat het geval was hoor bij kree, maar ik denk ik zeg het even. Mijn adviezen zijn gratis, zo ben ik.
Allemaal aan de 16jarigequote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weer wat geleerdquote:
quote:
Ik zit nog in een trein naar huis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
FlipsWaarom ben je nu niet hardlopen?
Jammerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, te jong, plus die communiceren alleen maar via whatsapp of ping en dat heb ik niet.
yeah baby! Je laten kluiven voor een breezer!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme Screw, kunnen we toch nog naar de peuterspeelzaal kroeg in Groningen
Ja logisch. Ik snap ook niet waarom sommige studenten het lastig hebben financieel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen had ik nog wel veel
Maar dat is hard weggegaan toen bedrijf niet meer betaalde
Laten we in PUB gaan posten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wanneer is de, laten we een minderjarig sletje neuken meet?
Allemaal Angel-Joy uitwonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wanneer is de, laten we een minderjarig sletje neuken meet?
Trots op je Flips! Ik drink er een biertje opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit nog in een trein naar huis.Maar ik pak zo wel mijn schoenen. Prachtig weer dit.
quote:
Haha ook lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Trots op je Flips! Ik drink er een biertje op
Joo neuksequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef kree het volgende:
Nee kan er niet om lachen eigenlijk, maargoed moet weg nu.
Het verhaal moge duidelijk zijn.
Tot vanavond.
Dat is toch die Aziaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je mag geld geven aan meisjes, en dan kan je ze wederzien zonder dat zez shculdgevoel hoeven te hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja logisch. Ik snap ook niet waarom sommige studenten het lastig hebben financieel.Ik betaal mijn studie, zusjes studie volgend jaar, mijn eten, sportschool, uitgaan, zorgverzekering, kleding, vakanties en de rest allemaal zelf. Het enige wat ik nog krijg is de kapper, omdat ik anders veel te laat ga.
![]()
Maar alsnog heb ik geld op mijn rekening staan om uit te geven en ik spaar ook nog.
Of ik ben zo geniaal dat ik het goed doe, of de gemiddelde student is stom en heeft een gat in zijn/haar hand. Ik neig naar het eerste.
hahaha wat een heldquote:
geld geven en dan klusjes laten doen voor je, geleerd op de lagere loverboy schoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus je mag geld geven aan meisjes, en dan kan je ze wederzien zonder dat zez shculdgevoel hoeven te hebben?
hoe doe je dat?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is toch die Aziaat?Weet ik veel iig de grootste slet van FOK! volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaha, opzich is dit heul geen slecht plan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
Aan de andere kant, ook wel weer tof om haar dronken voor de deur van haar ouderlijk huis te droppen, met je liefdesnectar nog over haar liefdevolle snoetje besmeurd en dan aanbellen, zodat je 'schoonouders' toch nog een glimp van je opvangen, al was het dan slechts 2 seconden je rug voordat je de hoek om stoof.
hoe breng je dat dat ze klusjes moeten doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
geld geven en dan klusjes laten doen voor je, geleerd op de lagere loverboy school
Ben wel met de fiets naar het station tegenwoordig ipv auto, gezond, cheap en zeker terug lekker in dat zonnetjequote:
Hij vernaggelt het voor onsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
TR gemaakt op Typisch, cockblocken is niet toegestaan
Not sure if seriousquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe breng je dat dat ze klusjes moeten doen.
stel dat je een meisje 200 kilometer verder wat geld heb gegeven per bankoverschrijving.
kan je dan zo zeggen van : ja ik heb een klusje. me fietsband moet opgepompt worden?
hoe kan je ze dan naar je toe krijgen?
Ik bescherm de 16 jarige van jullie kwade bedoelingen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
TR gemaakt op Typisch, cockblocken is niet toegestaan
Heerlijk wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben wel met de fiets naar het station tegenwoordig ipv auto, gezond, cheap en zeker terug lekker in dat zonnetje![]()
Lig je een beetje op schema denk je?
Om vervolgens haar compleet uit te wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bescherm de 16 jarige van jullie kwade bedoelingen.
? nee niet serieus, er staat toch STEL. maar ik wil wel serieus antwoord.quote:
Die komt dan heus wel terug hoor. Geld en een lieve boy, zelf een beetje naief zijn. Dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
? nee niet serieus, er staat toch STEL. maar ik wil wel serieus antwoord.
en als je een meisje die je maar 1 keer hebt gezien 8000 euro hebt gegeven hoe krijg je haar dan terug?
en als ze me dan jarenlang niet belt en niets laat horen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die komt dan heus wel terug hoor. Geld en een lieve boy, zelf een beetje naief zijn. Dat zit wel goed.
Ik snap niet waarom je dit zou willen wetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en als je een meisje die je maar 1 keer hebt gezien 8000 euro hebt gegeven hoe krijg je haar dan terug?
gewoon haar bedreigen, zo moet je het doen. luistert ze niet? gooi je toch even een steen door de ruit?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en als ze me dan jarenlang niet belt en niets laat horen?
zou ik haar kunnen bellen , en dan zo vragen of ze tijd heeft?
Ik weet niet hoor maar over het algemeen vinden hun het ook wel lekker. Ik vraag me af wat jij verkeerd doet in je leven dat wij denkt dat dit met kwade bedoelingen isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bescherm de 16 jarige van jullie kwade bedoelingen.
Nee man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en als ze me dan jarenlang niet belt en niets laat horen?
zou ik haar kunnen bellen , en dan zo vragen of ze tijd heeft?
wat is het beste wat ik kan doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man.![]()
Dan heeft een andere boy haar al lang al.
Oh, je neemt dit serieus?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar over het algemeen vinden hun het ook wel lekker. Ik vraag me af wat jij verkeerd doet in je leven dat wij denkt dat dit met kwade bedoelingen is
ontvoer haarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is het beste wat ik kan doen?
iets met twitter en alles in de gaten houden om me timing goed te doen?
wat kan ik doen? ik moet iets doen! ik mis haar
A) waarom heb je haar dat geld gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat moet je pas als laatste doen, eerst met geweld oplossen.quote:
Misschien moet je proberen haar te kopen met nog meer geld?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
AB3? Moet het niet C zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
A) waarom heb je haar dat geld gegeven?
B) waar zit je in godsnaam met je harses toen je haar dat geld gaf
en (nu goed opletten):
3) Wat is in hemelsnaam het verband tussen geld en het terug krijgen van iemand?
Gast, cockblocken is altijd een serieuze zaak. Murdera heeft mensen voor minder lopen omleggen.quote:
oh ik heb het gevoel dat dat haar in de weg staat om mij weer te kunnen meeten. voor haar gevoel enzoquote:3) Wat is in hemelsnaam het verband tussen geld en het terug krijgen van iemand?
Ohh je hebt haar echt 8000 euro gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Wacht je hebt een chick 8000 gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik dacht dat we serieus waren.
nee laat maar haha
maar dan trek ik aan het kortste eind. ik dacht dat ik voor dat geld meer vriend aan haar had.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht je hebt een chick 8000 gegeven?
Twitter doen om iemand in de gaten te houden?!!! Stalker.![]()
En als zij niets laat horen, dan is het simpel. Loslaten en verder gaan. Tenzij je 8000 terig wilt, maar dan was je sowieso al fout bezig.
Alsof dat haar in de weg zou staan. Dat kind is er gewoon met je knaken vandoor gek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik heb het gevoel dat dat haar in de weg staat om mij weer te kunnen meeten. voor haar gevoel enzo
het is nu te laat, maar ik wil wel contact met haar!
nee dat was alleen de eerste 800 wat niet hoefdequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alsof dat haar in de weg zou staan. Dat kind is er gewoon met je knaken vandoor gek.
Men noeme dat ene vrouw van lichte zeden.
Met geld koop je toch geen betere vriendschapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar dan trek ik aan het kortste eind. ik dacht dat ik voor dat geld meer vriend aan haar had.
Nee, het is geen grap, het is MLIG.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met geld koop je toch geen betere vriendschap![]()
En als je die 8000 terug wilt, had je heldere afspraken moeten maken etc. Ik denk niet dat je dat bedrag nog ooit terugziet.
Of ben je een troll, ja? Want dan ben je wel een goede.
Ik ben nog geen 30.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wijn drinken en fantaseren over seks met 30jarige mannen. Kusjekroel.
Ik kan je wel Frans leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht ik al.
[..]
Ik zou eerder zeggen.: Je parle un petit peu Francais. Voulez-vouz m'aider?
Hoe oud ben je Flipsje?quote:
Als ik het allemaal duidelijk is loopt er hier een meisje rond met 8k, is ze geefbaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
nee denk best wel veel aan haar, best wel vaak ook. echt iemand waar ik graag contact mee wil gaan hebben.
niet om te bashen, of mezelf te bashen.
hier:
meisje bellen.
ik hoop echt dat iemand iets nuttigs weet om te doen.
2 jaar niet gezien. ook wel anderhalf jaar niet gesproken ofzo.
ik woon dus 200 km van haar af ( zij groningen).
ik heb officieel alleen haar mobiele telefoonnummer. paar maanden terug was die vanwege administratiefe redenen afgesloten.
en ik heb haar vaders telefoonnummer , en haar hyves. dat weet ze al.
voor de rest twitter, facebook, moeders adres en telefoonnummer. alles van dat soort dingen. maar geen contact dus
ik zou het wel waarderen als iemand gewoon kon zeggen van: " ja bel haar. en zag dan zachtjes dit en dat. en dan voelt ze zich weer prettig bij je",
k hoop op iets nuttigs.
ps. k wil het heeeeeeeel graaaag!
Ik denk dat ze nu nog grotere tieten had als eerst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik het allemaal duidelijk is loopt er hier een meisje rond met 8k, is ze geefbaar?
S'en allait tout simplement,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je wel Frans leren.Ik heb ten slotte een mooie franse naam.
[..]
En dikkere lippen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu nog grotere tieten had als eerst.
.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30.
[..]
Ik kan je wel Frans leren.Ik heb ten slotte een mooie franse naam.
[..]
Hoe oud ben je Flipsje?
Meisjes met supergrote uiersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu nog grotere tieten had als eerst.
`en je zoekt een 10 jaar oudere man?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.
Oeh wie weet moet het dan wel lukken.
Bijna 20
Die man zocht een 20jaar jongere meisje maar kwam flipsels en haar babyface uit, niks aan de hand tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
`en je zoekt een 10 jaar oudere man?
Zeker niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die man zocht een 20jaar jongere meisje maar kwam flipsels en haar babyface uit, niks aan de hand toch
"mblmblmblmblmblmblmbl!!!"quote:
Oeh, dat is best veel. Ik ben maar 6,5 jaar ouder. Is dat voldoende?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.
Oeh wie weet moet het dan wel lukken.
Bijna 20
Niks aan het handje nogquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee.
Je topic is gesloten!
Dit had project x 2 kunnen worden man!
Niet per se. Hoezo ken jij een 10 jaar oudere leuke man?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
`en je zoekt een 10 jaar oudere man?
Godverdomme ik heb geen babyfacequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die man zocht een 20jaar jongere meisje maar kwam flipsels en haar babyface uit, niks aan de hand toch
Thanks.quote:
Voor minder dan dit doen we het niet.quote:
hahaha wulps!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks aan het handje nog
Dat feestje voor ons 3en komt nog wel met wulpse 16jarige
Zat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is best veel. Ik ben maar 6,5 jaar ouder. Is dat voldoende?
Heb je haren op je kin?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme ik heb geen babyface
[..]
Echt welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet per se. Hoezo ken jij een 10 jaar oudere leuke man?
[..]
[..]
Thanks.
Nee mannen die 10 jaar ouder zijn dan jij zijn allemaal kutquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet per se. Hoezo ken jij een 10 jaar oudere leuke man?
[..]
[..]
Thanks.
Dat opgeplakte gezicht maakt het af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor minder dan dit doen we het niet.
[ afbeelding ]
En anders heb ik nog altijd ghb achter de handquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef screwloose het volgende:
[..]
hahaha wulps!
Goede woordkeuze.
Ja dit moet te regelen zijn.
Ik ben te oud voor Flippieequote:
Oiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders heb ik nog altijd ghb achter de hand
Typisch werkt in een kinderdisco, komt allemaal goed
Arme jij, ik ook hoorquote:
Je mag mee hoorquote:
Vast wel.quote:
Ah shit mannn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Echt wel
Je bent nog net geen leeell bij wie ik constant zijn wangetjes wil knijpen
Dan heb ik voortaan maae een eis aan mannen. Niet 10 jaar ouder dan mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:01 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee mannen die 10 jaar ouder zijn dan jij zijn allemaal kut
Heb je meerdere zusjes?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vast wel.Iedereen toch?
[..]
Ah shit mannn.
Ha dat doet mijn jongste zusje wel eens.Zo genant.
[..]
Dan heb ik voortaan maae een eis aan mannen. Niet 10 jaar ouder dan mij.
Oeh, op het randje danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb ik voortaan maae een eis aan mannen. Niet 10 jaar ouder dan mij.
Tof!quote:
We gaan niet op 12jarige jachtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tof!* Barbusse begint vast Justin Bieber te downloaden
* De computer van Barbusse crasht direct.
Hoe kan ik nu weten naar welken muzieksmaeck ik mij dien te richten heden ten dage om in den gunst te koomen van den jeugd van tegenwoordig?quote:
Ik geloof dat je zat keus uit anderen hebt.quote:
Ja zeker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben bijna 22, is dat ook goed?
Jeugd van tegenwoordig is al aardig in de goede richtingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu weten naar welken muzieksmaeck ik mij dien te richten heden ten dage om in den gunst te koomen van den jeugd van tegenwoordig?
27 hier. Nouja, fysiek danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zat keus uit anderen hebt.
[..]
Ja zeker.
Mur?quote:
2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je meerdere zusjes?
Ik dacht 1
Hahaquote:
En beide net zo leuk als jij bent?quote:
Vroeger, in de tijd dat de guldens nog van hout waren en de mannen van staal, luisterde ik hiernaar:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig is al aardig in de goede richting
Ik luister er nu nog naar manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger, in de tijd dat de guldens nog van hout waren en de mannen van staal, luisterde ik hiernaar:
Ja maar maar maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik geloof dat je zat keus uit anderen hebt.
Ik heb een verzoekje.quote:
Toen je kogels nog zelf moest gooienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger, in de tijd dat de guldens nog van hout waren en de mannen van staal, luisterde ik hiernaar:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |