Dat dacht ik ook, straks moet ik nog mijn levensplan aanpassenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef screwloose het volgende:
Wacht ff, tis toch illegaal als ze nog geen 18 is?
oh cool dus geld geven mag gewoon, en dan kan je elkaar toch nog blijven wederzien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je niet zoveel hebt sowieso, maar al helemaal aan een meisje van 16 die net haar vmbo heeft afgemaakt.
Ik heb ook ruim 2k voorgeschoten voor vakantie van de zomer, maar ik kan het wel missen atm. Dus dan is het niet zo erg allemaal en ik weet dat ik het terug krijg. Op één na heb ik alles alweer terug.
Maar ik weet niet of dat het geval was hoor bij kree, maar ik denk ik zeg het even. Mijn adviezen zijn gratis, zo ben ik.
Allemaal aan de 16jarigequote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil helpen, waarmee? Voor dat je gekkigheid gaat doen, je moet haar niet financieel gaan helpen met haar studie hé. Dat gaat te ver.
Weer wat geleerdquote:
quote:
Ik zit nog in een trein naar huis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
FlipsWaarom ben je nu niet hardlopen?
Jammerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, te jong, plus die communiceren alleen maar via whatsapp of ping en dat heb ik niet.
yeah baby! Je laten kluiven voor een breezer!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme Screw, kunnen we toch nog naar de peuterspeelzaal kroeg in Groningen
Ja logisch. Ik snap ook niet waarom sommige studenten het lastig hebben financieel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen had ik nog wel veel
Maar dat is hard weggegaan toen bedrijf niet meer betaalde
Laten we in PUB gaan posten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wanneer is de, laten we een minderjarig sletje neuken meet?
Allemaal Angel-Joy uitwonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wanneer is de, laten we een minderjarig sletje neuken meet?
Trots op je Flips! Ik drink er een biertje opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit nog in een trein naar huis.Maar ik pak zo wel mijn schoenen. Prachtig weer dit.
quote:
Haha ook lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Trots op je Flips! Ik drink er een biertje op
Joo neuksequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef kree het volgende:
Nee kan er niet om lachen eigenlijk, maargoed moet weg nu.
Het verhaal moge duidelijk zijn.
Tot vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |