Misschien is het wel strafbaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is ze wel heel volwassen voor haar leeftijd of hij is misschien wel heel onvolwassen voor zijn leeftijd
Sowieso geld lenen is stupidequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze daar een regeling in treffen moeten ze dat lekker zelf weten.Nee, maar is gewoon stom om zoiets te doen als dat het geval is. Geld lenen/geven aan een 16 jarige.
dit klinkt als dat 1ne mythologische verhaal, met die protogequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil helpen, waarmee? Voor dat je gekkigheid gaat doen, je moet haar niet financieel gaan helpen met haar studie hé. Dat gaat te ver.
Zorg voor later tochquote:
check de pi die ik hadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het was een grapje man
Twi snapte hem tenminste
Zij denkt nog na over haar eerste keer uitgaan en jij denkt na over kinderenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je bijna dubbel zo oud. Denk niet dat dat gaat werken
Daaromquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze daar een regeling in treffen moeten ze dat lekker zelf weten.Nee, maar is gewoon stom om zoiets te doen als dat het geval is. Geld lenen/geven aan een 16 jarige.
Jawel en kan het hebben ook, maar dingen als sterf maar hoef ik niet te horen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het verhaal niet kennen en oordelen is zoveel leuker he
16 en 17 is toch een grijs gebied?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef screwloose het volgende:
Wacht ff, tis toch illegaal als ze nog geen 18 is?
Wel lekker geneukt kree?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel en kan het hebben ook, maar dingen als sterf maar hoef ik niet te horen.
Komt ook niet echt grappig over wmb.
Maargoed voor jou is het anders want jij kent het verhaal echt niet.
Myr wel en die haalt er lol uit om me af te zeiken.
Ik hoef het verhaal niet eens te kennen om mijn lol er uit te halenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Jawel en kan het hebben ook, maar dingen als sterf maar hoef ik niet te horen.
Komt ook niet echt grappig over wmb.
Maargoed voor jou is het anders want jij kent het verhaal echt niet.
Myr wel en die haalt er lol uit om me af te zeiken.
Als je niet zoveel hebt sowieso, maar al helemaal aan een meisje van 16 die net haar vmbo heeft afgemaakt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso geld lenen is stupide
Ik wacht al maanden op geld van een vriend van mij wat ik geleend had terwijl ik zelf ook in de shit zit
huh wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Myraela het volgende:
Eventjes digitalgirl noemen, dan kan die terugscrollen mij even melden in de FB.
Toen had ik nog wel veelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je net zoveel hebt sowieso, maar al helemaal aan een meisje van 16 die net haar vmbo heeft afgemaakt.
Ik heb ook ruim 2k voorgeschoten voor vakantie van de zomer, maar ik kan het wel missen atm. Dus dan is het niet zo erg allemaal en ik weet dat ik het terug krijg. Op één na heb ik alles alweer terug.
Maar ik weet niet of dat het geval was hoor bij kree, maar ik denk ik zeg het even. Mijn adviezen zijn gratis, zo ben ik.
Waarom chatten via msn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik vraag. Ik vind dergelijk contact wat disturbing, ergens.
Nee vanaf 16 mag je seks hebben dus ook met volwassenenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
16 en 17 is toch een grijs gebied?
Dat dacht ik ook, straks moet ik nog mijn levensplan aanpassenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:22 schreef screwloose het volgende:
Wacht ff, tis toch illegaal als ze nog geen 18 is?
oh cool dus geld geven mag gewoon, en dan kan je elkaar toch nog blijven wederzien?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je niet zoveel hebt sowieso, maar al helemaal aan een meisje van 16 die net haar vmbo heeft afgemaakt.
Ik heb ook ruim 2k voorgeschoten voor vakantie van de zomer, maar ik kan het wel missen atm. Dus dan is het niet zo erg allemaal en ik weet dat ik het terug krijg. Op één na heb ik alles alweer terug.
Maar ik weet niet of dat het geval was hoor bij kree, maar ik denk ik zeg het even. Mijn adviezen zijn gratis, zo ben ik.
Allemaal aan de 16jarigequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |