Om aardig te doen kan je beter eerst je ondertitel en sig veranderen naar iets wat wél correct Latijn is.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oke.
dankjewel voor dat advies
(is dit zo aardig doen? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
ik ben 24.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:09 schreef TBakkert het volgende:
Je moet niet aardig doen tegen mensen, omdat ze je moeten mogen.
Zoals al zo vaak gezegd, kun je het best proberen jezelf te blijven, maar wel op een normale manier met mensen praten.(je hebt ook mensen die het normaal vinden letterlijk meteen te gaan slaan)
Dan dwing je respect af, doordat je ze laat denken dat jij je niet voor ze hoeft aan te passen.
Hangt ook een beetje af van je leeftijdsgroep...
Hoe oud ben je?
Uiteraard wel jezelf blijven. De meeste vrienden heb ik gemaakt tijdens bijbaantjes en op school. En dat ging niet in 1 dag. Maar heeft zeker een aantal weken geduurd. En op mijn bijbaan wel een stuk langer, denk aan maanden voordat we iets samen deden buiten werktijd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben 24.
ik ben helemaal vreemd, ik denk niet dat dit helpt.
nu is het weer, ik voel me kut dat ik nu al 3 keer ik heb gezegd en twijfel of ik andere woorden moet gebruiken enzo...
helemaal vreemd voel ik me.
Wat is dan je normale manier van praten, welke plekken kom je, hoe zijn de mensen daar qua intelligentie? en jij?quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:11 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik ben 24.
ik ben helemaal vreemd, ik denk niet dat dit helpt.
nu is het weer, ik voel me kut dat ik nu al 3 keer ik heb gezegd en twijfel of ik andere woorden moet gebruiken enzo...
helemaal vreemd voel ik me.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
slechte troll want maar 14 posts.ja kloon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen trol.
check me reputatie!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
Hou het maar op trollen, en zoniet is deze kloon van mlig een idioot, net als het origineel.quote:quote:en dat is niet het enige, het lijkt niet zo erg maar het voelt alsof er een ondertoon van "mlig is belachelijk" daar zit. nee, me hele reputatie hier is dat ik alles ben zoals het niet hoort.quote:
volgensmij moet ik andere woorden gebruiken. volgensmij moet ik minder mensen "aanvallen" ofzoseduco sum.en ben erg stout
Volgens mij moet je gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt en niet nadenken over wie er wat van je denkt en hoe je je daarop aan moet passen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
volgensmij moet ik andere woorden gebruiken. volgensmij moet ik minder mensen "aanvallen" ofzo
het voelt alsof ik online met iedereen snel ruzie krijg, tenzij de ander zich nog kan inhouden wat niet altijd gebeurd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:12 schreef Xetran het volgende:
Probeer het om te draaien naar jou, nadenken over wat je gezegd hebt en hoe het overkomt. Mensen aankijken en duidelijk praten helpt altijd natuurlijk, en letten op de intonatie als mensen je gauw kwaad opvatten?
Het zou wel helpen als je zou kunnen zeggen wat er gebeurd is, tho.
NU MOET JE ECHT OPHOUDEN GAST!!quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het voelt alsof ik online met iedereen snel ruzie krijg, tenzij de ander zich nog kan inhouden wat niet altijd gebeurd.
volgensmij typ ik te aanvallend ofzo.
in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo
nu weer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:18 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
NU MOET JE ECHT OPHOUDEN GAST!!![]()
autisme zei hoiquote:Op woensdag 14 maart 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het voelt alsof ik online met iedereen snel ruzie krijg, tenzij de ander zich nog kan inhouden wat niet altijd gebeurd.
in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo.
ik hoop dat het komt door onervarenheid op het sociale gebied, maar missschien ben ik wel gewoon een stom vervelend persoon.
Van mensen online moet je het toch niet hebben. Probeer je energie te steken in mensen die je wel in het echt kent, dat vult het gat veel beter op. Een stom en vervelend persoon is niemand, in ieder geval niet iemand die van binnen wel zijn best er voor wilt doen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 01:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
in het echt kan ik ook geen vrienden onderhouden, volgensmij verraad ik ze ofzo.
ik hoop dat het komt door onervarenheid op het sociale gebied, maar missschien ben ik wel gewoon een stom vervelend persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |