nou geen idee of ik de grootste liefhebber ben, maar zeg er zeker geen nee tegenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij dan ja?
[..]
Geen idee. Maar ik kreeg een erectie waarmee je mensen kunt doodslaan.
ik heb dan ook niet teruggelezen eh, ik las alleen jouw post en toen dacht ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Kaneelstokje geeft al een zeer accurate omschrijving.
Ik word er zo opgewonden van dat ik flauwval. Hematofobie FTL.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb dan ook niet teruggelezen eh, ik las alleen jouw post en toen dacht ik!!!
Gebruik jij ook messen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou geen idee of ik de grootste liefhebber ben, maar zeg er zeker geen nee tegen
[..]
ik heb dan ook niet teruggelezen eh, ik las alleen jouw post en toen dacht ik!!!
ohquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word er zo opgewonden van dat ik flauwval. Hematofobie FTL.
over het algemeen niet neequote:
Zwepen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh
[..]
over het algemeen niet nee
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
Het gaat wel veel over seksdingen hier.![]()
Als single is dat wel een beetje heftig om mee geconfronteerd te worden.
it wasn't me, kom net weer binnenrollenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
hell no dat sowieso niet, heb ik m'n redenen voorquote:
Met andere woorden: Ben je homo en vind je poppen leuk?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Even een korte intro!
Oh ik ben niet leuk genoeg voor een relatie denk ik... ongmogelijkheid! heel erg jammerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Even een korte intro!
Hey, ik ben ook single hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ben jij wie ik denk dat jij bent J.?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh ik ben niet leuk genoeg voor een relatie denk ik... ongmogelijkheid! heel erg jammer
Ben jij soms mlig?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh ik ben niet leuk genoeg voor een relatie denk ik... ongmogelijkheid! heel erg jammer
maar jij had het nog over de handelingenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook single hoor
of eigenlijk meer
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ben je homo en vind je poppen leuk?
Van praten over seks komt seksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
Oh, je klinkt als mylifeisgrey.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Bedoel je niet Seduco ergo sum?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar jij had het nog over de handelingen
Ok.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hell no dat sowieso niet, heb ik m'n redenen voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.quote:
Nu weet ik het al zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar jij had het nog over de handelingen
Als dat zo is zouden sommigen al dagen achtereen non-stop aan het batsen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik ga even iemand neerschieten en in de kofferbak legen zo weer terug
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot het weekend, daarna ga ik actie ondernemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wachten werkt niet. Believe me I've tried
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dan zou ik omkomen in de seks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo is zouden sommigen al dagen achtereen non-stop aan het batsen zijn.
MLIG.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.
daar faal ik ook in
Jij hebt tenminste al een scharrelsletjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
tot het weekend, daarna ga ik actie ondernemen
Nee, dat ben je niet. Mietje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.
daar faal ik ook in
Tis je karma jongenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
serieus. hoe weten jullie dat zo snel?
Ow, arme meid. Ruilen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al bijna anderhalve week geen seks gehad.
Het falen, de handelingen. Die woorden gebruik jij alleen maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
serieus. hoe weten jullie dat zo snel?
ja nja.. true, maar ik hoop toch iets tegen te komen waar ik echt een relatie mee aan wil gaan op den duur.. mgoed, nooit opgeven ditdat bladieblaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste al een scharrelsletje
Tsja jij valt niet op piemels helaas, anders had ik het wel gewetenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja.. true, maar ik hoop toch iets tegen te komen waar ik echt een relatie mee aan wil gaan op den duur.. mgoed, nooit opgeven ditdat bladiebla
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja jij valt niet op piemels helaas, anders had ik het wel geweten
Dat is kort vergeleken de meeste hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
nu heb ik zin om de cactus show te kijkenquote:
Nummetje trekken, achter aansluitenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja jij valt niet op piemels helaas, anders had ik het wel geweten
Hater.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik hoef geen 20 katten later.
Kei lang.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
te veel confrontatie.
jammer. doeg.
DE TWEEDE RONDEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu heb ik zin om de cactus show te kijken
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ben je homo en vind je poppen leuk?
Rokje gangbang?quote:
good old daysquote:
Waar zitten je kladden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LAAT JE LURVEN ZIEN!
LAAT JE KLADDEN ZIEN!
Whut. Waar is newb dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien volgende week ook wel niet, dan haal ik de 3 weken.
.... *foetushouding aanneemt*quote:
Ik trek ondertussen wel aan iets anders....blijf ik gelijk lekker warm.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
good old days
nummertje trekken.. och arme en jullie maar wachten in de kou
Dat heb ik wel voor je over.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
good old days
nummertje trekken.. och arme en jullie maar wachten in de kou
Naast je lurven.quote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien volgende week ook wel niet, dan haal ik de 3 weken.
Oh knuffelen dan maar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
.... *foetushouding aanneemt*
Again: Huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Als hij iets bij jou doet is het nog steeds seksquote:
Geen zin in je gangbang? Ook niet als ik kom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lol godsamme
toch vind ik jullie wel lief.. toch wel.. stiekem
Arme jongenquote:
als jij komt gooi ik de deur in hun gezicht dichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen zin in je gangbang? Ook niet als ik kom?
Hoi Myraquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH FUUUUUUUUUUUUUUUUU
Terecht reden, maar ik zou gek worden.
Oh, dan bedoel ik niet geen seks maar gewoon niet neuken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij iets bij jou doet is het nog steeds seks
lol ik kan me dit niet eens heugenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef twi het volgende:
Hoe hebben ze dit in een kinderprogramma durven doen, vieze Robert M.-zooi!
Dat doe ik eigenlijk veel lieverquote:
Oh dan telt het nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan bedoel ik niet geen seks maar gewoon niet neuken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jongenik voel je pijn oh wacht
que?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan bedoel ik niet geen seks maar gewoon niet neuken.
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
que?knuffelen hoor, maar alsnog laat ik ze buiten staan dan
fantoompjepijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Echt Lokasenna, ik krijg bijna last van fantoompijn.
allebei, maar dan nog mist er ietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk veel lievermomenteel
[..]
Oh dan telt het niet
Deze dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef twi het volgende:
Hoe hebben ze dit in een kinderprogramma durven doen, vieze Robert M.-zooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat? Ik volg het even niet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
allebei, maar dan nog mist er iets
En als ik nu een jurk aan doe?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
free hugs for everyone, but ladies first
* Barbusse voelt even voor de zekerheid..... Gelukkig, alles zit er nog, zonder schade.quote:
knuffelen na (of voor) de seksquote:
daar heb ik nog niet over nagedachtquote:
ah fijn.. heb wel behoefte aan een knuffel =(quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
free hugs for everyone, but ladies first
hmmmquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn.. heb wel behoefte aan een knuffel =(
Dat snap ik. Sowieso vind ik lastig om genegenheid te tonen en accepteren. Een knuffel krijgen voelt voor mij heel raar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
knuffelen na (of voor) de seks
dan heb ik dat allebei.. maar dan nog doe ik die 2 dingen liever met 1 speciaal iemand
* tijnbrein doet jurkje en een huppelt rokje toequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar heb ik nog niet over nagedacht
heb 1 korte samenvatting: exquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hmmm![]()
watskeburt, of mag ik dat niet vragen
ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ah fijn.. heb wel behoefte aan een knuffel =(
Kort maar krachtig.quote:
Knuffelquote:
k snap..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Sowieso vind ik lastig om genegenheid te tonen en accepteren. Een knuffel krijgen voelt voor mij heel raar.Echt klote is dat.
[..]
* tijnbrein doet jurkje en een huppelt rokje toe
da's vaak al genoeg reden voor drama jaquote:
jahquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Jullie knuffelen allemaal te weinig lijkt wel....
integendeel..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Tsja met jezelf knuffelen gaat ook zo lastigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef Barbusse het volgende:
Echt de eerste paar keer dat mijn ex mij knuffelde. Dat voelde raar en niet prettig en dat merkte ze. Gelukkig veranderde dat heel snel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
k snap..
t ligt er wel een beetje aan van wie.. en aan de situatie en hoe ik mezelf voel.. meestal ben ik zelf wel degene die een knuffel geeft, maar als ik niet in the mood ben moeten ze t ook niet proberen
*knuft*
mja op de een of andere manier heeft hij mijn ouders aan zijn kant gekregen... mijn pa zit gewoon met hem te smsen en biertjes te drinken... en over mij te klagen.... welke ouder vind t nu tof als een exvriendje van je dochter komt klagen over wat voor kut kind je hebt... ? ='(quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's vaak al genoeg reden voor drama ja
hope it'll turn out okay![]()
wel eten hoor, hoewel dat wel erg schaars is iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
en door al t gezeik niet eens boodschappen gedaan... en nog niet gegeten, heb volgens mij niet eens iets compleets in huis... alleen vissticks volgens mij en een restje bak-aardappels
Vissticksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
en door al t gezeik niet eens boodschappen gedaan... en nog niet gegeten, heb volgens mij niet eens iets compleets in huis... alleen vissticks volgens mij en een restje bak-aardappels
Ik moest heel erg wennen toen mij toenmalige vriendin met me ging knuffelen, maar het wende heeel snel!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja met jezelf knuffelen gaat ook zo lastig
[..]
Echt de eerste paar keer dat mijn ex mij knuffelde. Dat voelde raar en niet prettig en dat merkte ze. Gelukkig veranderde dat heel snel.
Das naadje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:15 schreef marbasnarf het volgende:
lastig wel ja, als het awkward voelt.. gelukkig dat t toch goedgekomen isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja met jezelf knuffelen gaat ook zo lastig
[..]
Echt de eerste paar keer dat mijn ex mij knuffelde. Dat voelde raar en niet prettig en dat merkte ze. Gelukkig veranderde dat heel snel.
wtfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja op de een of andere manier heeft hij mijn ouders aan zijn kant gekregen... mijn pa zit gewoon met hem te smsen en biertjes te drinken... en over mij te klagen.... welke ouder vind t nu tof als een exvriendje van je dochter komt klagen over wat voor kut kind je hebt... ? ='(
Gewoon hem dat huis uit trappen. Opsodeflikkeren!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
mja op de een of andere manier heeft hij mijn ouders aan zijn kant gekregen... mijn pa zit gewoon met hem te smsen en biertjes te drinken... en over mij te klagen.... welke ouder vind t nu tof als een exvriendje van je dochter komt klagen over wat voor kut kind je hebt... ? ='(
Awquote:
Gelukkigquote:
Ik ookquote:
Uhm..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Wait, whuuuud?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... zei ik ook... maar mn ma werd nog boos op mij ook hoe ik t in mn hoofd haalde om mn ouders (die ouder en wijzer zijn en aan wie ik veel te danken heb blabla) voor te schrijven wat ze moeten doen....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:19 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon hem dat huis uit trappen. Opsodeflikkeren!
wtf man! -_-quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Echt, wat moet jouw ex nou überhaubt bij jouw ouders???quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... zei ik ook... maar mn ma werd nog boos op mij ook hoe ik t in mn hoofd haalde om mn ouders (die ouder en wijzer zijn en aan wie ik veel te danken heb blabla) voor te schrijven wat ze moeten doen....
Damn, wat een trieste actie zegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
mja... zei ik ook... maar mn ma werd nog boos op mij ook hoe ik t in mn hoofd haalde om mn ouders (die ouder en wijzer zijn en aan wie ik veel te danken heb blabla) voor te schrijven wat ze moeten doen....
Ja gelukkig wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moest heel erg wennen toen mij toenmalige vriendin met me ging knuffelen, maar het wende heeel snel!
+1000.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, wat moet jouw ex nou überhaubt bij jouw ouders???
Dat is wel echt kansloos.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja.... das hoofdstuk ex.....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, wat moet jouw ex nou überhaubt bij jouw ouders???
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Wat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, daaag. Ik zou ook behoorlijk pissig worden als mij dit zou overkomen.quote:
en dan klagen mn ouders nog ook dak verdrietig ben "jaaa je moet ophouden met zelfmedelij hebben, we houden heus nog wel van je.."quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat.
Jij hebt een knuffel nodig en een wandeling door een vreemde stad.
Geen vriend/vriendin in de buurt ofzo ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan klagen mn ouders nog ook dak verdrietig ben "jaaa je moet ophouden met zelfmedelij hebben, we houden heus nog wel van je.."
bullshit... heb nu gewoon steun nodig
Tsja moeilijk verleden enzo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lastig wel ja, als het awkward voelt.. gelukkig dat t toch goedgekomen is
Hier had ik al een arm of been van de gene het dichtste bij me gebroken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dan klagen mn ouders nog ook dak verdrietig ben "jaaa je moet ophouden met zelfmedelij hebben, we houden heus nog wel van je.."
Maar echt he, je ex wou toch afstand van jou nemen? Dan is het minste wat hij kan doen geen pilsje met je pa doen -_-quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Morgen drankje doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sommige ouders zijn onbegrijpelijk...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik kan kei goed knuffelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nog een sollicitatie doen als knuffelaarster?
t heeft me 2 jaar gekost om uberhaupt weer redelijk contact met ze te krijgen.... en nu komt een ex dat even kapot maken.... alles waar ik mn best voor doe gaat stuk...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja moeilijk verleden enzo.
Snarf
WTFje kan je ouders moeilijk dumpen alhoewel dat nu misschien wel de beste optie is even geen contact meer met ze
Maar jij komt niet 6 april, dus kunnen we ook niet knuffelen. Anders had ik gezegd "Daar houd ik je aan"quote:
Kun je dat niet zo tegen ze zeggen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t heeft me 2 jaar gekost om uberhaupt weer redelijk contact met ze te krijgen.... en nu komt een ex dat even kapot maken.... alles waar ik mn best voor doe gaat stuk...
Maaruhm, klinkt niet alsof ze de moeite waard zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
t heeft me 2 jaar gekost om uberhaupt weer redelijk contact met ze te krijgen.... en nu komt een ex dat even kapot maken.... alles waar ik mn best voor doe gaat stuk...
Man, je ex moet gewoon oprotten bij je ouders vandaan. Waarom snapt hij dat niet, is hij zo tactloos dan??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
May the gods have mercy, dit meen je toch niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij wil afstand van mij.... en t liefst zorgen dat ik me zwaar kut voel... want hoe rotter ik me voel, hoe beter hij zich in zn vel voelt zitten.... en probeer echt te negeren ... maar sommige dingen (net als dit) kan ik gewoon niet gevoelloos van me af laten glijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar echt he, je ex wou toch afstand van jou nemen? Dan is het minste wat hij kan doen geen pilsje met je pa doen -_-
Ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik kom hoor koffie. Wat afzeggingen later en een paar aanmeldingen waarvan ik zeg, neu dat hoeft niet echt van me is het een stukje minder hoog op m'n prioriteitenlijstje gekomen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij komt niet 6 april, dus kunnen we ook niet knuffelen. Anders had ik gezegd "Daar houd ik je aan"
niet alleen dr ex, dat ie ouders zich zo laten inpalmen door hem is ook bizarquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Man, je ex moet gewoon oprotten bij je ouders vandaan. Waarom snapt hij dat niet, is hij zo tactloos dan??
Dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het de volgende keer ook weer snel zal wennen
Jezus wat een kutsituatie. Ga alsjeblieft steun zoeken bij mensen die je wel waarderen en laat je ouders lekker in hun sop gaar kokenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Nee, 6 april gaat hem helaas niet worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar jij komt niet 6 april, dus kunnen we ook niet knuffelen. Anders had ik gezegd "Daar houd ik je aan"
We doen gewoon grouphug met myra de 1st volgende keer hehequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgende keer dat ik Myra zie, ga ik haar knuffelen. Vorige keer al 3 zoenen gegeven.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgende keer dat ik Myra zie, ga ik haar knuffelen. Vorige keer al 3 zoenen gegeven.
Sowieso, ga jij als normale vent voor je plezier een beirtje doen met de ouders van je ex?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar echt he, je ex wou toch afstand van jou nemen? Dan is het minste wat hij kan doen geen pilsje met je pa doen -_-
Dit soort dingen moet je ook niet gevoelloos van je af laten glijden, hier moet je 'm gewoon bij z'n ballen pakken en zo ver door blijven draaien dat 'ie bij z'n eigen ouders gaat zitten huilen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij wil afstand van mij.... en t liefst zorgen dat ik me zwaar kut voel... want hoe rotter ik me voel, hoe beter hij zich in zn vel voelt zitten.... en probeer echt te negeren ... maar sommige dingen (net als dit) kan ik gewoon niet gevoelloos van me af laten glijden
Als hij afstand van jou had gewilt, dan had hij je ouders met rust gelaten!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij wil afstand van mij.... en t liefst zorgen dat ik me zwaar kut voel... want hoe rotter ik me voel, hoe beter hij zich in zn vel voelt zitten.... en probeer echt te negeren ... maar sommige dingen (net als dit) kan ik gewoon niet gevoelloos van me af laten glijden
Waarom wil hij dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerlijk is wel om erij te zeggen dat t vroeger soort van buurjongen was... dus hij kent mn ouders wel.... maar dan nog... tis uit en dan veranderen dingen... maar hij is zo arrogant om te denken dat voor hem alles het zelfde blijftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, ga jij als normale vent voor je plezier een beirtje doen met de ouders van je ex?
Ik ook, ik kreeg een strak broekje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sowieso dat je zoiets tegen je eigen kind zegt in de trant van stel je niet aan en we houden van je.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet alleen dr ex, dat ie ouders zich zo laten inpalmen door hem is ook bizar
dan moet je wel een heeeeeeeeeeeeele goede band met je ex hebben, anders is dat iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, ga jij als normale vent voor je plezier een beirtje doen met de ouders van je ex?
Liever 1 voor 1.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We doen gewoon grouphug met myra de 1st volgende keer hehe
1 voor 1? nee mang, gewoon met z'n allen tegelijk. hug overdose!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik snap sowieso mensen niet die bij hun oude schoonouders gaan zitten. Dat is toch not done gewoon? Tactloos. Respectloos.
[..]
Liever 1 voor 1.
En haarseks hebben.
Omg, dan gaat hij een heel zwaar leven tegemoet. Klinkt als een leuk kereltje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerlijk is wel om erij te zeggen dat t vroeger soort van buurjongen was... dus hij kent mn ouders wel.... maar dan nog... tis uit en dan veranderen dingen... maar hij is zo arrogant om te denken dat voor hem alles het zelfde blijft
dat.. wat dit soort dingen betreft zou je toch verwachten dat ze achter hun eigen kind staanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso dat je zoiets tegen je eigen kind zegt in de trant van stel je niet aan en we houden van je.
Sommige ouders zijn echt fucked up en niet label ouder waardig
Een oude buurjongen is 1 ding, maar bier gaan drinken en SMS'en is wel een hele stap verder hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerlijk is wel om erij te zeggen dat t vroeger soort van buurjongen was... dus hij kent mn ouders wel.... maar dan nog... tis uit en dan veranderen dingen... maar hij is zo arrogant om te denken dat voor hem alles het zelfde blijft
Helaas weet ik min of meer uit eigen ervaring dat dit niet vanzelf sprekend is. Gelukkig geen vervelende exen maar andere shitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat.. wat dit soort dingen betreft zou je toch verwachten dat ze achter hun eigen kind staan
Zelfs dan nog, als ik een heel goede band zou hebben met een ex, dan zou het zoiets zijn als een keertje koffie drinken in de stad, verjaardagsbezoek. Maar bij haar ouders langsgaan....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet je wel een heeeeeeeeeeeeele goede band met je ex hebben, anders is dat iddx infinity
mn ma zegt ook wel achter me te staan, maar dat ze zich niet laat zeggen met wie ze wel en niet mag omgaan. Viond t al bizar dak tegen dr moest zeggen dak me niet echt gesteund (zelfs een beetje bedrogen) voelt ofzo op deze manierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat.. wat dit soort dingen betreft zou je toch verwachten dat ze achter hun eigen kind staan
Steeds een stapje verder he. De volgende keer een knuffelmeet, de keer daarop een neukmeet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
mhm ik join de 'club' maar dit idd nog nooitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik min of meer uit eigen ervaring dat dit niet vanzelf sprekend is. Gelukkig geen vervelende exen maar andere shit
Kan beide kanten op hè? Met roomkaas er op moet je het wel allebei eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
Mijn wraps zijn vanaf vandaag een specialiteit, als dit geen pussy oplevert weet ik het ook niet meer.
true, mijn beste vriendin is een ex van me.. k zie haar idd niet hier op de bank zitten met m'n ouders, behalve als ik er bij zou zijn uiteraardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, als ik een heel goede band zou hebben met een ex, dan zou het zoiets zijn als een keertje koffie drinken in de stad, verjaardagsbezoek. Maar bij haar ouders langsgaan....
En dan heb je het notabene over nu je beste vriendin, kun je nagaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true, mijn beste vriendin is een ex van me.. k zie haar idd niet hier op de bank zitten met m'n ouders, behalve als ik er bij zou zijn uiteraard
dat ze zich zo laten inpalmen door die ex van je is gewoon not donequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn ma zegt ook wel achter me te staan, maar dat ze zich niet laat zeggen met wie ze wel en niet mag omgaan. Viond t al bizar dak tegen dr moest zeggen dak me niet echt gesteund (zelfs een beetje bedrogen) voelt ofzo op deze manier
Geil wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Steeds een stapje verder he. De volgende keer een knuffelmeet, de keer daarop een neukmeet.
Oh ja zoals in Lady en de Vagebond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Kan beide kanten op hè? Met roomkaas er op moet je het wel allebei eten.
lol ja mag ze wel hoor, maar denk dat zij er zelf ook geen zin in heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heb je het notabene over nu je beste vriendin, kun je nagaan
en als ze over ene tijdje met hem omgaan is t wat anders.... maar nu haalt hij t bloed onder mn nagels vandaan, maakt me verdrietig, mn leven is een puinhoop, heb nergens grip op... en dan valt ook nog het vertrouwen in mn ouders weg... vraag me af wat zn volgende stap is...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ze zich zo laten inpalmen door die ex van je is gewoon not done
en da's logisch dat je je niet gesteund voelt
Gelukkig maar, mijn ouders hebben dingen gedaan ondanks dit heb kan ik nu met ze overweg zo lang het afstandelijk blijft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm ik join de 'club' maar dit idd nog nooit
Klopt. Er deugt niks aan ze!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig zijn mijn exen, zoals het hoort, stuk voor stuk vuige kutwijven.
post wat ik net typte richting barb.. heel apartquote:
mhm, mja ik hoop dat ze zich dit heel gauw gaan beseffen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ze over ene tijdje met hem omgaan is t wat anders.... maar nu haalt hij t bloed onder mn nagels vandaan, maakt me verdrietig, mn leven is een puinhoop, heb nergens grip op... en dan valt ook nog het vertrouwen in mn ouders weg... vraag me af wat zn volgende stap is...
Maar wat doet hij dan en waarom? Of zegt hij dat niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ze over ene tijdje met hem omgaan is t wat anders.... maar nu haalt hij t bloed onder mn nagels vandaan, maakt me verdrietig, mn leven is een puinhoop, heb nergens grip op... en dan valt ook nog het vertrouwen in mn ouders weg... vraag me af wat zn volgende stap is...
Ik heb geen problemen met de enige ex die ik heb. Ze heeft zelfs nog met mijn broertje gehadquote:
Daarom mogen anderen ze hebben. Ik heb er aan gezeten. Dat komt toch nooit meer goed.quote:
sommige wel, sommige niet en heb ik nog steeds contact mee.. waar ik ook blij mee ben (beide gevallen)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig zijn mijn exen, zoals het hoort, stuk voor stuk vuige kutwijven.
vaak is dat ook het beste denk ik.. goed te horen dat je iig met ze overweg kanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar, mijn ouders hebben dingen gedaan ondanks dit heb kan ik nu met ze overweg zo lang het afstandelijk blijft.
Oehquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
post wat ik net typte richting barb.. heel apart
nee ik merk t altijd achteraf....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat doet hij dan en waarom? Of zegt hij dat niet?
Jij rent toch altijd weg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben maar 1 keer niet afgewezen door een rotwijf.
Dat maakt het dan allemaal een stuk lastiger opeens.
Ik begrijp dat het op dit moment moeilijk te overzien is. Toch moet je de hoop niet opgeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Deja vu's zijn echt bizar. Het blijft altijd vreemd voelen. Misschien heb je stiekem superkrachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
post wat ik net typte richting barb.. heel apart
[..]
mhm, mja ik hoop dat ze zich dit heel gauw gaan beseffen..
Dan verdient ´ie een bitchslap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ik merk t altijd achteraf....
Een paar keer niet.quote:
voel je maar vereerdquote:
Is deels ook wel noodzaak anders heb ik helemaal geen sociaal netwerkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sommige wel, sommige niet en heb ik nog steeds contact mee.. waar ik ook blij mee ben (beide gevallen)
[..]
vaak is dat ook het beste denk ik.. goed te horen dat je iig met ze overweg kan
Oh vertelquote:
Ik ben zo blij dat ik geen broer heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de enige ex die ik heb. Ze heeft zelfs nog met mijn broertje gehad
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voel je maar vereerd![]()
eigenlijk heb ik een serieuze angst voor deja-vu's, maar ok, dat doet er niet toe
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het op dit moment moeilijk te overzien is. Toch moet je de hoop niet opgeven.
Heb je daar wel eens met een psych over gepraat?
[..]
Deja vu's zijn echt bizar. Het blijft altijd vreemd voelen. Misschien heb je stiekem superkrachten.
zonder je ouders niet bedoel je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is deels ook wel noodzaak anders heb ik helemaal geen sociaal netwerk
Niet de moeite waard, waren toch allemaal kutwijven.quote:
Tis net zoals met je oude kleding he? Zodra jij eruit gegroeid bent mag je broertje ze hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen broer heb.
ja, volgens haar wil hij gewoon graag de touwtjes in handen houden, situaties kunnen controleren en probeert hij op deze mnaier controle te houden over mij (en dus over zichzelf en emoties enzo)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het op dit moment moeilijk te overzien is. Toch moet je de hoop niet opgeven.
Heb je daar wel eens met een psych over gepraat?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, ik vond het echt niet erg dat zij iets met hem kreeg. Had ze zelfs willen koppelen in eerste instantie maar dat liep toch andersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja heb weinig vrienden. Mijn ouders zijn de enige mensen waar ik regelmatig contact mee hebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
zonder je ouders niet bedoel je?
ghehehe ik zou echt nooit een ex van mn zusje willen... alleen al t idee dat zij er eerst overheen is geweest enzo... behgquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis net zoals met je oude kleding he? Zodra jij eruit gegroeid bent mag je broertje ze hebben.
Hoe is het met je hosselpogingen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet de moeite waard, waren toch allemaal kutwijven.
Die ene die dat niet was kennen jullie toch wel.
ah zo, mehquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ik vond het echt niet erg dat zij iets met hem kreeg. Had ze zelfs willen koppelen in eerste instantie maar dat liep toch anders
[..]
Ja heb weinig vrienden. Mijn ouders zijn de enige mensen waar ik regelmatig contact mee heb
Niks, degene die ik wil hosselen, valt niet te hosselen.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
allemaal kutwijven.
Die ene die dat niet was kennen jullie toch wel.
Verklaar je nader?quote:
Best een aardig liedje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
zonder je ouders niet bedoel je?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis net zoals met je oude kleding he? Zodra jij eruit gegroeid bent mag je broertje ze hebben.
Heb je ook het gevoel dat je wat aan die gesprekken hebt? Krijg je dan meer grip op je leven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, volgens haar wil hij gewoon graag de touwtjes in handen houden, situaties kunnen controleren en probeert hij op deze mnaier controle te houden over mij (en dus over zichzelf en emoties enzo)
lol, ook leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best een aardig liedje.
Hier een iets gayer liedje:
[..]Zou het echt awkward vinden.
[..]
Heb je ook het gevoel dat je wat aan die gesprekken hebt? Krijg je dan meer grip op je leven?
Soms is dat best wel eens moeilijk. Ligt ook helaas aan mezelf dat ik zo weinig contacten hebquote:
En die 2 dates dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, degene die ik wil hosselen, valt niet te hosselen.
Vaag.quote:
Das al twee weken voorbij joh.quote:
mja, t is ook best een drempel.. hoop voor je dat je er wel komtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms is dat best wel eens moeilijk. Ligt ook helaas aan mezelf dat ik zo weinig contacten heb
[..]
En die 2 dates dan?
meestal wel, geeft me inzicht en toch beetje steun dat ik helder heb dat hij raar aan het doen is, en t niet mijn schuld is. en dan voel ik me ff 2 dagen heel kalm, maar daarna is mn "energie" op ofzo... en zie haar maar eens per 2 - 3 weken een uurtje.. dus wil eigenlijk iets vakerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook het gevoel dat je wat aan die gesprekken hebt? Krijg je dan meer grip op je leven?
Oh nvmquote:
work in progress en gaat de goeie kant opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja, t is ook best een drempel.. hoop voor je dat je er wel komt![]()
Accepteren is een breed woord. Je moet het een plekje geven voordat je er mee om kunt gaan. En voordat je iets een plekje kunt geven, moet je het accepteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meestal wel, geeft me inzicht en toch beetje steun dat ik helder heb dat hij raar aan het doen is, en t niet mijn schuld is. en dan voel ik me ff 2 dagen heel kalm, maar daarna is mn "energie" op ofzo... en zie haar maar eens per 2 - 3 weken een uurtje.. dus wil eigenlijk iets vaker
gewoon omdat t 2e deel van de "wacht-periode" best wel zwaar is, en ik gewoon geen energie meer heb om alles maar te accepteren
Je hoeft ook helemaal niet alles accepteren johquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meestal wel, geeft me inzicht en toch beetje steun dat ik helder heb dat hij raar aan het doen is, en t niet mijn schuld is. en dan voel ik me ff 2 dagen heel kalm, maar daarna is mn "energie" op ofzo... en zie haar maar eens per 2 - 3 weken een uurtje.. dus wil eigenlijk iets vaker
gewoon omdat t 2e deel van de "wacht-periode" best wel zwaar is, en ik gewoon geen energie meer heb om alles maar te accepteren
i'm glad to hear thatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nvm
[..]
work in progress en gaat de goeie kant op
qftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Accepteren is een breed woord. Je moet het een plekje geven voordat je er mee om kunt gaan. En voordat je iets een plekje kunt geven, moet je het accepteren.
Dat is niet hetzelfde als goedkeuren, of apathisch reageren.
ghehehe lijkt nu net of je al die tijd in je ex-boekje hebt gekeken en toen ineens "ploep" haar foto voorbij zag komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik loog trouwens, één ex is heul geen vuig kutwijfDe uitzondering die de regel bevestigd
miss deed ie dat ook welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe lijkt nu net of je al die tijd in je ex-boekje hebt gekeken en toen ineens "ploep" haar foto voorbij zag komen
Het zijn er zoveel dat je haar over het hoofd zag?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik loog trouwens, één ex is heul geen vuig kutwijfDe uitzondering die de regel bevestigd
Condoommuts op, kwijlen en er niet bij nadenken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet morgen gaan flyeren op Centraal Station.
De autist in mij kan dit niet aan.
flyeren voor?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Gewoon alle leuke maisjes aanspreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
CS is iid ook wel beetje druk haha...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Die kutsite van mij.quote:
ja idd... maak er stiekem een ander project van!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alle leuke maisjes aanspreken.
Volgende week gaan we daar staan met een standje om te laten zien hoe die app werkt en vragen te beantwoorden.quote:
En nummer en mailadres te ronselen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd... maak er stiekem een ander project van!
en die flyer is een goed excuus om mensen/meisjes aan te spreken!
Ik kon dat doen, mijn tante had het al geregeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat faalt wel. Ik dacht een dagje werken.
Da's knap, zonder appquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgende week gaan we daar staan met een standje om te laten zien hoe die app werkt en vragen te beantwoorden.
Inderdaad. Gewoon schalks lachen, knipoogje erbij en je telefoonnummer op die flyer zetten. Hoppa, hosselen like a pro.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon dat doen, mijn tante had het al geregeld.
Ik was te chicken.
ze hebben iig jouw email al... dus das makkelijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nummer en mailadres te ronselen.
Dank jequote:
Oooh moet ik langskomen om je belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgende week gaan we daar staan met een standje om te laten zien hoe die app werkt en vragen te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben iig jouw email al... dus das makkelijk!
gewoon zeggen *geeft flyer * hier heb je mijn website en email-adres, mag ik de jouwe?? *schattige oogjes*
Wij hebben gewoon een dingetje in flash gemaakt en dat spelen we af met een SWF player.quote:
zoiets dacht ik ook... ik verkleed me en ga moeilijke vragen stellen hahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh moet ik langskomen om je belachelijk te maken?
Ik spreek alleen de mannen aan hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Flash op een iPhone?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een dingetje in flash gemaakt en dat spelen we af met een SWF player.
Wij zijn niet dom ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook... ik verkleed me en ga moeilijke vragen stellen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Heloef kom je nu uit de kast?quote:
Wij hebben allen gewoon Android.quote:
De leuke meiden aanspreken en zeggen dat ze een maand gratis reizen krijgen als ze 't op hun Facebook/Twitter zetten, wanneer de app uit komt.quote:
ghehe of met een heeeeeel oud toestel aankomen nokia3310 ofzo.. en dan vragen hoe ik die app moet installeren....quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe lijkt nu net of je al die tijd in je ex-boekje hebt gekeken en toen ineens "ploep" haar foto voorbij zag komen
Nee Tijn, ik ben gewoon bang voor de meisjes.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]ghehehe ja want bij zon outfit heeft niemand door dak verkleed ben hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Godver, zo klinkt het wel heel fout he?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel dat je haar over het hoofd zag?
Waarom de meeste zijn heel lief, leuk en aardig hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Tijn, ik ben gewoon bang voor de meisjes.
Heloef jij moet met een ghettoblaster op je schouder flyeren. Daar heb jij de juiste tred voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dat zie je toch nooitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ja want bij zon outfit heeft niemand door dak verkleed ben haha
Als jij nou even op je knietjes gaat krijg je van mij een jaar gratis reizen. Kom maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
De leuke meiden aanspreken en zeggen dat ze een maand gratis reizen krijgen als ze 't op hun Facebook/Twitter zetten, wanneer de app uit komt.
en dat is wat je tegen die mannen gaat zeggen...?? =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij nou even op je knietjes gaat krijg je van mij een jaar gratis reizen. Kom maar.
Wanneer de app uit komt is wel het magische onderdeel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij nou even op je knietjes gaat krijg je van mij een jaar gratis reizen. Kom maar.
Aw tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Mits lekker geen probleem mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel FOK langskomen.
Iedereen hem aanspreken met"Heloef van FOK! forum". Morgen allemaal pmmetjes in zijn inbox van wanhopige midlife crisis vrouwen die hem als boy toy willen gebruiken.
Wat moet ze doen voor een leven gratis reizen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik volgende week tegen de meisjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dat is wat je tegen die mannen gaat zeggen...?? =p
Mijn vriendin worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat moet ze doen voor een leven gratis reizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |