ja, volgens haar wil hij gewoon graag de touwtjes in handen houden, situaties kunnen controleren en probeert hij op deze mnaier controle te houden over mij (en dus over zichzelf en emoties enzo)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het op dit moment moeilijk te overzien is. Toch moet je de hoop niet opgeven.
Heb je daar wel eens met een psych over gepraat?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen broer heb.
Haha, ik vond het echt niet erg dat zij iets met hem kreeg. Had ze zelfs willen koppelen in eerste instantie maar dat liep toch andersquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen broer heb.
Ja heb weinig vrienden. Mijn ouders zijn de enige mensen waar ik regelmatig contact mee hebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
zonder je ouders niet bedoel je?
ghehehe ik zou echt nooit een ex van mn zusje willen... alleen al t idee dat zij er eerst overheen is geweest enzo... behgquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis net zoals met je oude kleding he? Zodra jij eruit gegroeid bent mag je broertje ze hebben.
Hoe is het met je hosselpogingen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet de moeite waard, waren toch allemaal kutwijven.
Die ene die dat niet was kennen jullie toch wel.
ah zo, mehquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha, ik vond het echt niet erg dat zij iets met hem kreeg. Had ze zelfs willen koppelen in eerste instantie maar dat liep toch anders
[..]
Ja heb weinig vrienden. Mijn ouders zijn de enige mensen waar ik regelmatig contact mee heb
Niks, degene die ik wil hosselen, valt niet te hosselen.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
allemaal kutwijven.
Die ene die dat niet was kennen jullie toch wel.
Verklaar je nader?quote:
Best een aardig liedje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
zonder je ouders niet bedoel je?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis net zoals met je oude kleding he? Zodra jij eruit gegroeid bent mag je broertje ze hebben.
Heb je ook het gevoel dat je wat aan die gesprekken hebt? Krijg je dan meer grip op je leven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, volgens haar wil hij gewoon graag de touwtjes in handen houden, situaties kunnen controleren en probeert hij op deze mnaier controle te houden over mij (en dus over zichzelf en emoties enzo)
lol, ook leukquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Best een aardig liedje.
Hier een iets gayer liedje:
[..]Zou het echt awkward vinden.
[..]
Heb je ook het gevoel dat je wat aan die gesprekken hebt? Krijg je dan meer grip op je leven?
Soms is dat best wel eens moeilijk. Ligt ook helaas aan mezelf dat ik zo weinig contacten hebquote:
En die 2 dates dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks, degene die ik wil hosselen, valt niet te hosselen.
Vaag.quote:
Das al twee weken voorbij joh.quote:
mja, t is ook best een drempel.. hoop voor je dat je er wel komtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms is dat best wel eens moeilijk. Ligt ook helaas aan mezelf dat ik zo weinig contacten heb
[..]
En die 2 dates dan?
meestal wel, geeft me inzicht en toch beetje steun dat ik helder heb dat hij raar aan het doen is, en t niet mijn schuld is. en dan voel ik me ff 2 dagen heel kalm, maar daarna is mn "energie" op ofzo... en zie haar maar eens per 2 - 3 weken een uurtje.. dus wil eigenlijk iets vakerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ook het gevoel dat je wat aan die gesprekken hebt? Krijg je dan meer grip op je leven?
Oh nvmquote:
work in progress en gaat de goeie kant opquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mja, t is ook best een drempel.. hoop voor je dat je er wel komt![]()
Accepteren is een breed woord. Je moet het een plekje geven voordat je er mee om kunt gaan. En voordat je iets een plekje kunt geven, moet je het accepteren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meestal wel, geeft me inzicht en toch beetje steun dat ik helder heb dat hij raar aan het doen is, en t niet mijn schuld is. en dan voel ik me ff 2 dagen heel kalm, maar daarna is mn "energie" op ofzo... en zie haar maar eens per 2 - 3 weken een uurtje.. dus wil eigenlijk iets vaker
gewoon omdat t 2e deel van de "wacht-periode" best wel zwaar is, en ik gewoon geen energie meer heb om alles maar te accepteren
Je hoeft ook helemaal niet alles accepteren johquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
meestal wel, geeft me inzicht en toch beetje steun dat ik helder heb dat hij raar aan het doen is, en t niet mijn schuld is. en dan voel ik me ff 2 dagen heel kalm, maar daarna is mn "energie" op ofzo... en zie haar maar eens per 2 - 3 weken een uurtje.. dus wil eigenlijk iets vaker
gewoon omdat t 2e deel van de "wacht-periode" best wel zwaar is, en ik gewoon geen energie meer heb om alles maar te accepteren
i'm glad to hear thatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh nvm
[..]
work in progress en gaat de goeie kant op
qftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Accepteren is een breed woord. Je moet het een plekje geven voordat je er mee om kunt gaan. En voordat je iets een plekje kunt geven, moet je het accepteren.
Dat is niet hetzelfde als goedkeuren, of apathisch reageren.
ghehehe lijkt nu net of je al die tijd in je ex-boekje hebt gekeken en toen ineens "ploep" haar foto voorbij zag komenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik loog trouwens, één ex is heul geen vuig kutwijfDe uitzondering die de regel bevestigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |