en als ze over ene tijdje met hem omgaan is t wat anders.... maar nu haalt hij t bloed onder mn nagels vandaan, maakt me verdrietig, mn leven is een puinhoop, heb nergens grip op... en dan valt ook nog het vertrouwen in mn ouders weg... vraag me af wat zn volgende stap is...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat ze zich zo laten inpalmen door die ex van je is gewoon not done
en da's logisch dat je je niet gesteund voelt
Gelukkig maar, mijn ouders hebben dingen gedaan ondanks dit heb kan ik nu met ze overweg zo lang het afstandelijk blijft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mhm ik join de 'club' maar dit idd nog nooit
Klopt. Er deugt niks aan ze!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig zijn mijn exen, zoals het hoort, stuk voor stuk vuige kutwijven.
post wat ik net typte richting barb.. heel apartquote:
mhm, mja ik hoop dat ze zich dit heel gauw gaan beseffen..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ze over ene tijdje met hem omgaan is t wat anders.... maar nu haalt hij t bloed onder mn nagels vandaan, maakt me verdrietig, mn leven is een puinhoop, heb nergens grip op... en dan valt ook nog het vertrouwen in mn ouders weg... vraag me af wat zn volgende stap is...
Maar wat doet hij dan en waarom? Of zegt hij dat niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en als ze over ene tijdje met hem omgaan is t wat anders.... maar nu haalt hij t bloed onder mn nagels vandaan, maakt me verdrietig, mn leven is een puinhoop, heb nergens grip op... en dan valt ook nog het vertrouwen in mn ouders weg... vraag me af wat zn volgende stap is...
Ik heb geen problemen met de enige ex die ik heb. Ze heeft zelfs nog met mijn broertje gehadquote:
Daarom mogen anderen ze hebben. Ik heb er aan gezeten. Dat komt toch nooit meer goed.quote:
sommige wel, sommige niet en heb ik nog steeds contact mee.. waar ik ook blij mee ben (beide gevallen)quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig zijn mijn exen, zoals het hoort, stuk voor stuk vuige kutwijven.
vaak is dat ook het beste denk ik.. goed te horen dat je iig met ze overweg kanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig maar, mijn ouders hebben dingen gedaan ondanks dit heb kan ik nu met ze overweg zo lang het afstandelijk blijft.
Oehquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
post wat ik net typte richting barb.. heel apart
nee ik merk t altijd achteraf....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar wat doet hij dan en waarom? Of zegt hij dat niet?
Jij rent toch altijd weg?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
Ik ben maar 1 keer niet afgewezen door een rotwijf.
Dat maakt het dan allemaal een stuk lastiger opeens.
Ik begrijp dat het op dit moment moeilijk te overzien is. Toch moet je de hoop niet opgeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Deja vu's zijn echt bizar. Het blijft altijd vreemd voelen. Misschien heb je stiekem superkrachten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
post wat ik net typte richting barb.. heel apart
[..]
mhm, mja ik hoop dat ze zich dit heel gauw gaan beseffen..
Dan verdient ´ie een bitchslap.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee ik merk t altijd achteraf....
Een paar keer niet.quote:
voel je maar vereerdquote:
Is deels ook wel noodzaak anders heb ik helemaal geen sociaal netwerkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
sommige wel, sommige niet en heb ik nog steeds contact mee.. waar ik ook blij mee ben (beide gevallen)
[..]
vaak is dat ook het beste denk ik.. goed te horen dat je iig met ze overweg kan
Oh vertelquote:
Ik ben zo blij dat ik geen broer heb.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met de enige ex die ik heb. Ze heeft zelfs nog met mijn broertje gehad
Dat doe ik ookquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
voel je maar vereerd![]()
eigenlijk heb ik een serieuze angst voor deja-vu's, maar ok, dat doet er niet toe
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het op dit moment moeilijk te overzien is. Toch moet je de hoop niet opgeven.
Heb je daar wel eens met een psych over gepraat?
[..]
Deja vu's zijn echt bizar. Het blijft altijd vreemd voelen. Misschien heb je stiekem superkrachten.
zonder je ouders niet bedoel je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is deels ook wel noodzaak anders heb ik helemaal geen sociaal netwerk
Niet de moeite waard, waren toch allemaal kutwijven.quote:
Tis net zoals met je oude kleding he? Zodra jij eruit gegroeid bent mag je broertje ze hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik geen broer heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |