Als hij afstand van jou had gewilt, dan had hij je ouders met rust gelaten!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij wil afstand van mij.... en t liefst zorgen dat ik me zwaar kut voel... want hoe rotter ik me voel, hoe beter hij zich in zn vel voelt zitten.... en probeer echt te negeren ... maar sommige dingen (net als dit) kan ik gewoon niet gevoelloos van me af laten glijden
Waarom wil hij dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij wil afstand van mij.... en t liefst zorgen dat ik me zwaar kut voel... want hoe rotter ik me voel, hoe beter hij zich in zn vel voelt zitten.... en probeer echt te negeren ... maar sommige dingen (net als dit) kan ik gewoon niet gevoelloos van me af laten glijden
eerlijk is wel om erij te zeggen dat t vroeger soort van buurjongen was... dus hij kent mn ouders wel.... maar dan nog... tis uit en dan veranderen dingen... maar hij is zo arrogant om te denken dat voor hem alles het zelfde blijftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, ga jij als normale vent voor je plezier een beirtje doen met de ouders van je ex?
Ik ook, ik kreeg een strak broekje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgende keer dat ik Myra zie, ga ik haar knuffelen. Vorige keer al 3 zoenen gegeven.
Sowieso dat je zoiets tegen je eigen kind zegt in de trant van stel je niet aan en we houden van je.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet alleen dr ex, dat ie ouders zich zo laten inpalmen door hem is ook bizar
dan moet je wel een heeeeeeeeeeeeele goede band met je ex hebben, anders is dat iddquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso, ga jij als normale vent voor je plezier een beirtje doen met de ouders van je ex?
Liever 1 voor 1.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We doen gewoon grouphug met myra de 1st volgende keer hehe
1 voor 1? nee mang, gewoon met z'n allen tegelijk. hug overdose!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik snap sowieso mensen niet die bij hun oude schoonouders gaan zitten. Dat is toch not done gewoon? Tactloos. Respectloos.
[..]
Liever 1 voor 1.
En haarseks hebben.
Omg, dan gaat hij een heel zwaar leven tegemoet. Klinkt als een leuk kereltje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerlijk is wel om erij te zeggen dat t vroeger soort van buurjongen was... dus hij kent mn ouders wel.... maar dan nog... tis uit en dan veranderen dingen... maar hij is zo arrogant om te denken dat voor hem alles het zelfde blijft
dat.. wat dit soort dingen betreft zou je toch verwachten dat ze achter hun eigen kind staanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso dat je zoiets tegen je eigen kind zegt in de trant van stel je niet aan en we houden van je.
Sommige ouders zijn echt fucked up en niet label ouder waardig
Een oude buurjongen is 1 ding, maar bier gaan drinken en SMS'en is wel een hele stap verder hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerlijk is wel om erij te zeggen dat t vroeger soort van buurjongen was... dus hij kent mn ouders wel.... maar dan nog... tis uit en dan veranderen dingen... maar hij is zo arrogant om te denken dat voor hem alles het zelfde blijft
Helaas weet ik min of meer uit eigen ervaring dat dit niet vanzelf sprekend is. Gelukkig geen vervelende exen maar andere shitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat.. wat dit soort dingen betreft zou je toch verwachten dat ze achter hun eigen kind staan
Zelfs dan nog, als ik een heel goede band zou hebben met een ex, dan zou het zoiets zijn als een keertje koffie drinken in de stad, verjaardagsbezoek. Maar bij haar ouders langsgaan....quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan moet je wel een heeeeeeeeeeeeele goede band met je ex hebben, anders is dat iddx infinity
mn ma zegt ook wel achter me te staan, maar dat ze zich niet laat zeggen met wie ze wel en niet mag omgaan. Viond t al bizar dak tegen dr moest zeggen dak me niet echt gesteund (zelfs een beetje bedrogen) voelt ofzo op deze manierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat.. wat dit soort dingen betreft zou je toch verwachten dat ze achter hun eigen kind staan
Steeds een stapje verder he. De volgende keer een knuffelmeet, de keer daarop een neukmeet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volgende keer dat ik Myra zie, ga ik haar knuffelen. Vorige keer al 3 zoenen gegeven.
mhm ik join de 'club' maar dit idd nog nooitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas weet ik min of meer uit eigen ervaring dat dit niet vanzelf sprekend is. Gelukkig geen vervelende exen maar andere shit
Kan beide kanten op hè? Met roomkaas er op moet je het wel allebei eten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
Mijn wraps zijn vanaf vandaag een specialiteit, als dit geen pussy oplevert weet ik het ook niet meer.
true, mijn beste vriendin is een ex van me.. k zie haar idd niet hier op de bank zitten met m'n ouders, behalve als ik er bij zou zijn uiteraardquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dan nog, als ik een heel goede band zou hebben met een ex, dan zou het zoiets zijn als een keertje koffie drinken in de stad, verjaardagsbezoek. Maar bij haar ouders langsgaan....
En dan heb je het notabene over nu je beste vriendin, kun je nagaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
true, mijn beste vriendin is een ex van me.. k zie haar idd niet hier op de bank zitten met m'n ouders, behalve als ik er bij zou zijn uiteraard
dat ze zich zo laten inpalmen door die ex van je is gewoon not donequote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn ma zegt ook wel achter me te staan, maar dat ze zich niet laat zeggen met wie ze wel en niet mag omgaan. Viond t al bizar dak tegen dr moest zeggen dak me niet echt gesteund (zelfs een beetje bedrogen) voelt ofzo op deze manier
Geil wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Steeds een stapje verder he. De volgende keer een knuffelmeet, de keer daarop een neukmeet.
Oh ja zoals in Lady en de Vagebond.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Kan beide kanten op hè? Met roomkaas er op moet je het wel allebei eten.
lol ja mag ze wel hoor, maar denk dat zij er zelf ook geen zin in heeftquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan heb je het notabene over nu je beste vriendin, kun je nagaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |