Ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet waar. Bij mij lukt het soms echt niet, net als dat sommige mannen hem niet altijd omhoog krijgen word ik niet altijd nat. En als je dan wel zin hebt helpt wat spuug wel.
Mijn toekomstige bedpartners.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn toekomstige bedpartners.AwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, dit wilde ik echt weten.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet waar. Bij mij lukt het soms echt niet, net als dat sommige mannen hem niet altijd omhoog krijgen word ik niet altijd nat. En als je dan wel zin hebt helpt wat spuug wel.
[..]
Mijn toekomstige bedpartners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoor je pas te zeggen als ik je op date vraag.quote:
Ze heeft zelf al wel een kaartje denk ik. Goede vriendin van haar samen met d'r vriend zullen ook wel gaan. Daar ging ik al wel van uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan net zo goed de 24e, dan heeft ze toch nog niks staan
Is het vies ofzo dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt, dit wilde ik echt weten.
Bedenk wel dat dit niet helpt tegen scheurende toompjesquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt, dit wilde ik echt weten.
Wat wel? WAT WEL VERDOMME?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedenk wel dat dit niet helpt tegen scheurende toompjes
[..]
Mijn toekomstige bedpartners.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutzooi!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al wel een kaartje denk ik. Goede vriendin van haar samen met d'r vriend zullen ook wel gaan. Daar ging ik al wel van uit.
Wat? Dat met die link die je ons niet wilde geven?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
Ik vond dit trouwens mijn beste toevallig ontstane grap.
Weten jullie dat ook weer.
Laten we maar eens zien of dat lukt he.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jonge, eche he -_-
Maak haar goed nat van tevoren!!
Anders gebruik je toch gewoon glijmiddel of zo als het echt niet wil lukken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Laten we maar eens zien of dat lukt he.
Nouja het is bij haar in het dorp enzo, dus ik ging er wel van uit dat ik niet alleen met haar zou zijn.quote:
Ja, want spuug is smerigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gebruik je toch gewoon glijmiddel of zo als het echt niet wil lukken?
Nee ik zei:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat? Dat met die link die je ons niet wilde geven?
Toen zei Joysa:quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef heloef het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik ga in niemand's kut spugen.
Toen zei ik:quote:
[..]
Mijn toekomstige bedpartners.Snap je hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
ha...................ha.......................haquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zei:
[..]
Toen zei Joysa:
[..]
Toen zei ik:
[..]
Snap je hem?
Dat heb je ook niet altijd bij je lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders gebruik je toch gewoon glijmiddel of zo als het echt niet wil lukken?
maar dan nog kan je toompje scheuren! echt zo RATSZZZ AAAAAAHHH!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb je ook niet altijd bij je lijkt me.
Gewoon spugen in noodgevallen.
Blijven fluimen in die pruimen.quote:
Ik krijg nogal de indruk dat ook al is ze net zo nat als de Noordzee dat toch gebeurt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar dan nog kan je toompje scheuren! echt zo RATSZZZ AAAAAAHHH!!!!
Laat me raden, jij gebruikte ook spuug?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef Panzermaus het volgende:
Van die burgerlijke koppeltjes die glijmiddel gebruiken. NEVER, nergens voor.
Ik kan me niet voorstellen wanneer je iets anders dan spuug nodig hebt. Nooit nodig gehad.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat me raden, jij gebruikte ook spuug?
Nee, als ze goed nat is, is er niks aan de handquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg nogal de indruk dat ook al is ze net zo nat als de Noordzee dat toch gebeurt.
Ik ook niet, heb ook nooit spuug nodig gehad, alleen soms wat meer geduldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wanneer je iets anders dan spuug nodig hebt. Nooit nodig gehad.
Is soms ook niet fijn, dat half uur voorwerk terwijl je bijna ontploft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb ook nooit spuug nodig gehad, alleen soms wat meer geduld
He bah.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haar bloed helpt altijd wel bij het vochtig maken.
Maar daar kan je slechts een krappe week per maand op rekenen helaasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bloed, tja.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tis maar net wat je wilt Loka. Dat verschilt van persoon tot persoon.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is soms ook niet fijn, dat half uur voorwerk terwijl je bijna ontploft.
quote:
Mensen die niet opgewonden raken van bloed.quote:
Nee hoor. Er is altijd bloed.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar daar kan je slechts een krappe week per maand op rekenen helaas
Ben ik egoïstisch genoeg voor, puss eaten is tof. Ze wacht maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is soms ook niet fijn, dat half uur voorwerk terwijl je bijna ontploft.
Het smaakt wel lekker, ofzo. Maar ik heb het nooit zo gekoppeld aan seks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet opgewonden raken van bloed.
[..]
Nee hoor. Er is altijd bloed.
Niemand raakt meer opgewonden van bloed dan ik.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die niet opgewonden raken van bloed.
leugensquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Niemand raakt meer opgewonden van bloed dan ik.
Lekker, een kopje magnetronbloedquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Je mist wat hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het smaakt wel lekker, ofzo. Maar ik heb het nooit zo gekoppeld aan seks.
Bij jou gaat al het bloed naar je leuter toch? En die is zo groot dat je flauw valt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:48 schreef twi het volgende:
[..]
Jij dan ja?quote:
Geen idee. Maar ik kreeg een erectie waarmee je mensen kunt doodslaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind je er precies zo opwindend aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |