nou geen idee of ik de grootste liefhebber ben, maar zeg er zeker geen nee tegenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij dan ja?
[..]
Geen idee. Maar ik kreeg een erectie waarmee je mensen kunt doodslaan.
ik heb dan ook niet teruggelezen eh, ik las alleen jouw post en toen dacht ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef twi het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Kaneelstokje geeft al een zeer accurate omschrijving.
Ik word er zo opgewonden van dat ik flauwval. Hematofobie FTL.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik heb dan ook niet teruggelezen eh, ik las alleen jouw post en toen dacht ik!!!
Gebruik jij ook messen dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nou geen idee of ik de grootste liefhebber ben, maar zeg er zeker geen nee tegen
[..]
ik heb dan ook niet teruggelezen eh, ik las alleen jouw post en toen dacht ik!!!
ohquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik word er zo opgewonden van dat ik flauwval. Hematofobie FTL.
over het algemeen niet neequote:
Zwepen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh
[..]
over het algemeen niet nee
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
Het gaat wel veel over seksdingen hier.![]()
Als single is dat wel een beetje heftig om mee geconfronteerd te worden.
it wasn't me, kom net weer binnenrollenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
hell no dat sowieso niet, heb ik m'n redenen voorquote:
Met andere woorden: Ben je homo en vind je poppen leuk?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Even een korte intro!
Oh ik ben niet leuk genoeg voor een relatie denk ik... ongmogelijkheid! heel erg jammerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Even een korte intro!
Hey, ik ben ook single hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
Ben jij wie ik denk dat jij bent J.?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh ik ben niet leuk genoeg voor een relatie denk ik... ongmogelijkheid! heel erg jammer
Ben jij soms mlig?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh ik ben niet leuk genoeg voor een relatie denk ik... ongmogelijkheid! heel erg jammer
maar jij had het nog over de handelingenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook single hoor
of eigenlijk meer
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ben je homo en vind je poppen leuk?
Van praten over seks komt seksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
Oh, je klinkt als mylifeisgrey.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Bedoel je niet Seduco ergo sum?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar jij had het nog over de handelingen
Ok.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hell no dat sowieso niet, heb ik m'n redenen voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.quote:
Nu weet ik het al zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar jij had het nog over de handelingen
Als dat zo is zouden sommigen al dagen achtereen non-stop aan het batsen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik ga even iemand neerschieten en in de kofferbak legen zo weer terug
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot het weekend, daarna ga ik actie ondernemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wachten werkt niet. Believe me I've tried
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dan zou ik omkomen in de seks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo is zouden sommigen al dagen achtereen non-stop aan het batsen zijn.
MLIG.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.
daar faal ik ook in
Jij hebt tenminste al een scharrelsletjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
tot het weekend, daarna ga ik actie ondernemen
Nee, dat ben je niet. Mietje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.
daar faal ik ook in
Tis je karma jongenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
serieus. hoe weten jullie dat zo snel?
Ow, arme meid. Ruilen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al bijna anderhalve week geen seks gehad.
Het falen, de handelingen. Die woorden gebruik jij alleen maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
serieus. hoe weten jullie dat zo snel?
ja nja.. true, maar ik hoop toch iets tegen te komen waar ik echt een relatie mee aan wil gaan op den duur.. mgoed, nooit opgeven ditdat bladieblaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste al een scharrelsletje
Tsja jij valt niet op piemels helaas, anders had ik het wel gewetenquote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja.. true, maar ik hoop toch iets tegen te komen waar ik echt een relatie mee aan wil gaan op den duur.. mgoed, nooit opgeven ditdat bladiebla
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja jij valt niet op piemels helaas, anders had ik het wel geweten
Dat is kort vergeleken de meeste hierquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
nu heb ik zin om de cactus show te kijkenquote:
Nummetje trekken, achter aansluitenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja jij valt niet op piemels helaas, anders had ik het wel geweten
Hater.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dankje. Ik hoef geen 20 katten later.
Kei lang.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
te veel confrontatie.
jammer. doeg.
DE TWEEDE RONDEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nu heb ik zin om de cactus show te kijken
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ben je homo en vind je poppen leuk?
Rokje gangbang?quote:
good old daysquote:
Waar zitten je kladden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LAAT JE LURVEN ZIEN!
LAAT JE KLADDEN ZIEN!
Whut. Waar is newb dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien volgende week ook wel niet, dan haal ik de 3 weken.
.... *foetushouding aanneemt*quote:
Ik trek ondertussen wel aan iets anders....blijf ik gelijk lekker warm.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
good old days
nummertje trekken.. och arme en jullie maar wachten in de kou
Dat heb ik wel voor je over.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
good old days
nummertje trekken.. och arme en jullie maar wachten in de kou
Naast je lurven.quote:
Huuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien volgende week ook wel niet, dan haal ik de 3 weken.
Oh knuffelen dan maar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
.... *foetushouding aanneemt*
Again: Huuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Als hij iets bij jou doet is het nog steeds seksquote:
Geen zin in je gangbang? Ook niet als ik kom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lol godsamme
toch vind ik jullie wel lief.. toch wel.. stiekem
Arme jongenquote:
als jij komt gooi ik de deur in hun gezicht dichtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen zin in je gangbang? Ook niet als ik kom?
Hoi Myraquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
OH FUUUUUUUUUUUUUUUUU
Terecht reden, maar ik zou gek worden.
Oh, dan bedoel ik niet geen seks maar gewoon niet neuken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij iets bij jou doet is het nog steeds seks
lol ik kan me dit niet eens heugenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef twi het volgende:
Hoe hebben ze dit in een kinderprogramma durven doen, vieze Robert M.-zooi!
Dat doe ik eigenlijk veel lieverquote:
Oh dan telt het nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan bedoel ik niet geen seks maar gewoon niet neuken.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme jongenik voel je pijn oh wacht
que?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dan bedoel ik niet geen seks maar gewoon niet neuken.
Ik ben vereerdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
que?knuffelen hoor, maar alsnog laat ik ze buiten staan dan
fantoompjepijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Echt Lokasenna, ik krijg bijna last van fantoompijn.
allebei, maar dan nog mist er ietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk veel lievermomenteel
[..]
Oh dan telt het niet
Deze dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:05 schreef twi het volgende:
Hoe hebben ze dit in een kinderprogramma durven doen, vieze Robert M.-zooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |