Van praten over seks komt seksquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
Het gaat wel veel over seksdingen hier.![]()
Als single is dat wel een beetje heftig om mee geconfronteerd te worden.
Oh, je klinkt als mylifeisgrey.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Oh ik ben niet leuk genoeg voor een relatie denk ik... ongmogelijkheid! heel erg jammer
Bedoel je niet Seduco ergo sum?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar jij had het nog over de handelingen
Ok.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hell no dat sowieso niet, heb ik m'n redenen voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.quote:
Nu weet ik het al zeker.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar jij had het nog over de handelingen
Als dat zo is zouden sommigen al dagen achtereen non-stop aan het batsen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:57 schreef Chamastya het volgende:
Ik ga even iemand neerschieten en in de kofferbak legen zo weer terug
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot het weekend, daarna ga ik actie ondernemenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wachten werkt niet. Believe me I've tried
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dan zou ik omkomen in de seks.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat zo is zouden sommigen al dagen achtereen non-stop aan het batsen zijn.
MLIG.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.
daar faal ik ook in
Jij hebt tenminste al een scharrelsletjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
tot het weekend, daarna ga ik actie ondernemen
Nee, dat ben je niet. Mietje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:59 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet, waarschijnlijk. "ik ben een verleider" wil ik dat het betekent. ik faal in latijn.
daar faal ik ook in
Tis je karma jongenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
serieus. hoe weten jullie dat zo snel?
Ow, arme meid. Ruilen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb al bijna anderhalve week geen seks gehad.
Het falen, de handelingen. Die woorden gebruik jij alleen maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
serieus. hoe weten jullie dat zo snel?
ja nja.. true, maar ik hoop toch iets tegen te komen waar ik echt een relatie mee aan wil gaan op den duur.. mgoed, nooit opgeven ditdat bladieblaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste al een scharrelsletje
Tsja jij valt niet op piemels helaas, anders had ik het wel gewetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |