Flash op een iPhone?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een dingetje in flash gemaakt en dat spelen we af met een SWF player.
Wij zijn niet dom ofzo hoor.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook... ik verkleed me en ga moeilijke vragen stellen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Heloef kom je nu uit de kast?quote:
Wij hebben allen gewoon Android.quote:
De leuke meiden aanspreken en zeggen dat ze een maand gratis reizen krijgen als ze 't op hun Facebook/Twitter zetten, wanneer de app uit komt.quote:
ghehe of met een heeeeeel oud toestel aankomen nokia3310 ofzo.. en dan vragen hoe ik die app moet installeren....quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe lijkt nu net of je al die tijd in je ex-boekje hebt gekeken en toen ineens "ploep" haar foto voorbij zag komen
Nee Tijn, ik ben gewoon bang voor de meisjes.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]ghehehe ja want bij zon outfit heeft niemand door dak verkleed ben hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Godver, zo klinkt het wel heel fout he?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel dat je haar over het hoofd zag?
Waarom de meeste zijn heel lief, leuk en aardig hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Tijn, ik ben gewoon bang voor de meisjes.
Heloef jij moet met een ghettoblaster op je schouder flyeren. Daar heb jij de juiste tred voor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
tuurlijk niet, dat zie je toch nooitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe ja want bij zon outfit heeft niemand door dak verkleed ben haha
Als jij nou even op je knietjes gaat krijg je van mij een jaar gratis reizen. Kom maar.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef twi het volgende:
[..]
De leuke meiden aanspreken en zeggen dat ze een maand gratis reizen krijgen als ze 't op hun Facebook/Twitter zetten, wanneer de app uit komt.
en dat is wat je tegen die mannen gaat zeggen...?? =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij nou even op je knietjes gaat krijg je van mij een jaar gratis reizen. Kom maar.
Wanneer de app uit komt is wel het magische onderdeel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij nou even op je knietjes gaat krijg je van mij een jaar gratis reizen. Kom maar.
Aw tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Mits lekker geen probleem mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel FOK langskomen.
Iedereen hem aanspreken met"Heloef van FOK! forum". Morgen allemaal pmmetjes in zijn inbox van wanhopige midlife crisis vrouwen die hem als boy toy willen gebruiken.
Wat moet ze doen voor een leven gratis reizen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik volgende week tegen de meisjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en dat is wat je tegen die mannen gaat zeggen...?? =p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |