miss deed ie dat ook welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe lijkt nu net of je al die tijd in je ex-boekje hebt gekeken en toen ineens "ploep" haar foto voorbij zag komen
Het zijn er zoveel dat je haar over het hoofd zag?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:54 schreef Barbusse het volgende:
Ik loog trouwens, één ex is heul geen vuig kutwijfDe uitzondering die de regel bevestigd
Condoommuts op, kwijlen en er niet bij nadenken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet morgen gaan flyeren op Centraal Station.
De autist in mij kan dit niet aan.
flyeren voor?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Gewoon alle leuke maisjes aanspreken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
CS is iid ook wel beetje druk haha...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:55 schreef heloef het volgende:
Die kutsite van mij.quote:
ja idd... maak er stiekem een ander project van!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon alle leuke maisjes aanspreken.
Volgende week gaan we daar staan met een standje om te laten zien hoe die app werkt en vragen te beantwoorden.quote:
En nummer en mailadres te ronselen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd... maak er stiekem een ander project van!
en die flyer is een goed excuus om mensen/meisjes aan te spreken!
Ik kon dat doen, mijn tante had het al geregeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat faalt wel. Ik dacht een dagje werken.
Da's knap, zonder appquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgende week gaan we daar staan met een standje om te laten zien hoe die app werkt en vragen te beantwoorden.
Inderdaad. Gewoon schalks lachen, knipoogje erbij en je telefoonnummer op die flyer zetten. Hoppa, hosselen like a pro.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoezo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon dat doen, mijn tante had het al geregeld.
Ik was te chicken.
ze hebben iig jouw email al... dus das makkelijk!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En nummer en mailadres te ronselen.
Dank jequote:
Oooh moet ik langskomen om je belachelijk te maken?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgende week gaan we daar staan met een standje om te laten zien hoe die app werkt en vragen te beantwoorden.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze hebben iig jouw email al... dus das makkelijk!
gewoon zeggen *geeft flyer * hier heb je mijn website en email-adres, mag ik de jouwe?? *schattige oogjes*
Wij hebben gewoon een dingetje in flash gemaakt en dat spelen we af met een SWF player.quote:
zoiets dacht ik ook... ik verkleed me en ga moeilijke vragen stellen hahaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh moet ik langskomen om je belachelijk te maken?
Ik spreek alleen de mannen aan hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |