Oh, je neemt dit serieus?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar over het algemeen vinden hun het ook wel lekker. Ik vraag me af wat jij verkeerd doet in je leven dat wij denkt dat dit met kwade bedoelingen is
ontvoer haarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is het beste wat ik kan doen?
iets met twitter en alles in de gaten houden om me timing goed te doen?
wat kan ik doen? ik moet iets doen! ik mis haar
A) waarom heb je haar dat geld gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
? nee niet serieus, er staat toch STEL. maar ik wil wel serieus antwoord.
en als je een meisje die je maar 1 keer hebt gezien 8000 euro hebt gegeven hoe krijg je haar dan terug?
dat moet je pas als laatste doen, eerst met geweld oplossen.quote:
Misschien moet je proberen haar te kopen met nog meer geld?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
AB3? Moet het niet C zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
A) waarom heb je haar dat geld gegeven?
B) waar zit je in godsnaam met je harses toen je haar dat geld gaf
en (nu goed opletten):
3) Wat is in hemelsnaam het verband tussen geld en het terug krijgen van iemand?
Gast, cockblocken is altijd een serieuze zaak. Murdera heeft mensen voor minder lopen omleggen.quote:
oh ik heb het gevoel dat dat haar in de weg staat om mij weer te kunnen meeten. voor haar gevoel enzoquote:3) Wat is in hemelsnaam het verband tussen geld en het terug krijgen van iemand?
Ohh je hebt haar echt 8000 euro gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Wacht je hebt een chick 8000 gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik dacht dat we serieus waren.
nee laat maar haha
maar dan trek ik aan het kortste eind. ik dacht dat ik voor dat geld meer vriend aan haar had.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht je hebt een chick 8000 gegeven?
Twitter doen om iemand in de gaten te houden?!!! Stalker.![]()
En als zij niets laat horen, dan is het simpel. Loslaten en verder gaan. Tenzij je 8000 terig wilt, maar dan was je sowieso al fout bezig.
Alsof dat haar in de weg zou staan. Dat kind is er gewoon met je knaken vandoor gek.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:41 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik heb het gevoel dat dat haar in de weg staat om mij weer te kunnen meeten. voor haar gevoel enzo
het is nu te laat, maar ik wil wel contact met haar!
nee dat was alleen de eerste 800 wat niet hoefdequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef screwloose het volgende:
[..]
Alsof dat haar in de weg zou staan. Dat kind is er gewoon met je knaken vandoor gek.
Men noeme dat ene vrouw van lichte zeden.
Met geld koop je toch geen betere vriendschapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar dan trek ik aan het kortste eind. ik dacht dat ik voor dat geld meer vriend aan haar had.
Nee, het is geen grap, het is MLIG.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met geld koop je toch geen betere vriendschap![]()
En als je die 8000 terug wilt, had je heldere afspraken moeten maken etc. Ik denk niet dat je dat bedrag nog ooit terugziet.
Of ben je een troll, ja? Want dan ben je wel een goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |