Ben wel met de fiets naar het station tegenwoordig ipv auto, gezond, cheap en zeker terug lekker in dat zonnetjequote:
Hij vernaggelt het voor onsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
TR gemaakt op Typisch, cockblocken is niet toegestaan
Not sure if seriousquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe breng je dat dat ze klusjes moeten doen.
stel dat je een meisje 200 kilometer verder wat geld heb gegeven per bankoverschrijving.
kan je dan zo zeggen van : ja ik heb een klusje. me fietsband moet opgepompt worden?
hoe kan je ze dan naar je toe krijgen?
Ik bescherm de 16 jarige van jullie kwade bedoelingen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
TR gemaakt op Typisch, cockblocken is niet toegestaan
Heerlijk wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ben wel met de fiets naar het station tegenwoordig ipv auto, gezond, cheap en zeker terug lekker in dat zonnetje![]()
Lig je een beetje op schema denk je?
Om vervolgens haar compleet uit te wonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bescherm de 16 jarige van jullie kwade bedoelingen.
? nee niet serieus, er staat toch STEL. maar ik wil wel serieus antwoord.quote:
Die komt dan heus wel terug hoor. Geld en een lieve boy, zelf een beetje naief zijn. Dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
? nee niet serieus, er staat toch STEL. maar ik wil wel serieus antwoord.
en als je een meisje die je maar 1 keer hebt gezien 8000 euro hebt gegeven hoe krijg je haar dan terug?
en als ze me dan jarenlang niet belt en niets laat horen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die komt dan heus wel terug hoor. Geld en een lieve boy, zelf een beetje naief zijn. Dat zit wel goed.
Ik snap niet waarom je dit zou willen wetenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en als je een meisje die je maar 1 keer hebt gezien 8000 euro hebt gegeven hoe krijg je haar dan terug?
gewoon haar bedreigen, zo moet je het doen. luistert ze niet? gooi je toch even een steen door de ruit?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en als ze me dan jarenlang niet belt en niets laat horen?
zou ik haar kunnen bellen , en dan zo vragen of ze tijd heeft?
Ik weet niet hoor maar over het algemeen vinden hun het ook wel lekker. Ik vraag me af wat jij verkeerd doet in je leven dat wij denkt dat dit met kwade bedoelingen isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bescherm de 16 jarige van jullie kwade bedoelingen.
Nee man.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
en als ze me dan jarenlang niet belt en niets laat horen?
zou ik haar kunnen bellen , en dan zo vragen of ze tijd heeft?
wat is het beste wat ik kan doen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee man.![]()
Dan heeft een andere boy haar al lang al.
Oh, je neemt dit serieus?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar over het algemeen vinden hun het ook wel lekker. Ik vraag me af wat jij verkeerd doet in je leven dat wij denkt dat dit met kwade bedoelingen is
ontvoer haarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is het beste wat ik kan doen?
iets met twitter en alles in de gaten houden om me timing goed te doen?
wat kan ik doen? ik moet iets doen! ik mis haar
A) waarom heb je haar dat geld gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat moet je pas als laatste doen, eerst met geweld oplossen.quote:
Misschien moet je proberen haar te kopen met nog meer geld?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
AB3? Moet het niet C zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
A) waarom heb je haar dat geld gegeven?
B) waar zit je in godsnaam met je harses toen je haar dat geld gaf
en (nu goed opletten):
3) Wat is in hemelsnaam het verband tussen geld en het terug krijgen van iemand?
Gast, cockblocken is altijd een serieuze zaak. Murdera heeft mensen voor minder lopen omleggen.quote:
oh ik heb het gevoel dat dat haar in de weg staat om mij weer te kunnen meeten. voor haar gevoel enzoquote:3) Wat is in hemelsnaam het verband tussen geld en het terug krijgen van iemand?
Ohh je hebt haar echt 8000 euro gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Wacht je hebt een chick 8000 gegeven?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Ik ben serieusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:40 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik dacht dat we serieus waren.
nee laat maar haha
maar dan trek ik aan het kortste eind. ik dacht dat ik voor dat geld meer vriend aan haar had.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht je hebt een chick 8000 gegeven?
Twitter doen om iemand in de gaten te houden?!!! Stalker.![]()
En als zij niets laat horen, dan is het simpel. Loslaten en verder gaan. Tenzij je 8000 terig wilt, maar dan was je sowieso al fout bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |