Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wil helpen, waarmee? Voor dat je gekkigheid gaat doen, je moet haar niet financieel gaan helpen met haar studie hé. Dat gaat te ver.
Weer wat geleerdquote:
quote:
Ik zit nog in een trein naar huis.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
FlipsWaarom ben je nu niet hardlopen?
Jammerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm nee, te jong, plus die communiceren alleen maar via whatsapp of ping en dat heb ik niet.
yeah baby! Je laten kluiven voor een breezer!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godverdomme Screw, kunnen we toch nog naar de peuterspeelzaal kroeg in Groningen
Ja logisch. Ik snap ook niet waarom sommige studenten het lastig hebben financieel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen had ik nog wel veel
Maar dat is hard weggegaan toen bedrijf niet meer betaalde
Laten we in PUB gaan posten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wanneer is de, laten we een minderjarig sletje neuken meet?
Allemaal Angel-Joy uitwonenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wanneer is de, laten we een minderjarig sletje neuken meet?
Trots op je Flips! Ik drink er een biertje opquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zit nog in een trein naar huis.Maar ik pak zo wel mijn schoenen. Prachtig weer dit.
quote:
Haha ook lekker.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Trots op je Flips! Ik drink er een biertje op
Joo neuksequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef kree het volgende:
Nee kan er niet om lachen eigenlijk, maargoed moet weg nu.
Het verhaal moge duidelijk zijn.
Tot vanavond.
Dat is toch die Aziaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je mag geld geven aan meisjes, en dan kan je ze wederzien zonder dat zez shculdgevoel hoeven te hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja logisch. Ik snap ook niet waarom sommige studenten het lastig hebben financieel.Ik betaal mijn studie, zusjes studie volgend jaar, mijn eten, sportschool, uitgaan, zorgverzekering, kleding, vakanties en de rest allemaal zelf. Het enige wat ik nog krijg is de kapper, omdat ik anders veel te laat ga.
![]()
Maar alsnog heb ik geld op mijn rekening staan om uit te geven en ik spaar ook nog.
Of ik ben zo geniaal dat ik het goed doe, of de gemiddelde student is stom en heeft een gat in zijn/haar hand. Ik neig naar het eerste.
hahaha wat een heldquote:
geld geven en dan klusjes laten doen voor je, geleerd op de lagere loverboy schoolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus je mag geld geven aan meisjes, en dan kan je ze wederzien zonder dat zez shculdgevoel hoeven te hebben?
hoe doe je dat?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is toch die Aziaat?Weet ik veel iig de grootste slet van FOK! volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahaha, opzich is dit heul geen slecht plan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:29 schreef xFriendx het volgende:
Aan de andere kant, ook wel weer tof om haar dronken voor de deur van haar ouderlijk huis te droppen, met je liefdesnectar nog over haar liefdevolle snoetje besmeurd en dan aanbellen, zodat je 'schoonouders' toch nog een glimp van je opvangen, al was het dan slechts 2 seconden je rug voordat je de hoek om stoof.
hoe breng je dat dat ze klusjes moeten doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
geld geven en dan klusjes laten doen voor je, geleerd op de lagere loverboy school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |