mlig?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
dat telefoongesprek was anderhalf jaar terug. ik krijg nog 400 euro van haar, en heb haar 8000 euro gegeven,
LIJKT ME ZO KLAAR ALS EEN KONTJE.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
"hoe heb je me hier gevonden. laat me met rust"
nee want daarna was dat ze 400 euro leende van me.quote:
wie? heeft zij dat gedaan?quote:
Ze wil je niet..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wie? heeft zij dat gedaan?
of moet ik dat doen? ik wil haar niet dumpen want ik vind haar zo leuk .
zeg jij?quote:
uit alles wat je zegt blijkt dat ze je niet wiltquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zeg jij?
maar dan kan ik haar toch bellen. kan ik nog wel weten of het goed met haar gaat?
oh en ik hoop eigenlijk dat ze "me wel wil".
stel nou ik bel gewoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
zeg jij?
maar dan kan ik haar toch bellen. kan ik nog wel weten of het goed met haar gaat?
oh en ik hoop eigenlijk dat ze "me wel wil".
ja dat soort ideeen, als iemand een plan heeft, ze is me alles waard.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef Kroegtijgertje het volgende:
je kunt haar altijd een voorstel doen met nog eens 8000 euro, misschien dat ze dan wel wil
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee want daarna was dat ze 400 euro leende van me.
en daarna was pas het telefoongesprek waarin ze antwoorde of e me nog wilde zien met: "weet ik nog niet".
ja ik ben bekend met me eigen leven. en heb alle replies destijds al gelezen .quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..].
Lees het topic dat je ooit hebt geopend maar terug (400 euro uitgeleend). En aaal die andere posts die je hierover in R&P hebt gepost.
Godsamme zeg.
Ja precies, gewoon blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat soort ideeen, als iemand een plan heeft, ze is me alles waard.
ik heb er ook wel geld voor over, maar ik denk dat het haar een naar gevoel geeft.
Word je er niet moe van, -Strawberry-?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh God nee. Niet doen. Als het gaat over het meisje waarover ik denk dat het gaat, moet je ophouden haar te stalken. Ze heeft geen interesse in contact.
wat is dit nou weer? ik stalk haar niet dat ze merkt. en irl stalk ik haar helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh God nee. Niet doen. Als het gaat over het meisje waarover ik denk dat het gaat, moet je ophouden haar te stalken. .
dan wil ik zo doen en zijn dat ze wel interesse heeft in contact.quote:Ze heeft geen interesse in contact
Niet meer nee. Naar je geld kun je fluiten, zeker aangezien je nog verliefd op haar bent. Het enige wat je hiermee zou kunnen bereiken is dat ze je nog meer geld aftroggelt en daarna het contact verbreekt, omdat ze niks in je ziet. Maar dit weet je best wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is dit nou weer? ik stalk haar niet dat ze merkt. en irl stalk ik haar helemaal niet.
ik denk alleen nogal veel aan haar.
dus ik kan nog wel contact met haar hebben? en dan merken hoe het ervoor staat enzo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet meer nee. Naar je geld kun je fluiten, zeker aangezien je nog verliefd op haar bent. Het enige wat je hiermee zou kunnen bereiken is dat ze je nog meer geld aftroggelt en daarna het contact verbreekt, omdat ze niks in je ziet. Maar dit weet je best wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |