ik vind het niet gek dat jij geen vrienden hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja dat is dus de vraag. weet jij wat diegeen wilt bijten?
Eens met deze man!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik vind het niet gek dat jij geen vrienden hebt
c'est un chienquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
Met een Frans sprekende man in de trein zitten. Nooit gedacht dat een treinreis een geile boel kon zijn.
en dat zegt een kale gevaarlijke hooligan, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit gaat niet over mij. dit gaat over iemand anders haar profielpagina wat ik ergens tegenkwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:53 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar. nee. de meeste mensen staan heel wijs op de foto met een kind. dus dan moet jij dat ook anders kan je verstoten worden.
en zo snel gaat dat verstoten niet tegenwoordig. maar verstoten mensen hebben wel geen vrienden
ofzoiets
Ja. Nee. Jij bent zover voorbij het punt raar dat je bijna weer bij het punt raar bent aangekomen. Maar grappig ben je wel. In a disturbing kinda wayquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:54 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh sorry voor net dan, je gaat je gang maar dat je famiie je wil verstoten.
want weet jij dit?!!!!!
wat betekent het als iemand als hobby "biting" heeft neergezet op een online profiel pagina?
Niks mis met mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dat zegt een kale gevaarlijke hooligan, moet je nagaan.
Samzz en Huppel en ik hebben dus geen vrienden?!?!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
omdat dat vreemd is om zo afkerend tegen kinderen te doen. ik vind het prima, en juist wel grappig hoor! maar het is wel mijn ervaring dat vreemde mensen geen vrienden hebben.
Wij hadden beste vrienden geweest andersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
behalve je clubvoorkeur valt het me alles mee inderdaad.
Kloptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Dat is zeker een van de weinig franstalige zinnen die jij onthouden hebt.
Je zei: Je ne pas parles Francais en keek hem toen met een woestgeile blik aan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:57 schreef Flippiee het volgende:
Met een Frans sprekende man in de trein zitten. Nooit gedacht dat een treinreis een geile boel kon zijn.
weet niet. je denk dat jullie wel vrienden hebben ja. jullie boffen wel daarmee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz en Huppel en ik hebben dus geen vrienden?!?!
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het enige wat ik wil toegeven is dat het vreemd is als een moeder (ik dus) zegt dat ze een hekel heeft aan kinderen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz en Huppel en ik hebben dus geen vrienden?!?!
Va te faire baiser!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Dat is zeker een van de weinig franstalige zinnen die jij onthouden hebt.
Ach, een van mijn maten sinds de basisschool is ook een neusje, geeft verder niet. Maar die afstand hé, verpest onze relatie!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hadden beste vrienden geweest anders
que?quote:
Er komt een dag dat wij broeders voor het leven zullen zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, een van mijn maten sinds de basisschool is ook een neusje, geeft verder niet. Maar die afstand hé, verpest onze relatie!
Help me eens!!quote:
en het leeftijdsverschil dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat wij broeders voor het leven zullen zijn
Never mind, het was niet lief van mequote:
Is je broer een kakkie?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Help me eens!!
Mijn broertje is nu al druk met mijn huis reserveren voor de afterparty's als hij gaat stappen hier in het gehucht!
Jaag hem eens weg!
Je bent mijn jongere autistische broertje zeggen we danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
en het leeftijdsverschil dan?ik denk dat mensen ons gaan veroordelen
Hoe moet ik dat nou weten lamlul, ik kan geen fransquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
betekent dat ik ga je drinken, of ik ga je zoenen?
Nog erger!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger!!
Hij was mee naar de huldiging van Ajax. Later heeft hij besloten om gewoon elk jaar naar de huldiging te gaan ongeacht welke club kampioen wordt!
Ik moet hem nog even goed opvoedenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar ook voor de kampioen, lekker makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |