wat vroeg je aan haar? heb je nog steeds contact met dat meisje.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja stook maar, maar nee zo ging het niet en zo zal het niet gaan ook.
Voor mij einde verhaal nu, dit is precies waarom ik er hier eigenlijk niet over wil vertellen.
En voor iedereen die niet weet hoe het ging me PM staat open hoor.
Inhoudelijk over wat ik vroeg mag wel natuurlijk.
PMquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat vroeg je aan haar? heb je nog steeds contact met dat meisje.
dacht dat je je alleen maar kut voelde omdat ze zo over je heen was gestapt en toen week later een 1 of ander ander vriendje had..
Gewoon niet reageren of tenminste niet zo doorzeiken dan. Ik reageer alleen maar omdat jij er een kunst in hebt om niets te willen zeggen maar toch telkens weer veel te veel te zeggen en daardoor zelf aandacht te trekken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja stook maar, maar nee zo ging het niet en zo zal het niet gaan ook.
Voor mij einde verhaal nu, dit is precies waarom ik er hier eigenlijk niet over wil vertellen.
En voor iedereen die niet weet hoe het ging me PM staat open hoor.
Inhoudelijk over wat ik vroeg mag wel natuurlijk.
Ik proef sarcasmequote:
Dit bedoelde ik eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren of tenminste niet zo doorzeiken dan. Ik reageer alleen maar omdat jij er een kunst in hebt om niets te willen zeggen maar toch telkens weer veel te veel te zeggen en daardoor zelf aandacht te trekken.
Ik reageer met:quote:Wat ben je aan het doen?
Stuurt ie terug:quote:Koffie drinken
Perfecte timingquote:Krijg je kanker van man
Oh, dat vind ik wel tof voor je hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik proef sarcasme![]()
Ik heb allemaal goed nieuws gehad hoor!!
werk, ik word tante en ik heb een huisje
Als het al uitgekauwd is, dan kan je toch ook even een korte samenvatting gevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Vragen mag hoor heb niks te verbergen, maar als ik er in het topic over begin dan weet ik alweer hoe het gaat lopen.
Gewoon geen zin in en het heeft ook geen nut want we hebben het allemaal (of ok iedereen die het toen las) al gezien.
Nou ik word dus tante van een halve marokkaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel tof voor je hoor.
Hoewel, ik nooit snap wat mensen leuk vinden aan andere mensen die kinderen krijgen.Maar je huisje is wel tof.
Waarom heb je moeite met blij zijn?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik word dus tante van een halve marokkaan.
Ik heb nog een beetje moeite met blij zijn.
Maar gewoon het idee van tante worden vind ik wel leuk. Ik ga dat kind verpesten tot het bot en als het vervelend wordt ga ik naar huis of geef het terug aan mijn zusje
Ik word gewoon geen tante.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik word dus tante van een halve marokkaan.
Ik heb nog een beetje moeite met blij zijn.
Maar gewoon het idee van tante worden vind ik wel leuk. Ik ga dat kind verpesten tot het bot en als het vervelend wordt ga ik naar huis of geef het terug aan mijn zusje
Niet gepland, vriendje is net vrij uit de gevangenis, zusje werkt wel maar nog niet echt carričre gemaakt, ze wonen nog niet eens samen, zusje is nog jong.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom heb je moeite met blij zijn?
Nee gewoon niet iedereen die het nog wil weten mag vragen via pmquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het al uitgekauwd is, dan kan je toch ook even een korte samenvatting geven.
Je zusje wil ook geen kledders?quote:
En dat verhaal van mij op jouw fb was nog wel toevallig dan met dat gevangenis gebeurenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet gepland, vriendje is net vrij uit de gevangenis, zusje werkt wel maar nog niet echt carričre gemaakt, ze wonen nog niet eens samen, zusje is nog jong.
Mijn moeder stelde heus wel vragen he.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat verhaal van mij op jouw fb was nog wel toevallig dan met dat gevangenis gebeuren
Vast wel. Ik wil er alleen niet op passen of zo.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder stelde heus wel vragen he.
Thnx babe
Whud?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Krijg ik een whatsapp bericht net van een vriend van mij
[..]
Ik reageer met:
[..]
Stuurt ie terug:
[..]
Perfecte timing
Krijg overmorgen uitslag of ik het heb of nietquote:
ga je dan dood ?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg overmorgen uitslag of ik het heb of niet
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder stelde heus wel vragen he.
Thnx babe
Whud?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Krijg overmorgen uitslag of ik het heb of niet
Oh maar dat ga ik ook niet doen!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Ik wil er alleen niet op passen of zo.
Misschien, wil je mijn verzameling gi joe poppetjes hebben dan?quote:
Dit dusquote:
Hoe laat krijg je de uitslag? Kan je al bellen of gebeld worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien, wil je mijn verzameling gi joe poppetjes hebben dan?
nee. wel vrouwen wanhopig achterlaten aubquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien, wil je mijn verzameling gi joe poppetjes hebben dan?
Dan is het ook wat anders. Ik zie het niet zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat ga ik ook niet doen!!
Voor mn andere zusje wel, die heeft ook vaak op Y. gepast
Oh, je word alleen wat magerder en krijgt een stem om uitstekend de blues mee te zingen?quote:
10uurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat krijg je de uitslag? Kan je al bellen of gebeld worden?
moet je ook met het kind op de foto?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat ga ik ook niet doen!!
Voor mn andere zusje wel, die heeft ook vaak op Y. gepast
Hoef ik tenminste niet meer 3x in de week kickboks training te volgenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je word alleen wat magerder en krijgt een stem om uitstekend de blues mee te zingen?
old sailers @ wallen@amsterdam?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10uur
En kan nog niet gebeld worden
Maar stuur wel een wa bericht
Grote kans wel is dat wanneer het negatief is ik bij de old sailors ben om 11uur en lam ben
WA maar. Als het negatief is dan heb ik de rest van de week maar honger maar dan kom ik meezuipen met je!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10uur
En kan nog niet gebeld worden
Maar stuur wel een wa bericht
Grote kans wel is dat wanneer het negatief is ik bij de old sailors ben om 11uur en lam ben
Foto's van mij met kledders zijn wel leuk, dan zie je de walging op mijn gezichtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
moet je ook met het kind op de foto?
negatief is goed volgens mij tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WA maar. Als het negatief is dan heb ik de rest van de week maar honger maar dan kom ik meezuipen met je!
Kop kaal scheren uit solidariteit gaat me wat ver maar het gabberinnenkapsel moet lukken!
ja oke. maar dat moet je dus wel beter proberen te doen. je moet oefenen met een pose zoals iedereen anders doet als je met het kind op de foto gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto's van mij met kledders zijn wel leuk, dan zie je de walging op mijn gezicht
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
negatief is goed volgens mij toch
positief is bad
Uhm Als je dood gaat kom ik je wel gezelschap houden!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
negatief is goed volgens mij toch
positief is bad
Achja ik probeer het ook al de hele tijd weg te lachenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm Als je dood gaat kom ik je wel gezelschap houden!
Klinkt ook wel gemeen eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alHuppel dartelde over straat toen ze hoorde dat ze seropostitief was?
Bullshit. Ik heb een hekel aan van die gillende koters, daarnaast vind ik baby's gewoon lelijk en saaiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja oke. maar dat moet je dus wel beter proberen te doen. je moet oefenen met een pose zoals iedereen anders doet als je met het kind op de foto gaat.
dan lijk je wijzer
ja maar je moet normaal lijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een hekel aan van die gillende koters, daarnaast vind ik baby's gewoon lelijk en saai
Heb ik aids?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alHuppel dartelde over straat toen ze hoorde dat ze seropostitief was?
Geef eens de definitie van normaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar je moet normaal lijken.
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar je moet normaal lijken.
niet stevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef eens de definitie van normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |