Ik ook moet hem alleen terugdokken nuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, ja ik had gewoon een ov jaar kaart gekregen toen
Kon heel Nederland ermee door en ook in het weekend
Mooie tijden gehad met dat ding
Dat hele OV faalt sowieso.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zo veel genot voor terug.
In de kou wachten op je trein die te laat is.
Te laat op je werk komen etc etc
Zo kreeg ik ooit een officiële waarschuwing op mijn werk omdat ik in 1 week 2x te laat was gekomen omdat de treinen niet reden, had ik maar een trein eerder moeten nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:53 schreef kree het volgende:
[..]
Dat hele OV faalt sowieso.
Herkenbaar dit soort dingen.
Nou blijkbaar ik zou het ook niet weten behalve maar een school kiezen die minder bij je past maar meer in de buurt is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan zit er nog maar één ding op als haar ouders niets willen betalen, werken hé.
Ja lekker is dat ook, krijg jij de schuld van het falen van de NS.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zo kreeg ik ooit een officiële waarschuwing op mijn werk omdat ik in 1 week 2x te laat was gekomen omdat de treinen niet reden, had ik maar een trein eerder moeten nemen
MBO is niet gekwalificeerd als studie. Daarom krijg je niks. MBO'ers zijn ook geen studenten, maar scholieren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als iemand dus niet meer kan dan VMBO dan zou die persoon minder recht hebben op een vergoeding om verder te leren dan iemand die wel Havo aan kan?
Beetje krom he, juist die groep zouden ze meer moeten stimuleren om een vervolgopleiding af te maken, en dan helpen dit soort dingen niet mee
Nee je haalt dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
MBO is niet gekwalificeerd als studie. Daarom krijg je niks. MBO'ers zijn ook geen studenten, maar scholieren.
Ja ik nam al de trein van 7.20 ipv wat ik dagelijks deed om 7.50quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lekker is dat ook, krijg jij de schuld van het falen van de NS.
Je kunt ook 4 uur van te voren de trein pakken, ben je iig op tijd
Ja dat weet ik, maar het is verkeerd dat ze daarom niks krijgenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
MBO is niet gekwalificeerd als studie. Daarom krijg je niks. MBO'ers zijn ook geen studenten, maar scholieren.
Maar dat is veel minder in vergelijking met HBO en universiteit geloof ik, was het in mijn tijd in ieder geval welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je haalt dingen door elkaar.
Je krijgt namelijk wel stufi ook voor MBO alleen pas na je 18e
Nee. Dat doe ik niet. MBO is niet een studie en MBO'ers zijn scholieren. Dat is de reden dat ze pas na hun 18e financiering krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
Nee je haalt dingen door elkaar.
Je krijgt namelijk wel stufi ook voor MBO alleen pas na je 18e
Nee maakt niks uit voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is veel minder in vergelijking met HBO en universiteit geloof ik, was het in mijn tijd in ieder geval wel
maakt wel uit, waarom krijgen ze op het hbo en universiteit wel voor hun 18e dan?quote:
hbo net zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik niet. MBO is niet een studie en MBO'ers zijn scholieren. Dat is de reden dat ze pas na hun 18e financiering krijgen.
Ja ok snap, als je het zo bekijkt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik niet. MBO is niet een studie en MBO'ers zijn scholieren. Dat is de reden dat ze pas na hun 18e financiering krijgen.
hmms effe terug rekenen, nou weet niet hoor, volgens mij kreeg ik precies hetzelfde.quote:
Nee. HBO en WO zijn gelijk getrokken. Vroeger had het geklopt, nu niet meer.quote:
Ging om het bedrag nu he niet om leeftijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maakt wel uit, waarom krijgen ze op het hbo en universiteit wel voor hun 18e dan?
Deze discussie ga ik niet aan meer (mocht je meer willen weten info via pm)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:01 schreef Samzz het volgende:
Wat moet je trouwens met een 16-jarige? Hoe oud ben je zelf?
jawel man, prachtig tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat. mysterieus erover doen? dat is niet leuk
misschien, maar er is een vrij groot niveauverschil. namen doen me niet zoveel, bsc/msc etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. HBO en WO zijn gelijk getrokken. Vroeger had het geklopt, nu niet meer.
dus jij zou het leuk vinden als iedereen mysterieus doet over alles.quote:
Alleen gele sneeuwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus jij zou het leuk vinden als iedereen mysterieus doet over alles.
ook over sneeuw?
ik zei geen gele sneeuw. wie weet dat ook wel. ik deed mysterieus over sneeuw.quote:
Neen, dank u. Ik durf nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kan je ze wel een keertje opvrolijken door er 1tje mee uit te nemen
Ja en ik gele sneeuwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zei geen gele sneeuw. wie weet dat ook wel. ik deed mysterieus over sneeuw.
Misschien zijn ze wel heel aardigquote:
Ik vraag me gewoon af wat een volwassen vent met een kind moet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Deze discussie ga ik niet aan meer (mocht je meer willen weten info via pm)
ja nou ! en ik doe mysterieus over gele sneeuw die in jouw oog is gekomen.quote:
16 of zo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe oud zijn de gothics, en waar kom je ze tegen?
16 jarige meisjes hebben net zo veel relatieervaring en liefdeservaring als kree dacht ik, dus hij kan zich goed met hun identificeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat een volwassen vent met een kind moet.
Ja precies en dat hebben we al topics lang gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat een volwassen vent met een kind moet.
Sorry, maar ik vertrouw niemand die hier met 42 graden geheel in het zwart rondlooptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel heel aardig
Was ook mooi met mijn moeder toen ik voor het eerst wat gasten mee nam van Ajax om te eten en drinken bij ons thuis
Moeder had altijd het idee dat het doorgedraaide coke junks waren maar ze vond het toch allemaal 1 voor schatjes
Ik heb er niks van meegekregen. Maakt ook niet uit, vind het gewoon raar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies en dat hebben we al topics lang gedaan.
Dus vandaar snap me effe als ik niet weer wil dat we hier drama over krijgen.
PM of DM maar als je er meer van wilt weten over hoe en wat.
heloef de neger vertrouw je ook niet met warm weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vertrouw niemand die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt
Vragen mag hoor heb niks te verbergen, maar als ik er in het topic over begin dan weet ik alweer hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er niks van meegekregen. Maakt ook niet uit, vind het gewoon raar.
Doe eens blij voor mij!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Kree geilt op jonge meisjes, hihiihihihiih.
Zei ik "sorry, maar ik vertrouw geen enkele neger die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt"?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
heloef de neger vertrouw je ook niet met warm weer?
negers dragen toch zwarte vacht. laat maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zei ik "sorry, maar ik vertrouw geen enkele neger die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt"?
Ja stook maar, maar nee zo ging het niet en zo zal het niet gaan ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Kree geilt op jonge meisjes, hihiihihihiih.
Waarom post je er dan nu alweer een x aantal posts over? Als je er over wilt praten kun je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja stook maar, maar nee zo ging het niet en zo zal het niet gaan ook.
Voor mij einde verhaal nu, dit is precies waarom ik er hier eigenlijk niet over wil vertellen.
En voor iedereen die niet weet hoe het ging me PM staat open hoor.
Inhoudelijk over wat ik vroeg mag wel natuurlijk.
Goed puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vertrouw niemand die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt
OKquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom post je er dan nu alweer een x aantal posts over? Als je er over wilt praten kun je dat ook gewoon zeggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |