dus jij zou het leuk vinden als iedereen mysterieus doet over alles.quote:
Alleen gele sneeuwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus jij zou het leuk vinden als iedereen mysterieus doet over alles.
ook over sneeuw?
ik zei geen gele sneeuw. wie weet dat ook wel. ik deed mysterieus over sneeuw.quote:
Neen, dank u. Ik durf nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien kan je ze wel een keertje opvrolijken door er 1tje mee uit te nemen
Ja en ik gele sneeuwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:04 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik zei geen gele sneeuw. wie weet dat ook wel. ik deed mysterieus over sneeuw.
Misschien zijn ze wel heel aardigquote:
Ik vraag me gewoon af wat een volwassen vent met een kind moet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
Deze discussie ga ik niet aan meer (mocht je meer willen weten info via pm)
ja nou ! en ik doe mysterieus over gele sneeuw die in jouw oog is gekomen.quote:
16 of zo?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:05 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe oud zijn de gothics, en waar kom je ze tegen?
16 jarige meisjes hebben net zo veel relatieervaring en liefdeservaring als kree dacht ik, dus hij kan zich goed met hun identificeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat een volwassen vent met een kind moet.
Ja precies en dat hebben we al topics lang gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat een volwassen vent met een kind moet.
Sorry, maar ik vertrouw niemand die hier met 42 graden geheel in het zwart rondlooptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel heel aardig
Was ook mooi met mijn moeder toen ik voor het eerst wat gasten mee nam van Ajax om te eten en drinken bij ons thuis
Moeder had altijd het idee dat het doorgedraaide coke junks waren maar ze vond het toch allemaal 1 voor schatjes
Ik heb er niks van meegekregen. Maakt ook niet uit, vind het gewoon raar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies en dat hebben we al topics lang gedaan.
Dus vandaar snap me effe als ik niet weer wil dat we hier drama over krijgen.
PM of DM maar als je er meer van wilt weten over hoe en wat.
heloef de neger vertrouw je ook niet met warm weer?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vertrouw niemand die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt
Vragen mag hoor heb niks te verbergen, maar als ik er in het topic over begin dan weet ik alweer hoe het gaat lopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er niks van meegekregen. Maakt ook niet uit, vind het gewoon raar.
Doe eens blij voor mij!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Kree geilt op jonge meisjes, hihiihihihiih.
Zei ik "sorry, maar ik vertrouw geen enkele neger die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt"?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
heloef de neger vertrouw je ook niet met warm weer?
negers dragen toch zwarte vacht. laat maarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zei ik "sorry, maar ik vertrouw geen enkele neger die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt"?
Ja stook maar, maar nee zo ging het niet en zo zal het niet gaan ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
Kree geilt op jonge meisjes, hihiihihihiih.
Waarom post je er dan nu alweer een x aantal posts over? Als je er over wilt praten kun je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Ja stook maar, maar nee zo ging het niet en zo zal het niet gaan ook.
Voor mij einde verhaal nu, dit is precies waarom ik er hier eigenlijk niet over wil vertellen.
En voor iedereen die niet weet hoe het ging me PM staat open hoor.
Inhoudelijk over wat ik vroeg mag wel natuurlijk.
Goed puntquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vertrouw niemand die hier met 42 graden geheel in het zwart rondloopt
OKquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom post je er dan nu alweer een x aantal posts over? Als je er over wilt praten kun je dat ook gewoon zeggen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |