Even kotsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef dawg het volgende:
opgeblazen gevoel in je maag is kut, krijg geen hap door mijn keel. en rennie en dat soort spul mag ik niet hebben.
Ja komop bij een bakker?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 jaar werken voor weinig geld is niet zo heel denderend, maar de werkervaring is wel goed lijkt me.
niet uiterlijk, het plaatje. tenminste, even wat steekwoorden waarom ik dat dacht: james bond, cocktails, pics van de lekkere wijven daar die je weleens gepost hebt, je pakken, pic in je fobo, etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal nooit zeggen dat uiterlijk niet meetelt. Mensen die dat heel hard schreeuwen geloof ik ook niet zo.
al geprobeerd, paar keer al. lukt niet. maar komt omdat ik al mijn hele leven medicijnen slik, en tijdens de beide transplantaatnieren zijn het nogal zware. is natuurlijk niet goed voor je maag, heb er dan ook weleens wat vaker last van.quote:
Ik verdiende toen ik 16 was al genoeg om die 1000 eu te betalen hoor per jaar. Dat is maar 20 euro per week, dus voor haar 4(?) uur per week werken. Dat moet wel gewoon te doen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja komop bij een bakker?
Ze werkt er al parttime.
denk niet dat ze daar zo veel wijzer van zal worden, zie het meer als 2 jaar tijdverspilling eigenlijk.
Ja, maar als je van het VMBO af komt ben je meestal nog geen 18.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze 18 zijn krijgen ze net zo lang stufi als hoger opgeleiden hoor. Iedereen heeft er dus evenveel recht op, alleen de één wat eerder dan de ander.
[..]
Ik vind het niet krom. Je kunt niet aan alles en iedereen blijven geven.
Je weet dat OV 4000 kost?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verdiende toen ik 16 was al genoeg om die 1000 eu te betalen hoor per jaar. Dat is maar 20 euro per week, dus voor haar 4(?) uur per week werken. Dat moet wel gewoon te doen zijn.
3200, niet liegenquote:
Kut wat faal ik, ik kan me schulden gaan afbetalen iig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar als je van het VMBO af komt ben je meestal nog geen 18.
En als we niet aan alles en iedereen kunnen blijven geven dan stel ik voor om afgestudeerde gewoon het complete bedrag aan studiefinanciering terug te laten betalen, die gaan immers doordat zij door hun intelligentie verheven zijn boven de rest toch veel meer geld verdienen en kunnen dat dus best missen.
Maar dat "plaatje" telt toch voor iedereen? Iets wat je leuk/mooi/whatever vind, dat neem je toch allemaal mee? Ja, ik draag graag kostuums en ja, ik vind vrouwen in cocktailjurkjes er vaak heel aantrekkelijk uitzien. Dat wil niet zeggen dat ik er gefixeerd op ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
niet uiterlijk, het plaatje. tenminste, even wat steekwoorden waarom ik dat dacht: james bond, cocktails, pics van de lekkere wijven daar die je weleens gepost hebt, je pakken, pic in je fobo, etc.
nvmd.
Gothics kunnen ook mooie jurkjes hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat "plaatje" telt toch voor iedereen? Iets wat je leuk/mooi/whatever vind, dat neem je toch allemaal mee? Ja, ik draag graag kostuums en ja, ik vind vrouwen in cocktailjurkjes er vaak heel aantrekkelijk uitzien. Dat wil niet zeggen dat ik er gefixeerd op ben.
Ah crapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
owh
http://www.ns.nl/reiziger(...)en#ov-jaarabonnement
Ik had gisteren 1 van de jurkjes die ik samen met Samzz en C_A had gekocht aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat "plaatje" telt toch voor iedereen? Iets wat je leuk/mooi/whatever vind, dat neem je toch allemaal mee? Ja, ik draag graag kostuums en ja, ik vind vrouwen in cocktailjurkjes er vaak heel aantrekkelijk uitzien. Dat wil niet zeggen dat ik er gefixeerd op ben.
Ja, dat zie ik dus niet want ik kom ze alleen maar op straat tegen en dan kijken ze boos en depri en forever alone en zulks dus loop ik maar doorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gothics kunnen ook mooie jurkjes hebben
het is meer dat je james bond ook niet met een goedkope snol zult zien, want dat "past niet in het plaatje".quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken naar traject.quote:
Misschien kan je ze wel een keertje opvrolijken door er 1tje mee uit te nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus niet want ik kom ze alleen maar op straat tegen en dan kijken ze boos en depri en forever alone en zulks dus loop ik maar door
Dacht ook dat het goedkoper was eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah crap
Ik had er 1 van een werkgever toen en die was 3200
Oke oke, ja ik had gewoon een ov jaar kaart gekregen toenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken naar traject.
Maar ok ga ik uit van spits dan is het 20% korting
Leiden - Rotterdam
is 10 euro dan ofzo p/d
Komt er nog bus metro tram bij
Dan zit er nog maar één ding op als haar ouders niets willen betalen, werken hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken naar traject.
Maar ok ga ik uit van spits dan is het 20% korting
Leiden - Rotterdam
is 10 euro dan ofzo p/d
Komt er nog bus metro tram bij
Maar je krijgt er zo veel genot voor terug.quote:
Je krijgt wel een gratis kopje koffie of thee bij extreme vertragingen hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zo veel genot voor terug.
In de kou wachten op je trein die te laat is.
Te laat op je werk komen etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |