Dat valt heel erg mee hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij hecht barb ook waarde aan het plaatje. zomaar een vermoeden.
Kerel, zoals al gezegd, jij trekt overhaaste conclusies. Zowel over het moeten verlagen van je standaard als mijn reactie daarop. Beetje moeilijk om daarin mee te gaan, want het komt toch niet over.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn goed recht verder daar niet van
Persoonlijk vind ik het wel kortzichtig, maar dat is mijn mening
Ik reageer op iemand anders zijn reactie en zeg alleen dat het dan jouw goed recht isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee hoor.
[..]
Kerel, zoals al gezegd, jij trekt overhaaste conclusies. Zowel over het moeten verlagen van je standaard als mijn reactie daarop. Beetje moeilijk om daarin mee te gaan, want het komt toch niet over.
Als je geen keus hebt. Ze zou op zich best wel wat werkervaring op kunnen gaan doen en tegelijkertijd wat geld oppottenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef kree het volgende:
Ok nou effe jullie mening hierover.
Jullie weten wel dat ik chat met dat meisje van 16 inmiddels, graag daar geen gezeik over.
Maar ze is nu klaar met VMBO en wil vervolgopleiding doen in Rotterdam.
Ouders kunnen de reiskosten niet betalen (is ook best wel belachelijk duur)
Is daar dan niet een regeling voor ofzo via de IB-groep of moet je echt 18 zijn?
Vindt het maar raar heb het een beetje met haar te doen (ouders zeggen ga maar 2 jaar werken)
Lekker lullig
Ik was nog 16 toen ik mijn havo-diploma behaalde. Ik kreeg wel al eerder stufi enzo, maar dat is dus alleen als je havo of vwo hebt afgerond. Mijn zusje is dit jaar ook klaar met haar vmbo opleiding en krijgt ook niks totdat ze 18 is. Zo zit het in elkaar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:36 schreef kree het volgende:
Ok nou effe jullie mening hierover.
Jullie weten wel dat ik chat met dat meisje van 16 inmiddels, graag daar geen gezeik over.
Maar ze is nu klaar met VMBO en wil vervolgopleiding doen in Rotterdam.
Ouders kunnen de reiskosten niet betalen (is ook best wel belachelijk duur)
Is daar dan niet een regeling voor ofzo via de IB-groep of moet je echt 18 zijn?
Vindt het maar raar heb het een beetje met haar te doen (ouders zeggen ga maar 2 jaar werken)
Lekker lullig
Dan geldt hetzelfde als jouw opmerking. Ik kom niet op feestjes waar dat soort types rondlopen. Beetje moeilijk aanspreken en leren kennen dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb het nou niet alleen over op straat
Kan ook feest zijn of iets dergelijks
Ja ok maar bij de bakker voor nog geen 5euro per uur.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je geen keus hebt. Ze zou op zich best wel wat werkervaring op kunnen gaan doen en tegelijkertijd wat geld oppotten
Vind ik niet raar. Als je presteert op school mag je eerder dan 18 gebruik maken van stufi, anders niet. Prima regeling, niet iedereen hoeft alles maar 'gratis' te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok maar bij de bakker voor nog geen 5euro per uur.
Rare regeling maar.
Kan ze geen werk vinden dat aan haar opleiding gerelateerd is?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok maar bij de bakker voor nog geen 5euro per uur.
Rare regeling maar.
Zei ik ook al ga havo doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was nog 16 toen ik mijn havo-diploma behaalde. Ik kreeg wel al eerder stufi enzo, maar dat is dus alleen als je havo of vwo hebt afgerond. Mijn zusje is dit jaar ook klaar met haar vmbo opleiding en krijgt ook niks totdat ze 18 is. Zo zit het in elkaar.
Persoonlijk vind je het kortzichtig. Ergo; dan vind je mij kortzichtig. Mag je mening zijn, maar het is wel een conclusie van je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik reageer op iemand anders zijn reactie en zeg alleen dat het dan jouw goed recht is
trek verder helemaal geen conclusies niets
En daarin moet je al helemaal niet lullen want vorige keer ging jij je conclusie over mij trekken na 2 posts
Kweet niet vast wel maar dat VMBO is tegenwoordig niet meer wat het was in mijn tijd (goh voel me gelijk oud)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ze geen werk vinden dat aan haar opleiding gerelateerd is?
En als iemand dus niet meer kan dan VMBO dan zou die persoon minder recht hebben op een vergoeding om verder te leren dan iemand die wel Havo aan kan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind ik niet raar. Als je presteert op school mag je eerder dan 18 gebruik maken van stufi, anders niet. Prima regeling, niet iedereen hoeft alles maar 'gratis' te krijgen.
Ik vind dat soort dingen kortzichtig jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Persoonlijk vind je het kortzichtig. Ergo; dan vind je mij kortzichtig. Mag je mening zijn, maar het is wel een conclusie van je.
Ja, vind ik ook een beetje raar.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als iemand dus niet meer kan dan VMBO dan zou die persoon minder recht hebben op een vergoeding om verder te leren dan iemand die wel Havo aan kan?
Beetje krom he, juist die groep zouden ze meer moeten stimuleren om een vervolgopleiding af te maken, en dan helpen dit soort dingen niet mee
2 jaar werken voor weinig geld is niet zo heel denderend, maar de werkervaring is wel goed lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
Zei ik ook al ga havo doen.
Maar kon ze niet aan qua niveau (denkt ze misschien)
Dudequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen kortzichtig ja
Maar jij zegt niet zo te zijn, erg dan vind ik je dus niet kortzichtig
Ja dankzij jou vond ik hem heel eventjes kortzichtigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, die indruk krijg ik weleens van je. my bad.
Ik zal nooit zeggen dat uiterlijk niet meetelt. Mensen die dat heel hard schreeuwen geloof ik ook niet zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, die indruk krijg ik weleens van je. my bad.
Ik denk dat ik die morgen even ga bekijkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DudeIk hou erover op.
![]()
Heb je Rififi nou al gezien?
Precies mijn gedachten je ontneemt dat meisje gewoon kansen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als iemand dus niet meer kan dan VMBO dan zou die persoon minder recht hebben op een vergoeding om verder te leren dan iemand die wel Havo aan kan?
Beetje krom he, juist die groep zouden ze meer moeten stimuleren om een vervolgopleiding af te maken, en dan helpen dit soort dingen niet mee
Godver, dawg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dankzij jou vond ik hem heel eventjes kortzichtig
Als ze 18 zijn krijgen ze net zo lang stufi als hoger opgeleiden hoor. Iedereen heeft er dus evenveel recht op, alleen de één wat eerder dan de ander.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het niet krom. Je kunt niet aan alles en iedereen blijven geven.quote:Beetje krom he, juist die groep zouden ze meer moeten stimuleren om een vervolgopleiding af te maken, en dan helpen dit soort dingen niet mee
Even kotsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef dawg het volgende:
opgeblazen gevoel in je maag is kut, krijg geen hap door mijn keel. en rennie en dat soort spul mag ik niet hebben.
Ja komop bij een bakker?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
2 jaar werken voor weinig geld is niet zo heel denderend, maar de werkervaring is wel goed lijkt me.
niet uiterlijk, het plaatje. tenminste, even wat steekwoorden waarom ik dat dacht: james bond, cocktails, pics van de lekkere wijven daar die je weleens gepost hebt, je pakken, pic in je fobo, etc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal nooit zeggen dat uiterlijk niet meetelt. Mensen die dat heel hard schreeuwen geloof ik ook niet zo.
al geprobeerd, paar keer al. lukt niet. maar komt omdat ik al mijn hele leven medicijnen slik, en tijdens de beide transplantaatnieren zijn het nogal zware. is natuurlijk niet goed voor je maag, heb er dan ook weleens wat vaker last van.quote:
Ik verdiende toen ik 16 was al genoeg om die 1000 eu te betalen hoor per jaar. Dat is maar 20 euro per week, dus voor haar 4(?) uur per week werken. Dat moet wel gewoon te doen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja komop bij een bakker?
Ze werkt er al parttime.
denk niet dat ze daar zo veel wijzer van zal worden, zie het meer als 2 jaar tijdverspilling eigenlijk.
Ja, maar als je van het VMBO af komt ben je meestal nog geen 18.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze 18 zijn krijgen ze net zo lang stufi als hoger opgeleiden hoor. Iedereen heeft er dus evenveel recht op, alleen de één wat eerder dan de ander.
[..]
Ik vind het niet krom. Je kunt niet aan alles en iedereen blijven geven.
Je weet dat OV 4000 kost?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik verdiende toen ik 16 was al genoeg om die 1000 eu te betalen hoor per jaar. Dat is maar 20 euro per week, dus voor haar 4(?) uur per week werken. Dat moet wel gewoon te doen zijn.
3200, niet liegenquote:
Kut wat faal ik, ik kan me schulden gaan afbetalen iig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar als je van het VMBO af komt ben je meestal nog geen 18.
En als we niet aan alles en iedereen kunnen blijven geven dan stel ik voor om afgestudeerde gewoon het complete bedrag aan studiefinanciering terug te laten betalen, die gaan immers doordat zij door hun intelligentie verheven zijn boven de rest toch veel meer geld verdienen en kunnen dat dus best missen.
Maar dat "plaatje" telt toch voor iedereen? Iets wat je leuk/mooi/whatever vind, dat neem je toch allemaal mee? Ja, ik draag graag kostuums en ja, ik vind vrouwen in cocktailjurkjes er vaak heel aantrekkelijk uitzien. Dat wil niet zeggen dat ik er gefixeerd op ben.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:45 schreef dawg het volgende:
[..]
niet uiterlijk, het plaatje. tenminste, even wat steekwoorden waarom ik dat dacht: james bond, cocktails, pics van de lekkere wijven daar die je weleens gepost hebt, je pakken, pic in je fobo, etc.
nvmd.
Gothics kunnen ook mooie jurkjes hebbenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat "plaatje" telt toch voor iedereen? Iets wat je leuk/mooi/whatever vind, dat neem je toch allemaal mee? Ja, ik draag graag kostuums en ja, ik vind vrouwen in cocktailjurkjes er vaak heel aantrekkelijk uitzien. Dat wil niet zeggen dat ik er gefixeerd op ben.
Ah crapquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
owh
http://www.ns.nl/reiziger(...)en#ov-jaarabonnement
Ik had gisteren 1 van de jurkjes die ik samen met Samzz en C_A had gekocht aan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dat "plaatje" telt toch voor iedereen? Iets wat je leuk/mooi/whatever vind, dat neem je toch allemaal mee? Ja, ik draag graag kostuums en ja, ik vind vrouwen in cocktailjurkjes er vaak heel aantrekkelijk uitzien. Dat wil niet zeggen dat ik er gefixeerd op ben.
Ja, dat zie ik dus niet want ik kom ze alleen maar op straat tegen en dan kijken ze boos en depri en forever alone en zulks dus loop ik maar doorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gothics kunnen ook mooie jurkjes hebben
het is meer dat je james bond ook niet met een goedkope snol zult zien, want dat "past niet in het plaatje".quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken naar traject.quote:
Misschien kan je ze wel een keertje opvrolijken door er 1tje mee uit te nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus niet want ik kom ze alleen maar op straat tegen en dan kijken ze boos en depri en forever alone en zulks dus loop ik maar door
Dacht ook dat het goedkoper was eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ah crap
Ik had er 1 van een werkgever toen en die was 3200
Oke oke, ja ik had gewoon een ov jaar kaart gekregen toenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken naar traject.
Maar ok ga ik uit van spits dan is het 20% korting
Leiden - Rotterdam
is 10 euro dan ofzo p/d
Komt er nog bus metro tram bij
Dan zit er nog maar één ding op als haar ouders niets willen betalen, werken hé.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zat nog te kijken naar traject.
Maar ok ga ik uit van spits dan is het 20% korting
Leiden - Rotterdam
is 10 euro dan ofzo p/d
Komt er nog bus metro tram bij
Maar je krijgt er zo veel genot voor terug.quote:
Je krijgt wel een gratis kopje koffie of thee bij extreme vertragingen hequote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zo veel genot voor terug.
In de kou wachten op je trein die te laat is.
Te laat op je werk komen etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |