Die kom ik dan ook nooit tegen dus dat zal dan ook nooit voorkomenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou nooit op een gothic chick oid kunnen vallen hoor
Mjah! Ik denk er nog over na! Ik wil de zesde eigenlijk helemaal niet afzeggen.quote:
Ik kom ze wel eens tegen. Als ik langs ze heen loop op straat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die kom ik dan ook nooit tegen dus dat zal dan ook nooit voorkomen
Ben jij wel eens zo een scharrel tegen gekomen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ze wel eens tegen. Als ik langs ze heen loop op straat.
Je mag ook niet afzeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah! Ik denk er nog over na! Ik wil de zesde eigenlijk helemaal niet afzeggen.
Open mind is goed, maar zo werkelijk iedere vrouw benaderen is ondoenlijk, dat weet je zelf ook wel. En dat is wat jij suggereert met je post. Kun je wel lekker ongenuanceerd verkeerde conclusies trekken, is leuk. Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens zo een scharrel tegen gekomen dan?
Kijk mocht het wel gebeuren en ze blijkt heel lief te zijn en er is een klik dan ben ik niet eens zo krom om te zeggen nee je bent gothic dus rot op
Lekker hokjes denken man, altijd goed
Ik heb het dan ook niet over iedere vrouwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Open mind is goed, maar zo werkelijk iedere vrouw benaderen is ondoenlijk, dat weet je zelf ook wel. En dat is wat jij suggereert met je post. Kun je wel lekker ongenuanceerd verkeerde conclusies trekken, is leuk. Ga ik ook doen
Ik kan ook gewoon heel weinig drinken danquote:
Gewoon potje maken met zijn allenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon heel weinig drinken dan
volgens mij hecht barb ook waarde aan het plaatje. zomaar een vermoeden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over iedere vrouw
Maar stel je komt wel zo iemand tegen he, dan is het bij jou meteen al een dikke nee omdat ze zich anders kleed en shit?
Psycho chicks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou nooit op een gothic chick oid kunnen vallen hoor
Zijn goed recht verder daar niet vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij hecht barb ook waarde aan het plaatje. zomaar een vermoeden.
Ik zou gewoon langs haar heenlopen en het zou niet bij me opkomen om haar aan te spreken oid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over iedere vrouw
Maar stel je komt wel zo iemand tegen he, dan is het bij jou meteen al een dikke nee omdat ze zich anders kleed en shit?
Heb het nou niet alleen over op straatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou gewoon langs haar heenlopen en het zou niet bij me opkomen om haar aan te spreken oid.
Dit. Ik vind die stijl ook echt totaal onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou gewoon langs haar heenlopen en het zou niet bij me opkomen om haar aan te spreken oid.
Komt goud!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon potje maken met zijn allen
20euro ofzo
Van goth naar bimbo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ach, een gothic chick die in de 3e klas bij mij in de klas zat is nu een toffe collega van me. Ondertussen is ze een mooie blondine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |