Dus iemand die niet aan jouw 'standaard' voldoet, geef je ook geen kans?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op zoek naar iemand die wel aan mijn belachelijk hoge standaarden voldoet en die wel voor me valt.![]()
Dat is wat ik bedoelde met een plaat voor m´n kop, Steven![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef rival het volgende:
wel makkelijk roepen dat iemand zijn standaarden moet verlagen......
maar je valt op iemand of niet..... zo simpel is het toch?
de meiden waar ik op val hebben toch echt wel steeds overeenkomsten met elkaar.........quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bepaalde type persoon?
Nog nooit gehad dat ik op dezelfde types val elke keer
Ik val op een persoon en niet op een type
Lam?quote:
Ze hebben een gleuf!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
de meiden waar ik op val hebben toch echt wel steeds overeenkomsten met elkaar.........
Ik praat toch net voor mijzelf en niet voor jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
de meiden waar ik op val hebben toch echt wel steeds overeenkomsten met elkaar.........
Dit dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus iemand die niet aan jouw 'standaard' voldoet, geef je ook geen kans?
Dan gaat deze dus niet op hé:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik praat toch net voor mijzelf en niet voor jou?
je quote nu 2 verschillende mensen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus iemand die niet aan jouw 'standaard' voldoet, geef je ook geen kans?
Dan gaat deze dus niet op hé:
[..]
Weet ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
je quote nu 2 verschillende mensen hoor
Je zou mij toch wel bier geven? Ik heb zoveel goed nieuws en niemand wil het met mij vierenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog om bier vragen ook
je leert het ook nooit he
Niemand wil donderdagavond met mij Amsterdam in wanneer ik ziek of niet ziek verklaard benquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zou mij toch wel bier geven? Ik heb zoveel goed nieuws en niemand wil het met mij vieren
Ik wil wel hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand wil donderdagavond met mij Amsterdam in wanneer ik ziek of niet ziek verklaard ben
Ik welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand wil donderdagavond met mij Amsterdam in wanneer ik ziek of niet ziek verklaard ben
Oke oke uurtje of 19uur afspreken?quote:
6juli gaan zuipenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor.
Mijn financiën zijn het er alleen even niet mee eens
en weg is je goede humeurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zoveel goed nieuws en niemand wil het met mij vieren
Blond en dikke tietenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik morgenmiddag in de sushi- en cocktailbarquote:
Mjah ik denk dat ik moet gaan afzeggenquote:
Nee hoorquote:
Ik zou nooit op een gothic chick oid kunnen vallen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bepaalde type persoon?
Nog nooit gehad dat ik op dezelfde types val elke keer
Ik val op een persoon en niet op een type
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat ik moet gaan afzeggen![]()
Als ik idd 13 juli de sleutel krijg dan heb ik elke stuiver die ik heb echt nodig!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |