Denk mensenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vraag mij alleen af hoe ik in hun bestand kom
Ja wat, zo ver ik weet nog nooit in aanraking met de Zaanse popo gekomen, alleen de Amsterdamsequote:
en die werken natuurlijk niet samenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wat, zo ver ik weet nog nooit in aanraking met de Zaanse popo gekomen, alleen de Amsterdamse
Nopequote:
Ik heb ook wel iets met een walvis voor je, ik dm je het linkje wel want het mag niet op het forumquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)an_dooie_walvis.html
Blijft indrukwekkend dit
Okequote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets met een walvis voor je, ik dm je het linkje wel want het mag niet op het forum
Wat een spannend knal feest zal dat worden zegquote:
Ik heb een cadeautje gekocht:quote:
die zal hij met een glimlach aannemen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje gekocht:
[ afbeelding ]
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
die zal hij met een glimlach aannemen hoor
Hij is net zo maagd als jij bent hoorquote:
Dus?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is net zo maagd als jij bent hoor
Kan je dat ding ook voor jezelf kopenquote:
badum tss.....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je dat ding ook voor jezelf kopen
Nou, nee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je dat ding ook voor jezelf kopen
Waarom wel voor hem?quote:
Het heeft niks met zijn wel of niet maagd zijn te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom wel voor hem?
Lekker hypocriet niet?
Whutquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft niks met zijn wel of niet maagd zijn te maken.![]()
Wat hij trouwens niet eens is.
Ik ben 18 hij 30 wat had je gedacht?quote:
Watquote:
Ben ik het wel heel erg mee eens iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sneu man, om zelf altijd zo wanhopig te doen en dan met zo'n 'grap' aan te komen.
Je kunt weer poepen?quote:
Ze is zwangerquote:
pas maar op. als je zon doll buiten de eu koopt en de duane controleert de krat dan komt er nog allemaal belasting bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje gekocht:
[ afbeelding ]
tijnbrijn. maar hij doet mysterieus erover dat hij veel vrouwen met lage standaarden ontmoetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is net zo maagd als jij bent hoor
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sneu man, om zelf altijd zo wanhopig te doen en dan met zo'n 'grap' aan te komen.
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
tijnbrijn. maar hij doet mysterieus erover dat hij veel vrouwen met lage standaarden ontmoet
Hell no.quote:
Ik heb netjes alle belasting betaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
pas maar op. als je zon doll buiten de eu koopt en de duane controleert de krat dan komt er nog allemaal belasting bij.
Ehh jawelquote:
Nee want je wordt gelukkig van iemand die je eigenlijk niet wil.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel
Snap niet waarom sommige mensen nog zulke hoge standaarden hebben als ze elke keer kansloos falen
Je doet jezelf er alleen maar pijn mee
Beter streven naar iets wat je toch nooit kunt bereiken inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want je wordt gelukkig van iemand die je eigenlijk niet wil.
Ik word tante en heb een huisjequote:
Hoezo word je niet gelukkig wanneer je standaarden eens verlaagt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want je wordt gelukkig van iemand die je eigenlijk niet wil.
Dank je liefquote:
Dit dus, hoe naïef zijn sommige mensenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter streven naar iets wat je toch nooit kunt bereiken inderdaad.
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter streven naar iets wat je toch nooit kunt bereiken inderdaad.
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo word je niet gelukkig wanneer je standaarden eens verlaagt?
Dus dan kan je niet meteen meer verliefd worden volgens jou?
Ik heb een plaat voor m´n kop. Ik ga gewoon net zolang door totdat het lukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel
Snap niet waarom sommige mensen nog zulke hoge standaarden hebben als ze elke keer kansloos falen
Je doet jezelf er alleen maar pijn mee
Ja maar beste heloef, zelf ben je nou ook geen Don Juan hoor face itquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.
Hoera!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word tante en heb een huisje![]()
Oh en ik schijn zwanger te zijn van Steven
Nee is nee en anders is het aanranding , zolang je dat maar weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een plaat voor m´n kop. Ik ga gewoon net zolang door totdat het lukt.
Klein foutje met grote gevolgenquote:
Ja het is gebeurd vlak voor hij de gevangenis in ging maar hij is op tijd terug voor de bevalling.quote:
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee is nee en anders is het aanranding , zolang je dat maar weet
Je maakte een grapje, dat grapje werd ernst. Ernst kan al bijna lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klein foutje met grote gevolgen
oepsie
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. [b][b][b]Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.[/b][/b][/b]
Jawel, je bent eigenwijs en gaat net zo lang door, maar dan nog is nee gewoon neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt
Zeg ik dat dan? Ik ben gemiddeld en wil geen zeekoe. Zijn dat hoge eisen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar beste heloef, zelf ben je nou ook geen Don Juan hoor face it
Mijn kind gaat echt geen Ernst heten hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je maakte een grapje, dat grapje werd ernst. Ernst kan al bijna lopen
Blijkbaar wel ja, anders had je allang al geneuktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik ben gemiddeld en wil geen zeekoe. Zijn dat hoge eisen.
Blijkbaar zijn je eisen te hoog, als je wel er mee bezig bent maar het nog nooit gelukt is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik ben gemiddeld en wil geen zeekoe. Zijn dat hoge eisen.
ey gast stop eens!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, anders had je allang al geneukt
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk, 1 lijn met deze manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn je eisen te hoog, als je wel er mee bezig bent maar het nog nooit gelukt is.
Jari?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn kind gaat echt geen Ernst heten hoor
Eerder Luis,Jari of Damsco
Stond toch een komma tussen, je mag kiezen tussen die namenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jari?
Ik ben bang dat wij ruzie gaan krijgen hoor
Alledrie vind ik geen optie!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond toch een komma tussen, je mag kiezen tussen die namen
Ja dan mag jij kiezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alledrie vind ik geen optie!
Maar stel je voor dat het een meisje wordt?
Trailertrashliefdequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is gebeurd vlak voor hij de gevangenis in ging maar hij is op tijd terug voor de bevalling.
En ik zorg dat er dan een halve kilo coke op hem ligt te wachten ook.
Ik heb gewoon een huis hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TrailertrashliefdeKan jullie dan ook achter de camper op bierflessen schieten om het te vieren?
Nu weet ik zeker dat je me niet begrijptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, je bent eigenwijs en gaat net zo lang door, maar dan nog is nee gewoon nee
Luis? Net zoals deze klootzak?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn kind gaat echt geen Ernst heten hoor
Eerder Luis,Jari of Damsco
Okequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je me niet begrijpt
Nee Luis ''El Pistolero'' Suarez natuurlijk gekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Luis? Net zoals deze klootzak?
[ afbeelding ]
En de kleine mag vast oefenen met een katapultquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TrailertrashliefdeKan jullie dan ook achter de camper op bierflessen schieten om het te vieren?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor de rest van mijn leven met mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn je eisen te hoog, als je wel er mee bezig bent maar het nog nooit gelukt is.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Luis ''El Pistolero'' Suarez natuurlijk gek
Mijn moeder zegt altijd: Je moet doen wat je gelukkig maaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het wel voor de rest van mijn leven met mijn rechterhand.
Moet je zelf weten, bord voor je harses heb je wel volgens mij man, tering.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het wel voor de rest van mijn leven met mijn rechterhand.
Jouw moeder doen maakt mij gelukkig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: Je moet doen wat je gelukkig maakt
En als dat jou gelukkig maakt heloef, ga je gang
Wijze moeder heb je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: Je moet doen wat je gelukkig maakt
En als dat jou gelukkig maakt heloef, ga je gang
Waarom heb ik een bord voor mijn kop? Omdat ik mijn eisen niet omlaag wil stellen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, bord voor je harses heb je wel volgens mij man, tering.
Schijnbaar. Want dat is de echt de enige reden dat je geen meisje kunt vinden. Aldusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijze moeder heb je.
[..]
Waarom heb ik een bord voor mijn kop? Omdat ik mijn eisen niet omlaag wil stellen?
Dude!!quote:
God bewaar mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Dan moet er toch wel weer een schrijffout instaan he! Dus Anyta ofzo
Na 3 pogingen meteen de eisen omlaag zou een beetje opportunistisch zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar. Want dat is de echt de enige reden dat je geen meisje kunt vinden. Aldus
Vernon doet niet aan fouten, ga je mond spoelen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Dan moet er toch wel weer een schrijffout instaan he! Dus Anyta ofzo
Mij ookquote:
Dat lijkt mij ook. Sterker nog, je valt ook vaak op een bepaald type persoon. dat je geen meisje kunt krijgen welke aan dat type voldoet, betekent echt niet automatisch dat je standaarden te hoog zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef rival het volgende:
wel makkelijk roepen dat iemand zijn standaarden moet verlagen......
maar je valt op iemand of niet..... zo simpel is het toch?
maar blijkbaar gaan er mensen na wat tegenslagen met iemand aan de haal waar ze eigenlijk niet mee willen.... heb ik daar ook eens mijn antwoord op....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Sterker nog, je valt ook vaak op een bepaald type persoon. dat je geen meisje kunt krijgen welke aan dat type voldoet, betekent echt niet automatisch dat je standaarden te laag zijn.
Oh jaquote:
Ik ga gewoon op zoek naar iemand die wel aan mijn belachelijk hoge standaarden voldoet en die wel voor me valt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
maar blijkbaar gaan er mensen na wat tegenslagen met iemand aan de haal waar ze eigenlijk niet mee willen.... heb ik daar ook eens mijn antwoord op....
Ik moet tot middernacht cabronquote:
Bepaalde type persoon?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Sterker nog, je valt ook vaak op een bepaald type persoon. dat je geen meisje kunt krijgen welke aan dat type voldoet, betekent echt niet automatisch dat je standaarden te hoog zijn.
Dus iemand die niet aan jouw 'standaard' voldoet, geef je ook geen kans?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga gewoon op zoek naar iemand die wel aan mijn belachelijk hoge standaarden voldoet en die wel voor me valt.![]()
Dat is wat ik bedoelde met een plaat voor m´n kop, Steven![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef rival het volgende:
wel makkelijk roepen dat iemand zijn standaarden moet verlagen......
maar je valt op iemand of niet..... zo simpel is het toch?
de meiden waar ik op val hebben toch echt wel steeds overeenkomsten met elkaar.........quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bepaalde type persoon?
Nog nooit gehad dat ik op dezelfde types val elke keer
Ik val op een persoon en niet op een type
Lam?quote:
Ze hebben een gleuf!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
de meiden waar ik op val hebben toch echt wel steeds overeenkomsten met elkaar.........
Ik praat toch net voor mijzelf en niet voor jou?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
de meiden waar ik op val hebben toch echt wel steeds overeenkomsten met elkaar.........
Dit dusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus iemand die niet aan jouw 'standaard' voldoet, geef je ook geen kans?
Dan gaat deze dus niet op hé:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik praat toch net voor mijzelf en niet voor jou?
je quote nu 2 verschillende mensen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus iemand die niet aan jouw 'standaard' voldoet, geef je ook geen kans?
Dan gaat deze dus niet op hé:
[..]
Weet ik.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
je quote nu 2 verschillende mensen hoor
Je zou mij toch wel bier geven? Ik heb zoveel goed nieuws en niemand wil het met mij vierenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dan nog om bier vragen ook
je leert het ook nooit he
Niemand wil donderdagavond met mij Amsterdam in wanneer ik ziek of niet ziek verklaard benquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zou mij toch wel bier geven? Ik heb zoveel goed nieuws en niemand wil het met mij vieren
Ik wil wel hoor.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand wil donderdagavond met mij Amsterdam in wanneer ik ziek of niet ziek verklaard ben
Ik welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand wil donderdagavond met mij Amsterdam in wanneer ik ziek of niet ziek verklaard ben
Oke oke uurtje of 19uur afspreken?quote:
6juli gaan zuipenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel hoor.
Mijn financiën zijn het er alleen even niet mee eens
en weg is je goede humeurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zoveel goed nieuws en niemand wil het met mij vieren
Blond en dikke tietenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik morgenmiddag in de sushi- en cocktailbarquote:
Mjah ik denk dat ik moet gaan afzeggenquote:
Nee hoorquote:
Ik zou nooit op een gothic chick oid kunnen vallen hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bepaalde type persoon?
Nog nooit gehad dat ik op dezelfde types val elke keer
Ik val op een persoon en niet op een type
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik denk dat ik moet gaan afzeggen![]()
Als ik idd 13 juli de sleutel krijg dan heb ik elke stuiver die ik heb echt nodig!!
quote:
Die kom ik dan ook nooit tegen dus dat zal dan ook nooit voorkomenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou nooit op een gothic chick oid kunnen vallen hoor
Mjah! Ik denk er nog over na! Ik wil de zesde eigenlijk helemaal niet afzeggen.quote:
Ik kom ze wel eens tegen. Als ik langs ze heen loop op straat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die kom ik dan ook nooit tegen dus dat zal dan ook nooit voorkomen
Ben jij wel eens zo een scharrel tegen gekomen dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kom ze wel eens tegen. Als ik langs ze heen loop op straat.
Je mag ook niet afzeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah! Ik denk er nog over na! Ik wil de zesde eigenlijk helemaal niet afzeggen.
Open mind is goed, maar zo werkelijk iedere vrouw benaderen is ondoenlijk, dat weet je zelf ook wel. En dat is wat jij suggereert met je post. Kun je wel lekker ongenuanceerd verkeerde conclusies trekken, is leuk. Ga ik ook doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben jij wel eens zo een scharrel tegen gekomen dan?
Kijk mocht het wel gebeuren en ze blijkt heel lief te zijn en er is een klik dan ben ik niet eens zo krom om te zeggen nee je bent gothic dus rot op
Lekker hokjes denken man, altijd goed
Ik heb het dan ook niet over iedere vrouwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Open mind is goed, maar zo werkelijk iedere vrouw benaderen is ondoenlijk, dat weet je zelf ook wel. En dat is wat jij suggereert met je post. Kun je wel lekker ongenuanceerd verkeerde conclusies trekken, is leuk. Ga ik ook doen
Ik kan ook gewoon heel weinig drinken danquote:
Gewoon potje maken met zijn allenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon heel weinig drinken dan
volgens mij hecht barb ook waarde aan het plaatje. zomaar een vermoeden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over iedere vrouw
Maar stel je komt wel zo iemand tegen he, dan is het bij jou meteen al een dikke nee omdat ze zich anders kleed en shit?
Psycho chicks.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou nooit op een gothic chick oid kunnen vallen hoor
Zijn goed recht verder daar niet vanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij hecht barb ook waarde aan het plaatje. zomaar een vermoeden.
Ik zou gewoon langs haar heenlopen en het zou niet bij me opkomen om haar aan te spreken oid.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over iedere vrouw
Maar stel je komt wel zo iemand tegen he, dan is het bij jou meteen al een dikke nee omdat ze zich anders kleed en shit?
Heb het nou niet alleen over op straatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou gewoon langs haar heenlopen en het zou niet bij me opkomen om haar aan te spreken oid.
Dit. Ik vind die stijl ook echt totaal onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou gewoon langs haar heenlopen en het zou niet bij me opkomen om haar aan te spreken oid.
Komt goud!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon potje maken met zijn allen
20euro ofzo
Van goth naar bimbo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:31 schreef Typisch het volgende:
Ach, een gothic chick die in de 3e klas bij mij in de klas zat is nu een toffe collega van me. Ondertussen is ze een mooie blondine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |