Ben ik het wel heel erg mee eens iddquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sneu man, om zelf altijd zo wanhopig te doen en dan met zo'n 'grap' aan te komen.
Je kunt weer poepen?quote:
Ze is zwangerquote:
pas maar op. als je zon doll buiten de eu koopt en de duane controleert de krat dan komt er nog allemaal belasting bij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje gekocht:
[ afbeelding ]
tijnbrijn. maar hij doet mysterieus erover dat hij veel vrouwen met lage standaarden ontmoetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is net zo maagd als jij bent hoor
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sneu man, om zelf altijd zo wanhopig te doen en dan met zo'n 'grap' aan te komen.
Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:28 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
tijnbrijn. maar hij doet mysterieus erover dat hij veel vrouwen met lage standaarden ontmoet
Hell no.quote:
Ik heb netjes alle belasting betaald.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
pas maar op. als je zon doll buiten de eu koopt en de duane controleert de krat dan komt er nog allemaal belasting bij.
Ehh jawelquote:
Nee want je wordt gelukkig van iemand die je eigenlijk niet wil.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel
Snap niet waarom sommige mensen nog zulke hoge standaarden hebben als ze elke keer kansloos falen
Je doet jezelf er alleen maar pijn mee
Beter streven naar iets wat je toch nooit kunt bereiken inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want je wordt gelukkig van iemand die je eigenlijk niet wil.
Ik word tante en heb een huisjequote:
Hoezo word je niet gelukkig wanneer je standaarden eens verlaagt?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want je wordt gelukkig van iemand die je eigenlijk niet wil.
Dank je liefquote:
Dit dus, hoe naïef zijn sommige mensenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter streven naar iets wat je toch nooit kunt bereiken inderdaad.
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beter streven naar iets wat je toch nooit kunt bereiken inderdaad.
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoezo word je niet gelukkig wanneer je standaarden eens verlaagt?
Dus dan kan je niet meteen meer verliefd worden volgens jou?
Ik heb een plaat voor m´n kop. Ik ga gewoon net zolang door totdat het lukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel
Snap niet waarom sommige mensen nog zulke hoge standaarden hebben als ze elke keer kansloos falen
Je doet jezelf er alleen maar pijn mee
Ja maar beste heloef, zelf ben je nou ook geen Don Juan hoor face itquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.
Hoera!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word tante en heb een huisje![]()
Oh en ik schijn zwanger te zijn van Steven
Nee is nee en anders is het aanranding , zolang je dat maar weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een plaat voor m´n kop. Ik ga gewoon net zolang door totdat het lukt.
Klein foutje met grote gevolgenquote:
Ja het is gebeurd vlak voor hij de gevangenis in ging maar hij is op tijd terug voor de bevalling.quote:
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee is nee en anders is het aanranding , zolang je dat maar weet
Je maakte een grapje, dat grapje werd ernst. Ernst kan al bijna lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klein foutje met grote gevolgen
oepsie
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. [b][b][b]Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.[/b][/b][/b]
Jawel, je bent eigenwijs en gaat net zo lang door, maar dan nog is nee gewoon neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |