Ik heb een plaat voor m´n kop. Ik ga gewoon net zolang door totdat het lukt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel
Snap niet waarom sommige mensen nog zulke hoge standaarden hebben als ze elke keer kansloos falen
Je doet jezelf er alleen maar pijn mee
Ja maar beste heloef, zelf ben je nou ook geen Don Juan hoor face itquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.
Hoera!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word tante en heb een huisje![]()
Oh en ik schijn zwanger te zijn van Steven
Nee is nee en anders is het aanranding , zolang je dat maar weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een plaat voor m´n kop. Ik ga gewoon net zolang door totdat het lukt.
Klein foutje met grote gevolgenquote:
Ja het is gebeurd vlak voor hij de gevangenis in ging maar hij is op tijd terug voor de bevalling.quote:
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee is nee en anders is het aanranding , zolang je dat maar weet
Je maakte een grapje, dat grapje werd ernst. Ernst kan al bijna lopenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klein foutje met grote gevolgen
oepsie
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah, dan streef ik wel naar mijn rechterhand.
[..]
Dat heb ik niet gezegd, maar als je je standaarden verlaagt als deze redelijk zijn (dus geen onzin als een bepaald opleidingsniveau, inkomen dat soort zooi) vind je denk ik niet echt iemand waarvan je gelukkig word. [b][b][b]Misschien ook wel maar als ik mijn standaarden verlaag kom ik bij maatje zeekoe uit. Word ik niet blij van.[/b][/b][/b]
Jawel, je bent eigenwijs en gaat net zo lang door, maar dan nog is nee gewoon neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat je me niet helemaal begrijpt
Zeg ik dat dan? Ik ben gemiddeld en wil geen zeekoe. Zijn dat hoge eisen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar beste heloef, zelf ben je nou ook geen Don Juan hoor face it
Mijn kind gaat echt geen Ernst heten hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je maakte een grapje, dat grapje werd ernst. Ernst kan al bijna lopen
Blijkbaar wel ja, anders had je allang al geneuktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik ben gemiddeld en wil geen zeekoe. Zijn dat hoge eisen.
Blijkbaar zijn je eisen te hoog, als je wel er mee bezig bent maar het nog nooit gelukt is.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik ben gemiddeld en wil geen zeekoe. Zijn dat hoge eisen.
ey gast stop eens!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, anders had je allang al geneukt
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kijk, 1 lijn met deze manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn je eisen te hoog, als je wel er mee bezig bent maar het nog nooit gelukt is.
Jari?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn kind gaat echt geen Ernst heten hoor
Eerder Luis,Jari of Damsco
Stond toch een komma tussen, je mag kiezen tussen die namenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jari?
Ik ben bang dat wij ruzie gaan krijgen hoor
Alledrie vind ik geen optie!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stond toch een komma tussen, je mag kiezen tussen die namen
Ja dan mag jij kiezenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alledrie vind ik geen optie!
Maar stel je voor dat het een meisje wordt?
Trailertrashliefdequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is gebeurd vlak voor hij de gevangenis in ging maar hij is op tijd terug voor de bevalling.
En ik zorg dat er dan een halve kilo coke op hem ligt te wachten ook.
Ik heb gewoon een huis hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TrailertrashliefdeKan jullie dan ook achter de camper op bierflessen schieten om het te vieren?
Nu weet ik zeker dat je me niet begrijptquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, je bent eigenwijs en gaat net zo lang door, maar dan nog is nee gewoon nee
Luis? Net zoals deze klootzak?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn kind gaat echt geen Ernst heten hoor
Eerder Luis,Jari of Damsco
Okequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je me niet begrijpt
Nee Luis ''El Pistolero'' Suarez natuurlijk gekquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Luis? Net zoals deze klootzak?
[ afbeelding ]
En de kleine mag vast oefenen met een katapultquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TrailertrashliefdeKan jullie dan ook achter de camper op bierflessen schieten om het te vieren?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor de rest van mijn leven met mijn rechterhand.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn je eisen te hoog, als je wel er mee bezig bent maar het nog nooit gelukt is.
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee Luis ''El Pistolero'' Suarez natuurlijk gek
Mijn moeder zegt altijd: Je moet doen wat je gelukkig maaktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het wel voor de rest van mijn leven met mijn rechterhand.
Moet je zelf weten, bord voor je harses heb je wel volgens mij man, tering.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik het wel voor de rest van mijn leven met mijn rechterhand.
Jouw moeder doen maakt mij gelukkig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: Je moet doen wat je gelukkig maakt
En als dat jou gelukkig maakt heloef, ga je gang
Wijze moeder heb je.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt altijd: Je moet doen wat je gelukkig maakt
En als dat jou gelukkig maakt heloef, ga je gang
Waarom heb ik een bord voor mijn kop? Omdat ik mijn eisen niet omlaag wil stellen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, bord voor je harses heb je wel volgens mij man, tering.
Schijnbaar. Want dat is de echt de enige reden dat je geen meisje kunt vinden. Aldusquote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijze moeder heb je.
[..]
Waarom heb ik een bord voor mijn kop? Omdat ik mijn eisen niet omlaag wil stellen?
Dude!!quote:
God bewaar mequote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Dan moet er toch wel weer een schrijffout instaan he! Dus Anyta ofzo
Na 3 pogingen meteen de eisen omlaag zou een beetje opportunistisch zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar. Want dat is de echt de enige reden dat je geen meisje kunt vinden. Aldus
Vernon doet niet aan fouten, ga je mond spoelen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude!!
Dan moet er toch wel weer een schrijffout instaan he! Dus Anyta ofzo
Mij ookquote:
Dat lijkt mij ook. Sterker nog, je valt ook vaak op een bepaald type persoon. dat je geen meisje kunt krijgen welke aan dat type voldoet, betekent echt niet automatisch dat je standaarden te hoog zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:54 schreef rival het volgende:
wel makkelijk roepen dat iemand zijn standaarden moet verlagen......
maar je valt op iemand of niet..... zo simpel is het toch?
maar blijkbaar gaan er mensen na wat tegenslagen met iemand aan de haal waar ze eigenlijk niet mee willen.... heb ik daar ook eens mijn antwoord op....quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Sterker nog, je valt ook vaak op een bepaald type persoon. dat je geen meisje kunt krijgen welke aan dat type voldoet, betekent echt niet automatisch dat je standaarden te laag zijn.
Oh jaquote:
Ik ga gewoon op zoek naar iemand die wel aan mijn belachelijk hoge standaarden voldoet en die wel voor me valt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
maar blijkbaar gaan er mensen na wat tegenslagen met iemand aan de haal waar ze eigenlijk niet mee willen.... heb ik daar ook eens mijn antwoord op....
Ik moet tot middernacht cabronquote:
Bepaalde type persoon?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Sterker nog, je valt ook vaak op een bepaald type persoon. dat je geen meisje kunt krijgen welke aan dat type voldoet, betekent echt niet automatisch dat je standaarden te hoog zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |