Oh maar dat ga ik ook niet doen!!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Ik wil er alleen niet op passen of zo.
Misschien, wil je mijn verzameling gi joe poppetjes hebben dan?quote:
Dit dusquote:
Hoe laat krijg je de uitslag? Kan je al bellen of gebeld worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien, wil je mijn verzameling gi joe poppetjes hebben dan?
nee. wel vrouwen wanhopig achterlaten aubquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien, wil je mijn verzameling gi joe poppetjes hebben dan?
Dan is het ook wat anders. Ik zie het niet zitten.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat ga ik ook niet doen!!
Voor mn andere zusje wel, die heeft ook vaak op Y. gepast
Oh, je word alleen wat magerder en krijgt een stem om uitstekend de blues mee te zingen?quote:
10uurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe laat krijg je de uitslag? Kan je al bellen of gebeld worden?
moet je ook met het kind op de foto?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh maar dat ga ik ook niet doen!!
Voor mn andere zusje wel, die heeft ook vaak op Y. gepast
Hoef ik tenminste niet meer 3x in de week kickboks training te volgenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je word alleen wat magerder en krijgt een stem om uitstekend de blues mee te zingen?
old sailers @ wallen@amsterdam?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10uur
En kan nog niet gebeld worden
Maar stuur wel een wa bericht
Grote kans wel is dat wanneer het negatief is ik bij de old sailors ben om 11uur en lam ben
WA maar. Als het negatief is dan heb ik de rest van de week maar honger maar dan kom ik meezuipen met je!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
10uur
En kan nog niet gebeld worden
Maar stuur wel een wa bericht
Grote kans wel is dat wanneer het negatief is ik bij de old sailors ben om 11uur en lam ben
Foto's van mij met kledders zijn wel leuk, dan zie je de walging op mijn gezichtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
moet je ook met het kind op de foto?
negatief is goed volgens mij tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WA maar. Als het negatief is dan heb ik de rest van de week maar honger maar dan kom ik meezuipen met je!
Kop kaal scheren uit solidariteit gaat me wat ver maar het gabberinnenkapsel moet lukken!
ja oke. maar dat moet je dus wel beter proberen te doen. je moet oefenen met een pose zoals iedereen anders doet als je met het kind op de foto gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foto's van mij met kledders zijn wel leuk, dan zie je de walging op mijn gezicht
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
negatief is goed volgens mij toch
positief is bad
Uhm Als je dood gaat kom ik je wel gezelschap houden!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
negatief is goed volgens mij toch
positief is bad
Achja ik probeer het ook al de hele tijd weg te lachenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm Als je dood gaat kom ik je wel gezelschap houden!
Klinkt ook wel gemeen eigenlijk![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alHuppel dartelde over straat toen ze hoorde dat ze seropostitief was?
Bullshit. Ik heb een hekel aan van die gillende koters, daarnaast vind ik baby's gewoon lelijk en saaiquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja oke. maar dat moet je dus wel beter proberen te doen. je moet oefenen met een pose zoals iedereen anders doet als je met het kind op de foto gaat.
dan lijk je wijzer
ja maar je moet normaal lijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb een hekel aan van die gillende koters, daarnaast vind ik baby's gewoon lelijk en saai
Heb ik aids?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alHuppel dartelde over straat toen ze hoorde dat ze seropostitief was?
Geef eens de definitie van normaalquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar je moet normaal lijken.
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar je moet normaal lijken.
niet stevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Geef eens de definitie van normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |