Ik ben nog geen 30.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:21 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wijn drinken en fantaseren over seks met 30jarige mannen. Kusjekroel.
Ik kan je wel Frans leren.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht ik al.
[..]
Ik zou eerder zeggen.: Je parle un petit peu Francais. Voulez-vouz m'aider?
Hoe oud ben je Flipsje?quote:
Als ik het allemaal duidelijk is loopt er hier een meisje rond met 8k, is ze geefbaar?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
nee denk best wel veel aan haar, best wel vaak ook. echt iemand waar ik graag contact mee wil gaan hebben.
niet om te bashen, of mezelf te bashen.
hier:
meisje bellen.
ik hoop echt dat iemand iets nuttigs weet om te doen.
2 jaar niet gezien. ook wel anderhalf jaar niet gesproken ofzo.
ik woon dus 200 km van haar af ( zij groningen).
ik heb officieel alleen haar mobiele telefoonnummer. paar maanden terug was die vanwege administratiefe redenen afgesloten.
en ik heb haar vaders telefoonnummer , en haar hyves. dat weet ze al.
voor de rest twitter, facebook, moeders adres en telefoonnummer. alles van dat soort dingen. maar geen contact dus
ik zou het wel waarderen als iemand gewoon kon zeggen van: " ja bel haar. en zag dan zachtjes dit en dat. en dan voelt ze zich weer prettig bij je",
k hoop op iets nuttigs.
ps. k wil het heeeeeeeel graaaag!
Ik denk dat ze nu nog grotere tieten had als eerst.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik het allemaal duidelijk is loopt er hier een meisje rond met 8k, is ze geefbaar?
S'en allait tout simplement,quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je wel Frans leren.Ik heb ten slotte een mooie franse naam.
[..]
En dikkere lippen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu nog grotere tieten had als eerst.
.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30.
[..]
Ik kan je wel Frans leren.Ik heb ten slotte een mooie franse naam.
[..]
Hoe oud ben je Flipsje?
Meisjes met supergrote uiersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu nog grotere tieten had als eerst.
`en je zoekt een 10 jaar oudere man?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.
Oeh wie weet moet het dan wel lukken.
Bijna 20
Die man zocht een 20jaar jongere meisje maar kwam flipsels en haar babyface uit, niks aan de hand tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
`en je zoekt een 10 jaar oudere man?
Zeker niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die man zocht een 20jaar jongere meisje maar kwam flipsels en haar babyface uit, niks aan de hand toch
"mblmblmblmblmblmblmbl!!!"quote:
Oeh, dat is best veel. Ik ben maar 6,5 jaar ouder. Is dat voldoende?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
.
Oeh wie weet moet het dan wel lukken.
Bijna 20
Niks aan het handje nogquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee.
Je topic is gesloten!
Dit had project x 2 kunnen worden man!
Niet per se. Hoezo ken jij een 10 jaar oudere leuke man?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
`en je zoekt een 10 jaar oudere man?
Godverdomme ik heb geen babyfacequote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die man zocht een 20jaar jongere meisje maar kwam flipsels en haar babyface uit, niks aan de hand toch
Thanks.quote:
Voor minder dan dit doen we het niet.quote:
hahaha wulps!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks aan het handje nog
Dat feestje voor ons 3en komt nog wel met wulpse 16jarige
Zat.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dat is best veel. Ik ben maar 6,5 jaar ouder. Is dat voldoende?
Heb je haren op je kin?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Godverdomme ik heb geen babyface
[..]
Echt welquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet per se. Hoezo ken jij een 10 jaar oudere leuke man?
[..]
[..]
Thanks.
Nee mannen die 10 jaar ouder zijn dan jij zijn allemaal kutquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet per se. Hoezo ken jij een 10 jaar oudere leuke man?
[..]
[..]
Thanks.
Dat opgeplakte gezicht maakt het af.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor minder dan dit doen we het niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |