Ik heb al dagen trek in bier maar ben wijs geweest en heb niks aangeraaktquote:
Om vervolgens weer op fb te janken en af te vragen hoe je aan blauwe plekken komtquote:
Het scheelt, hij zit ook onder de plekkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om vervolgens weer op fb te janken en af te vragen hoe je aan blauwe plekken komt
Deed ik maar aan seks nuquote:
How you doin?quote:
quote:
dus ipv seks zonder zwanger worden, is nu zwanger worden zonder seks het beste wat er bestaat?quote:
Nu nog bevallen zonder uitscheuren/inknippenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:47 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus ipv seks zonder zwanger worden, is nu zwanger worden zonder seks het beste wat er bestaat?
hihi ja gaat goed! ik moet eig ff naar buiten om van de zon te genieten. Maar te luiquote:
Ik heb zoveel goed nieuws gehad dat ik wil zuipen en neuken maar dateding werkt niet goed meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
hihi ja gaat goed! ik moet eig ff naar buiten om van de zon te genieten. Maar te lui
Jij?
Vertel ons over je goeie nieuws!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zoveel goed nieuws gehad dat ik wil zuipen en neuken maar dateding werkt niet goed mee![]()
Verder gaat het goed hoor
Ik heb werk, ik word tante en ik heb een huisjequote:
heb jij dat wel gehad?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu nog bevallen zonder uitscheuren/inknippen
Helaas wel ja. Hechtingen zijn niet leuk en al helemaal niet als je ze bij je kut hebtquote:
Dat heb ik vanochtend nog gehadquote:
je moet alleen nog oefenen voor de pose voor de foto met het kind.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werk, ik word tante en ik heb een huisje
Gefeliciteerd x3!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werk, ik word tante en ik heb een huisje
Ophoeren!! Ik wil niet met een jankend, kotsend en schijtend kind op de fotoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
je moet alleen nog oefenen voor de pose voor de foto met het kind.
Administratief. Ondersteunend en reorganiserenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Gefeliciteerd x3!
Wat ga je voor werk doen?
Ook niet met mono en mij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ophoeren!! Ik wil niet met een jankend, kotsend en schijtend kind op de foto
Verwar jij seks niet met een ordinaire vechtpartij?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het scheelt, hij zit ook onder de plekken
dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Hechtingen zijn niet leuk en al helemaal niet als je ze bij je kut hebt
Met jullie uiteraard wel!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |