quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik draag alleen rokken, dat weet je toch?
Hopelijk geen hoogslaper?quote:
quote:
Heb geruime tijd in bioscoop, filmhuis en videotheek gewerktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik een nerd was met films maar jij wint het wel
Filmhuis zei je jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb geruime tijd in bioscoop, filmhuis en videotheek gewerkt
quote:
Daar komt Sean Connery ook mee weg.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik draag alleen rokken, dat weet je toch?
Filmhuis gesloten? Das altijd een gemisquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Filmhuis zei je ja
Ik mis die van ons in Zaandam
Echt de meest geweldige films, en dat voor 2,50
Ja te weinig mensenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Filmhuis gesloten? Das altijd een gemis
Maar die is sexyquote:
Wat is er de 6e?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem wil ik aan dateding vragen of hij mee gaat de 6de maar ik durf gewoon niet
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem wil ik aan dateding vragen of hij mee gaat de 6de maar ik durf gewoon niet
Dan gaan we met een heel stel naar Amsterdamquote:
Daar twijfel ik niet aan. Ik durf gewoon nietquote:
Om te vieren dat ik gezond ben, of dood gaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan we met een heel stel naar Amsterdam
Daar komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om te vieren dat ik gezond ben, of dood ga
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja![]()
Ik ga uit van het eerste he!
Nee, dan moet je sowieso eerst nog terminaaltje spelen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook
Anders kan ik net zo goed vanavond een trein gaan koppen
Oja, dat had ik jullie beloofdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, dan moet je sowieso eerst nog terminaaltje spelen!
Daarom.quote:
Zeg dat ik echt ziek ben en dat je ondersteuning nodig hebtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom.
Maar help eens. Hoe ga ik dateding meevragen zonder dat het overkomt als wanhopig of uhm hoe zeg je dat uhm relatieachtig gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |