Heee ik heb dat ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, wel een beetje moe.Ik heb vannacht wel 2,5 uur geslapen![]()
Ik ga zo dus ook naar bed
Heb je AL mijn goede nieuws al meegekregen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, wel een beetje moe.Ik heb vannacht wel 2,5 uur geslapen![]()
Ik ga zo dus ook naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Alleen voor mezelf omdat ik weet dat ik vroeg op moet, ook al slaap ik op straat geen mens die er wakker van zal liggen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze moest natuurlijk op tijd thuis zijn
Mwah best wel hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aanbellen tot dat jij opdoet. Zo veel huizen kunnen het niet zijn
ohquote:
De hele nacht aan het appen geweest?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heee ik heb dat ook![]()
2,5uur slaap gehad, raaaraaa wie zijn schuld was dat
Hoe waren je eerste werkdagen trouwensquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik heb WhatsAppje verstuurd.
Nu durf ik niet meer naar mn foon te kijken
tot 4uur was het geloof ikquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De hele nacht aan het appen geweest?
Die heb ik as maandag pas hoor!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe waren je eerste werkdagen trouwens
Zeg, zoek het lekker bij jezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heee ik heb dat ook![]()
2,5uur slaap gehad, raaaraaa wie zijn schuld was dat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je AL mijn goede nieuws al meegekregen?GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Namen op de deur kunnen ook al helpen. Als je de straat of buurt weet is dat zo gepieptquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik zei om 22.15 al dat het laat was en dat ik moest gaan slapen tegen jequote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je AL mijn goede nieuws al meegekregen?Oh gefeliciteeeeerd! Goed nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vertel vertel!With the stars as her umbrella
Jezus, wat kan jij een bakvisje zijn zegquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay ik heb WhatsAppje verstuurd.
Nu durf ik niet meer naar mn foon te kijken
Maar tof, goede ontwikkelingenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik as maandag pas hoor!
Rustig aan allemaal, langzaam opstarten enz!!
Lief tochquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezus, wat kan jij een bakvisje zijn zeg![]()
Heb ik nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
Namen op de deur kunnen ook al helpen. Als je de straat of buurt weet is dat zo gepiept
Ik ga Steven wel helpen met uitzoeken waar jij woont!!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei om 22.15 al dat het laat was en dat ik moest gaan slapen tegen je
Heb geen hulp nodig aangezien ik het weetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga Steven wel helpen met uitzoeken waar jij woont!!
Oh ik vertel het wel gewoon danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga Steven wel helpen met uitzoeken waar jij woont!!
Nee oke, ik zei rond half 4 hee volgens mij wordt het lichtquote:
Verstandigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |