Oh.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een grap die bepaalde mensen hier wel snapten.
In het echt zou ik in een hoekje gaan zitten huilen als ik niet won.
Ja je moet ook gewoon blijven man. Dikke kippenvel vorig jaar toen de zon eindelijk door kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vlieg pas in de middag
Dus ik ga er maar eens heen
En niet net als vorig jaar al na een uur weg vanwege het weer
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil ook een programma. Wie ontmaagd tijn voor zijn 30ste?
Ja maar na Awake, DV en nog een festival in de regen was ik er echt serieus helemaal klaar meequote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.DM mij eens dat grapje.
Dan hoop ik dat je wint
[..]
Ja je moet ook gewoon blijven man. Dikke kippenvel vorig jaar toen de zon eindelijk door kwam
Hehe ja oke.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar na Awake, DV en nog een festival in de regen was ik er echt serieus helemaal klaar mee
Ik zeg, doen!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.
Tofquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en John bespreken dit tijdens de lunch.
Nice, geniet ervan!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spanje
En twijfel nog om daarna door te gaan naar Ierland
En in December voor 3 weken Curaçao![]()
Oud en nieuw en mijn verjaardag vieren daar
Bovenste is een goeie, en bij de 2e links ook ja..quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Gaat helemaal goedkomenquote:
Die bonus vind ik wel erg ondergedempt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Ik zou dr verscheurenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die bonus vind ik wel erg ondergedempt.
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profielquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Links duh
Omdat:
[ afbeelding ]
Bonus:
[ afbeelding ]
Kleine tieten danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profiel![]()
Kan ik langskomen als ik eens in Malta ben?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die bovenste lijkt serieus veel op mijn vriendin qua profiel![]()
Daarom hoge hakken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Als de kont niet uitsteekt geef ik het meestal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |