De t past niet meer.quote:
Stuur GGMM maar een dmtje wat was je TT dan?quote:
Die van vlaar heeft ie al gehad dus hij zal die van strootman wel hebben genomen, die is ook zo kanker lelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke spelers vrouw zou Craig gepakt hebben?
Nee joh, boeit nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stuur GGMM maar een dmtje wat was je TT dan?
Het bleek dat ze in Polen andere stekkers gebruiken dus ze konden hun ps3 niet aansluiten en Willems mocht van Bert niet alleen over straat om een nieuwe te kopen omdat ie nog zo jong en onbezonnen isquote:
Strootman ook dan kneusquote:
Waarom?quote:
Volgens mij is dat echt zo'n ghettobitchquote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom?
Neukt hij ook Willems vriendin?
VDVquote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
Blanke kabel bij OranjeSneijder Huntelaar Van Persie en Robben.
Nee maar vd Wiel wel strootman zijn wijfquote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom?
Neukt hij ook Willems vriendin?
Hij heeft niet eens een vriendin.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt zo'n ghettobitch
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar vd Wiel wel strootman zijn wijf
dat doet van bommel toch alquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel logisch dat Gregory uitgekotst wordt.. bij ons in het team hadden we er ook zo een arrogant mannetje neukte de dochter van de coach.
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Alle voetballers gaan vreemd.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Hij klinkt ook dom dus dat zou ik niet zo raar vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt van wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwen
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak ff een lelijke foto.quote:
quote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem gebood mee te verdedigen.
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak ff een lelijke foto.
[ afbeelding ]
quote:
Helaas wou Bert niet winnen door hem op de bank te latenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Laten we vooralquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Ja inderdaad, we waren gewoon getransformeerd in een toernooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Niet alleen dat, ook een betere sfeer.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Dat is omdat ik weer terug ben hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:
de slowchat draait weer volop![]()
![]()
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik weer terug ben hoor
het is jouw beurt om te pijpen deze keer hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.
van mij niet. alleen als Koeman assistent wordt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.quote:Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
+1 notequote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Hij gaat niet voor de hypes?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Inderdaad, maar iig weten we dat er een redelijk goeie selectie eraan komt voor over 4 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
Mensen die niet snappen..
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Strootman ook niet dusquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor de hypes?![]()
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
Maar bij lange na niet beter dan Clasiequote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Clasie ookquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Ik wil die streepje zien. Geef ff link.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Ja, graag gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gekquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Clasie is de nieuwe Toornstra.quote:
Van Rhijn 14 en Willems 30.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek
voor hoelang?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzoquote:
En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasiequote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
Nee dat zegt Johan steeds, maar speelde na FC Twente uit bijna alles.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzo
Weet ik niet, ik zag een post van hem, ging naar zn profiel om zn postcount te kijken (half miljoen bijnaquote:
Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?quote:
?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek
quote:Wesley Sneijder haalde zondagavond hard uit naar enkele ploeggenoten die hij niet bij naam noemde. "Er is gelekt naar de media", aldus de ontgoochelde spelverdeler.
Wout Stravers
KHARKIV
"Dat lek is heel kwalijk. Het schaadt het vertrouwen. Je kunt best je lijntjes hebben, maar je moet weten wat wel naar buiten kan komen en wat niet", aldus Sneijder tegenover VoetbalPrimeur.
Als voorbeeld noemt de Internazionale-middenvelder de bekend geworden trainingsvormen van Oranje: "Als je in drie formaties traint en dat komt naar buiten, is dat heel slecht." Sneijder is kwaad op het 'lek', maar tast in het duister om wie of welke spelers het gaat. "Wie het zijn? Wist ik dat maar..."
Ego's
Sneijder was na de EK-uitschakeling tegen Portugal kritisch op zichzelf en het team: "We hebben vaak gezegd dat de ego's opzij gezet moesten worden. Dat is niet gelukt en dat is onze eigen schuld. We hebben vier jaar lang alles opgebouwd en staan hier nu met nul punten. Dat is heel frustrerend."
Heeft met team te maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasie
Nee, het was gewoon een schending van de regelsquote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de anderquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een schending van de regelsMaakt mij echt niet uit wie het is.
Dat was Vertonghen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemenbeste speler van de hele Eredivsie man.
Dat zijn mijn woorden nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de ander
blablabla
Dipjes zijn er al geweest, zie groningen uit ado thuis en GOA uitquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft met team te maken.
Bij Feyenoord gaat nu alles goed. Na 1 dipje dan wil ik wel zien hoe ze ermee omgaan.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een schending van de regelsMaakt mij echt niet uit wie het is.
Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemenbeste speler van de hele Eredivsie man.
goh zou hetquote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.
Of doen jullie net als mij trollen? (strootman)
LOL, Clasie een 'hype'quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rhijn speelde meer dan Willemsquote:Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.quote:LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
Jawel man.quote:Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Gaat Strootman zijn kont schoonlikkenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Frank de boer is een baas. Niet zomaar een baas maar een eckte eckte eindbaas.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet haast wel, Anita is namelijk beter.
Sorry maar je gebruikt verkeerde bronnen dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOL, Clasie een 'hype'. Won de zilveren schoen gek
[..]
Rhijn speelde meer dan WillemsEn Bommel zou dus eCHT KEIHARD afgevallen zijn onder Frank.
[..]
O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.
[..]
Jawel man.
Ik kan me niet heugen dat ik een coach van jullie sympathiek vond maar Frankie is het geluktquote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer, een groot gemis.
Frankie de Boer
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv heeft trouwens weer een jeugdspeler bij sparta gepikt las ik van de week
leuke speler om erbij te hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente heeft trouwens Schilder van Nac gekocht
dat joch was 15 ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
Persoonlijk vind ik het best kut van PSV/Brands. Maar beter dat ze naar PSV gaan, dan het buitenland.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv heeft trouwens weer een jeugdspeler bij sparta gepikt las ik van de week
Gekocht?!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente heeft trouwens Schilder van Nac gekocht
Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Voor er bij ja, ik zou me bijna schamen als hij bij feyenoord in de basis stondquote:
Anderhalf miljoen ook nogquote:
wat vond je van tim de cler danquote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor er bij ja, ik zou me bijna schamen als hij bij feyenoord in de basis stond
Depay is een Nederlander.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?
anders was ie gewoon bij sparta gebleven hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het best kut van PSV/Brands. Maar beter dat ze naar PSV gaan, dan het buitenland.
Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay is een Nederlander.
Bakkali is een Belg(België is dicht bij Eindhoven)
Dickie maakt altijd heel veel gebruik van jeugd, komt helemaal goed man.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Probeer nog een keer te lezen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..
Over Charisteas begin ik zeker nietquote:
Jij vind jezelf ook Nederlander zekerquote:
Want bij de andere clubs klinkt het allemaal nederlands?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..
Dat is bij elke team zoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?
Zo kan je nog wel ff door gaan ja....quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over Charisteas begin ik zeker niet
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vind jezelf ook Nederlander zeker
Mikey een slecht troll?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is bij elke team zo
Slechte troll
Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajaxquote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo kan je nog wel ff door gaan ja....
Wie is Scholten?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajax
Ricardo van Rhijnquote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want bij de andere clubs klinkt het allemaal nederlands?
Even normaal doen johquote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Even gegoogled, maar die is van voor mijn tijdquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajax
Arnold Scholtenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Heil Wilders.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Jaquote:
Van 1990 tot 95 bij feyenoord gespeeld daarna onder andere zijn carriere voortgezet bij Ajax, Jef united en fc den Boschquote:
Ach ja wat maakt het uit, Bakkali zal wel de enige zijn die doorbreekt. De rest krijgt toch geen kans.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]?
van Leer, van Ooijen, Verkoelen, zo kan ik het ook wel.
Wie zijn dat nou weer? Nou nog doorgebroken jeugd...quote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]?
van Leer, van Ooijen, Verkoelen, zo kan ik het ook wel.
Locadia en Depay ook wel. Andere heb ik ook wel twijfel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja wat maakt het uit, Bakkali zal wel de enige zijn die doorbreekt. De rest krijgt toch geen kans.
Ik vind het altijd wel prachtig manquote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we het club bashen maar stoppen en overgaan naar andere dingen? Waar SC voor is
Bruno martins indi, mokotjo, cabral,Achabar,Kongolo, Vilhena etcquote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Respect? Waar?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prachtig man
Het is bashen met een beetje respect naar elkaar
Kijk,zo mag ik het horen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we het club bashen maar stoppen en overgaan naar andere dingen? Waar SC voor is
Moet het nog maar zien, onder Advocaat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Locadia en Depay ook wel. Andere heb ik ook wel twijfel.
geilquote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk,zo mag ik het horen.
* GGMM steekt een veer in de kont van Davy.
gefeliciteerd ouwequote:
Is privé.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
24
En GGMM: http://forum.fok.nl/topic/1832188
Klopt ontken ik ook niet maar daar lopen nog wel een Schenkelveld De Vrij , Mulder etc tussen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bruno martins indi, mokotjo, cabral,Achabar,Kongolo, Vilhena etc
Kk toch op man
Gefeliciteerdquote:
Marcellis, zoet?? Maar als je feyenoord met het uittenue van nl laat spelen zie je alleen dat oranje streepje zwevenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt ontken ik ook niet maar daar lopen nog wel een Schenkelveld De Vrij , Mulder etc tussen.
Bij jullie is sinds Boudewijn Zenden geen echte Nederlander meer doorgebroken uit eigen jeugd.
quote:
GGMM is jarigquote:
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te postenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is voor de VBLers, mijne voor heel fok
Ook niet EK?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer buiten vbl te posten
Zonde van zo'n kwaliteitsuser.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uitzonderingquote:
Ja tochquote:
Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als er nog plek is op zijn buik na al die tattoo'squote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Greg kan ook wel die transfer op zijn buik schrijven.
Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goeie keuze. Ik heb mij van het weekend ook weer gewaagd in onz, voorlopig mijn portie weer gehad.
Ja dit is wel 100x op mijn facebook voorbij gekomenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar komen we gvd helemaal nooit meer van af. Dat vind ik nog wel het meest deprimerende.
Net voor mijn herkansingen.quote:
over mij niet hoop ik dan maar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is allemaal 1 groot inteelt kliek daar, iedereen lult over elkaar enzo
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Limbo accent van Bommelhij klinkt als die pisvee me wijf heeft me verlaten kerel.
Hahaha mooi man, had je het maar in 1 keer moeten halenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net voor mijn herkansingen.
Bedankt CC.![]()
Ben je verandert in tong?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever een schot op de paal dan een paal in je schot.
PSVee, PSVee, supporters van die club zijn een beetje gééquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halen
hmf 2.0quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch mooi dat jij overal PSV bij kan halen
Kanker op met die smileysquote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever een schot op de paal dan een paal in je schot.
Das waar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hahaha mooi man, had je het maar in 1 keer moeten halen
Aight boy, wat doe je?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Das waar.
Maar ben gelukkig wel over. *boks
Sterfquote:
Saai man, ik ben gestopt met mijn studie toen ik dat vak kreeg, volgend jaar maar een technische studie proberen.quote:
Bans worden niet besproken op het forumquote:Op maandag 18 juni 2012 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft die tong80 verkeerd gedaan joh? Jij weet er vast van af.
Oh.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft tong een ban?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best leuk.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:54 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Saai man, ik ben gestopt met mijn studie toen ik dat vak kreeg, volgend jaar maar een technische studie proberen.
Technische vervoerskunde of Technische bedrijfskunde die laatste schijnt wel een erg zware studie te zijn dus moet er nog goed over nadenkenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best leuk.
Welke technische studie wil je dan doen?
Best breed.
Succes dan, want ken die studies niet eens.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Technische vervoerskunde of Technische bedrijfskunde die laatste schijnt wel een erg zware studie te zijn dus moet er nog goed over nadenken
Technische vervoerskunde krijg je ook bedrijfseconomie, tenminste bijde hva.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Technische vervoerskunde of Technische bedrijfskunde die laatste schijnt wel een erg zware studie te zijn dus moet er nog goed over nadenken
Dochter=dokter.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zei Jack nou in het begin iemand heeft een dochter van een andere speler geslagen ?
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zei Jack nou in het begin iemand heeft een dochter van een andere speler geslagen ?
dokterquote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Daarom is hij ook een baas.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft alleen niks meer met Ajax. Beetje juichen voor Utrecht en alles.
Ach, dat vergeef ik hem.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft alleen niks meer met Ajax. Beetje juichen voor Utrecht en alles.
Ja weet ik maar ik ga ook naar een andere school waar je allerlei extra lessen enzo kan volgen dat het wat gemakkelijker word.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Technische vervoerskunde krijg je ook bedrijfseconomie, tenminste bijde hva.
Technische Natuurkundequote:Op maandag 18 juni 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe best leuk.
Welke technische studie wil je dan doen?
Best breed.
quote:
quote:
Dochter was wel nog spannender geweest.quote:
was voor mij de rede om het niet te doen.. Bedrijfseconomie, Marketing, Bedrijfskunde en die zooiquote:Op maandag 18 juni 2012 01:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik ga ook naar een andere school waar je allerlei extra lessen enzo kan volgen dat het wat gemakkelijker word.
Lelijk?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
Sneijder die voor Utrecht is. Wat een pisventje ben je dan!
Ga nog even dat lelijke hoertje van je batsen dan denk ik dan jatogof niet dan juist.
quote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
Sneijder die voor Utrecht is. Wat een pisventje ben je dan!
Ga nog even dat lelijke hoertje van je batsen dan denk ik dan jatogof niet dan juist.
Marketing en Bedrijfskunde zijn super makkelijk, bedrijfseconomie en recht vind ik echt waardeloosquote:Op maandag 18 juni 2012 01:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was voor mij de rede om het niet te doen.. Bedrijfseconomie, Marketing, Bedrijfskunde en die zooi
Dan moet TBK toch wel lukken, dat is de studie die technische mensen doen en het toch niet aan kunnen. Dan is TBK een failsafe oplossing.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marketing en Bedrijfskunde zijn super makkelijk, bedrijfseconomie en recht vind ik echt waardeloos
ja als je het leuk vind, ik vind daar geen ene moer aan.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Marketing en Bedrijfskunde zijn super makkelijk, bedrijfseconomie en recht vind ik echt waardeloos
Ik vond het ook niet leuk en leerde dus niet, waren wel de enige 2 vakken die ik uiteindelijk ruim gehaald had.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja als je het leuk vind, ik vind daar geen ene moer aan.
Is jou mokkeltje een lekkere Latina?quote:
hee smoofiequote:
quote:
stuur picca danquote:
Welke vrouwelijke fokkers heb jij nou allemaal gehad doe eens lijstje posten.quote:
Het is wel klein hequote:Op maandag 18 juni 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
''Yolanthe op 3, wat slecht. Oh, heb je een balkon? Zullen we kijken? Ja, wat leuk."
"Heb je het huis zelf ingericht? Niet. O. Ja ik en Wes ook niet"
Kanker wat een TV..
Serieus maar 2 manquote:Op maandag 18 juni 2012 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welke vrouwelijke fokkers heb jij nou allemaal gehad doe eens lijstje posten.
Beter oplettenquote:
Kut spelquote:Op maandag 18 juni 2012 01:14 schreef Helpmefok het volgende:
e boys ik ga ff gta 4 spelen. spreek jullie laatz.
Madame_Paon en die chick die hier vanochtend postequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |