De t past niet meer.quote:
Stuur GGMM maar een dmtje wat was je TT dan?quote:
Die van vlaar heeft ie al gehad dus hij zal die van strootman wel hebben genomen, die is ook zo kanker lelijkquote:Op maandag 18 juni 2012 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke spelers vrouw zou Craig gepakt hebben?
Nee joh, boeit nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stuur GGMM maar een dmtje wat was je TT dan?
Het bleek dat ze in Polen andere stekkers gebruiken dus ze konden hun ps3 niet aansluiten en Willems mocht van Bert niet alleen over straat om een nieuwe te kopen omdat ie nog zo jong en onbezonnen isquote:
Strootman ook dan kneusquote:
Waarom?quote:
Volgens mij is dat echt zo'n ghettobitchquote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom?
Neukt hij ook Willems vriendin?
VDVquote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
Blanke kabel bij OranjeSneijder Huntelaar Van Persie en Robben.
Nee maar vd Wiel wel strootman zijn wijfquote:Op maandag 18 juni 2012 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom?
Neukt hij ook Willems vriendin?
Hij heeft niet eens een vriendin.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt zo'n ghettobitch
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar vd Wiel wel strootman zijn wijf
dat doet van bommel toch alquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel logisch dat Gregory uitgekotst wordt.. bij ons in het team hadden we er ook zo een arrogant mannetje neukte de dochter van de coach.
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Alle voetballers gaan vreemd.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Hij klinkt ook dom dus dat zou ik niet zo raar vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt van wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwen
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak ff een lelijke foto.quote:
quote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem gebood mee te verdedigen.
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak ff een lelijke foto.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |