Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar vd Wiel wel strootman zijn wijf
dat doet van bommel toch alquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel logisch dat Gregory uitgekotst wordt.. bij ons in het team hadden we er ook zo een arrogant mannetje neukte de dochter van de coach.
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Alle voetballers gaan vreemd.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb Greg's vriendin gezien en als je dan vreemd gaat bij haar dan ben je dom.
Hij klinkt ook dom dus dat zou ik niet zo raar vindenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht echt van wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Wiel heeft geen vriendin, die doet de spelersvrouwen
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak ff een lelijke foto.quote:
quote:In het veld schreeuwde Robben een aantal keer 'hou je bek' tegen Bert van Marwijk toen de bondscoach hem gebood mee te verdedigen.
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 18 juni 2012 00:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pak ff een lelijke foto.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |