Kloptquote:Op zondag 17 juni 2012 23:45 schreef Tyron het volgende:
huntelaar heeft ook geen 1 goede voorzet gehad
Zat 428.quote:
Je weet dat je pas een uitkaart kan krijgen wanneer je minimaal een jaar een seizoenskaart heb gehad?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat 428.
Maar toen vorig jaar mijn examens, en had dit jaar mijn opleiding iets anders voorgesteld. En ook nog een oom die geen tijd meer voor Ajax had.
Ach volgend jaar een uitkaartje en dat jaar daar op een SCC met mijn broertje,
Is via Ajax life cc.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je weet dat je pas een uitkaart kan krijgen wanneer je minimaal een jaar een seizoenskaart heb gehad?
En het is verbonden aan je seizoenskaart
die iedereen eruit zingenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Niet eens 410, daar zitten de echte trommelaars en capo's en stoere boys
410 zit op 428 wijsneusquote:Op zondag 17 juni 2012 23:49 schreef zoekeenleven het volgende:
Niet eens 410, daar zitten de echte trommelaars en capo's en stoere boys
Wat is dat danquote:
Weet ik veel 28 euro per jaar ofzo.quote:
410 is verhuisd al een tijdje terug naar Zuid tribune en zit boven de echte harde kernquote:
En daarmee kan je gewoon uitwedstrijden bezoeken terwijl gasten met een seizoenskaart dat niet kunnen omdat ze moeten wachten op die uitkaartquote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik veel 28 euro per jaar ofzo.
Had ik vorig jaar gelijk aangevraagd.
Wat vinden die mensen die eerst daar zaten er dan van, ik zou behoorlijk pissed zijn als er allemaal van dat soort debielen op mijn vak zouden komen te zitten?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
410 is verhuisd al een tijdje terug naar Zuid tribune en zit boven de echte harde kern
Volgens mij word je getrolledquote:Op zondag 17 juni 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
410 is verhuisd al een tijdje terug naar Zuid tribune en zit boven de echte harde kern
Duitslandquote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ierland niet![]()
Nederland niet![]()
Rusland & Polen niet![]()
Voor wie ga ik nu zijn?
Nee hoorquote:
Spanjequote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ierland niet![]()
Nederland niet![]()
Rusland & Polen niet![]()
Voor wie ga ik nu zijn?
Als je hem een jaar heb. En een uitkaart aanvraagt wel ja.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En daarmee kan je gewoon uitwedstrijden bezoeken terwijl gasten met een seizoenskaart dat niet kunnen omdat ze moeten wachten op die uitkaart
Shit het wordt alsmaar gekker bij Ajax
Tja, ik kreeg al een brief dat ze misschien naar beneden kwamen en of ik mijn plek wou opgevenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat vinden die mensen die eerst daar zaten er dan van, ik zou behoorlijk pissed zijn als er allemaal van dat soort debielen op mijn vak zouden komen te zitten?
Hebben ze dus omgeruild dik lul.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat vinden die mensen die eerst daar zaten er dan van, ik zou behoorlijk pissed zijn als er allemaal van dat soort debielen op mijn vak zouden komen te zitten?
Over wat?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ben een beetje verbaasd, deze man....
Nee teveel Bayern wat daar loopt.quote:
Niet iedereen is constant bezig met Ajax, echter een beetje interesse kan geen kwaad.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Ben een beetje verbaasd, deze man....
Hij heeft alweer een basisplaatsquote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee teveel Bayern wat daar loopt.
Frankrijk Italie zou ik een mooie finale vinden.
En Engeland mits ze Rooney niet maar zo terug zetten.
Als ik Andy Carrol was geweest zou ik dan gaan rellen.quote:
Als ik Huntelaar was geweest dan had ik dat de eerste 2 wedstrijden ook gedaanquote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik Andy Carrol was geweest zou ik dan gaan rellen.
Ik ben kwart Duitser.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee teveel Bayern wat daar loopt.
Frankrijk Italie zou ik een mooie finale vinden.
En Engeland mits ze Rooney niet maar zo terug zetten.
Moet ook ze mond houden heeft het ook niet gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik Huntelaar was geweest dan had ik dat de eerste 2 wedstrijden ook gedaan
Daar zing ik zelfs niet aan meequote:Op zondag 17 juni 2012 23:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben kwart Duitser.
Ik zing ook nooit mee met: Alle Duitsers zijn homo
ja leuk maar hij speelde wel weer als een baasquote:
Hij speelt op 2 toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |