abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2012 @ 00:31:37 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034839
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gekocht?! _O-

Schone, gratiizzzz.
Anderhalf miljoen ook nog
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034840
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Voor er bij ja, ik zou me bijna schamen als hij bij feyenoord in de basis stond
wat vond je van tim de cler dan :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034847
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?
Depay is een Nederlander.
Bakkali is een Belg(België is dicht bij Eindhoven :') )
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034852
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het best kut van PSV/Brands. Maar beter dat ze naar PSV gaan, dan het buitenland.
anders was ie gewoon bij sparta gebleven hoor :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034856
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

wat vond je van tim de cler dan :')
Begin er niet over aub :') :')
* Verwijderd *
  maandag 18 juni 2012 @ 00:32:17 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034866
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Depay is een Nederlander.
Bakkali is een Belg(België is dicht bij Eindhoven :') )
Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034871
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
Dickie maakt altijd heel veel gebruik van jeugd, komt helemaal goed man. :Y
pi_113034884
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Anderhalf miljoen ook nog
:')

Twente is toch de club die niet veel wilt uitgeven aan spelers? _O-
★★★
pi_113034886
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..
Probeer nog een keer te lezen. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034898
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Begin er niet over aub :') :')
Over Charisteas begin ik zeker niet
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 18 juni 2012 @ 00:33:31 #136
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034914
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Probeer nog een keer te lezen. :')
Jij vind jezelf ook Nederlander zeker
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034932
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..
Want bij de andere clubs klinkt het allemaal nederlands?
pi_113034941
Echt oneindig zonde dat Clasie niet mee is gegaan. Die jongen schaalt serieus makkelijk mee met het hogere niveau, die had zomaar de verrassing van het EK geworden.
pi_113034943
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?
Dat is bij elke team zo :')

Slechte troll
pi_113034944
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Over Charisteas begin ik zeker niet
Zo kan je nog wel ff door gaan ja....
* Verwijderd *
pi_113034945
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Jij vind jezelf ook Nederlander zeker
Eigenlijk wel.
Dat jij dat niet vindt boeit mij niet echt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034953
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat is bij elke team zo :')

Slechte troll
Mikey een slecht troll? :o
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:35:05 #143
35723 crew  GGMM
pi_113034971
Doe eens lief voor elkaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113034976
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Zo kan je nog wel ff door gaan ja....
Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajax _O-
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113035002
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajax _O-
Wie is Scholten?
  maandag 18 juni 2012 @ 00:36:14 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113035003
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Want bij de andere clubs klinkt het allemaal nederlands?
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie

Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113035010
Het is allemaal de schuld van ajax punt
pi_113035024
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie

Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Even normaal doen joh :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113035028
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajax _O-
Even gegoogled, maar die is van voor mijn tijd :)
* Verwijderd *
pi_113035029
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wie is Scholten?
Arnold Scholten :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')