Anderhalf miljoen ook nogquote:
wat vond je van tim de cler danquote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Voor er bij ja, ik zou me bijna schamen als hij bij feyenoord in de basis stond
Depay is een Nederlander.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?
anders was ie gewoon bij sparta gebleven hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het best kut van PSV/Brands. Maar beter dat ze naar PSV gaan, dan het buitenland.
Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..quote:Op maandag 18 juni 2012 00:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Depay is een Nederlander.
Bakkali is een Belg(België is dicht bij Eindhoven)
Dickie maakt altijd heel veel gebruik van jeugd, komt helemaal goed man.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
Probeer nog een keer te lezen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..
Over Charisteas begin ik zeker nietquote:
Jij vind jezelf ook Nederlander zekerquote:
Want bij de andere clubs klinkt het allemaal nederlands?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Depay en Bakkali klinkt echt Nederlands ja..
Dat is bij elke team zoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?
Zo kan je nog wel ff door gaan ja....quote:Op maandag 18 juni 2012 00:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Over Charisteas begin ik zeker niet
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij vind jezelf ook Nederlander zeker
Mikey een slecht troll?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is bij elke team zo
Slechte troll
Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajaxquote:Op maandag 18 juni 2012 00:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo kan je nog wel ff door gaan ja....
Wie is Scholten?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajax
Ricardo van Rhijnquote:Op maandag 18 juni 2012 00:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want bij de andere clubs klinkt het allemaal nederlands?
Even normaal doen johquote:Op maandag 18 juni 2012 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ricardo van Rhijn
Stefan de Vrij
Jordy Clasie
Bij jullie zijn het allemaal van die kut Marokkanen.
Even gegoogled, maar die is van voor mijn tijdquote:Op maandag 18 juni 2012 00:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij is een kakkie en die had toen ooit een shirt van Scholten gekocht want die dacht dat ie nooit zou weggaan en dat wel veilig zou zijn, ging ie 2 weken later naar Ajax
Arnold Scholtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |