Dat zijn mijn woorden nietquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de ander
blablabla
Dipjes zijn er al geweest, zie groningen uit ado thuis en GOA uitquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heeft met team te maken.
Bij Feyenoord gaat nu alles goed. Na 1 dipje dan wil ik wel zien hoe ze ermee omgaan.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een schending van de regelsMaakt mij echt niet uit wie het is.
Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemenbeste speler van de hele Eredivsie man.
goh zou hetquote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof hij de beste in de wereld is man. Elke keer Clasie dit Clasie dat.
Of doen jullie net als mij trollen? (strootman)
LOL, Clasie een 'hype'quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn speelde meer dan Willemsquote:Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.quote:LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
Jawel man.quote:Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Gaat Strootman zijn kont schoonlikkenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:26 schreef KingRoland het volgende:
Frank de boer is een baas. Niet zomaar een baas maar een eckte eckte eindbaas.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet haast wel, Anita is namelijk beter.
Sorry maar je gebruikt verkeerde bronnen dan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOL, Clasie een 'hype'. Won de zilveren schoen gek
[..]
Rhijn speelde meer dan WillemsEn Bommel zou dus eCHT KEIHARD afgevallen zijn onder Frank.
[..]
O dus echt wel hé. Speelde zeer verdienstelijk LB bij Milan.
[..]
Jawel man.
Ik kan me niet heugen dat ik een coach van jullie sympathiek vond maar Frankie is het geluktquote:Op maandag 18 juni 2012 00:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Frank de Boer, een groot gemis.
Frankie de Boer
[..]
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv heeft trouwens weer een jeugdspeler bij sparta gepikt las ik van de week
leuke speler om erbij te hebbenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente heeft trouwens Schilder van Nac gekocht
dat joch was 15 ofzoquote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
Persoonlijk vind ik het best kut van PSV/Brands. Maar beter dat ze naar PSV gaan, dan het buitenland.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Psv heeft trouwens weer een jeugdspeler bij sparta gepikt las ik van de week
Gekocht?!quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Twente heeft trouwens Schilder van Nac gekocht
Ook in de jeugd is het al een vreemdeling legioen?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de jeugd meer kansen krijgt (Depay, Ritzmaier, Bakkali enz)
Voor er bij ja, ik zou me bijna schamen als hij bij feyenoord in de basis stondquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |