abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:16:16 #51
35723 crew  GGMM
pi_113034126
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113034142
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:

de slowchat draait weer volop :9~ :D _O_
pi_113034149
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Helaas wou Bert niet winnen door hem op de bank te laten :Y
pi_113034155
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
★★★
pi_113034160
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Laten we vooral :r :') Willems :') :r en het 5e Van der Wiel aan de wagen niet vergeten :r
pi_113034162
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_113034168
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034190
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Ja inderdaad, we waren gewoon getransformeerd in een toernooi.

:')
pi_113034200
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Niet alleen dat, ook een betere sfeer.
★★★
pi_113034225
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034228
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera) :')

Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).

Mensen die niet snappen. ;(.
pi_113034232
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:

de slowchat draait weer volop :9~ :D _O_
Dat is omdat ik weer terug ben hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034250
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat is omdat ik weer terug ben hoor
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje. _O_
pi_113034327
pi_113034332
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje. _O_
het is jouw beurt om te pijpen deze keer hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034338
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden :)
pi_113034352
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden :)
van mij niet. alleen als Koeman assistent wordt.
★★★
pi_113034371
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera) :')
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.

quote:
Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034372
Wtf, Tong80 is gebanned _O- _O- _O-

DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN _O_ ^O^
pi_113034389
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
+1 note }:|
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113034398
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.

[..]

Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Hij gaat niet voor de hypes? :o
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
  maandag 18 juni 2012 @ 00:22:05 #72
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_113034407
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera) :')

Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).

Mensen die niet snappen. ;(.
Inderdaad, maar iig weten we dat er een redelijk goeie selectie eraan komt voor over 4 jaar.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:22:10 #73
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_113034413
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_113034416
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.

[..]

Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Strootman ook niet dus
* Verwijderd *
pi_113034422
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Hij gaat niet voor de hypes? :o
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 18 juni 2012 @ 00:22:27 #76
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_113034427
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned _O- _O- _O-

DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN _O_ ^O^
:o
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_113034442
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Maar bij lange na niet beter dan Clasie
pi_113034445
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Clasie ook
* Verwijderd *
pi_113034449
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned _O- _O- _O-

DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN _O_ ^O^
Ik wil die streepje zien. Geef ff link. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034450
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned _O- _O- _O-

DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN _O_ ^O^
Ja, graag gedaan.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113034461
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.

[..]

Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034464
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Clasie ook
Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034474
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek :')
Van Rhijn 14 en Willems 30. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034475
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned _O- _O- _O-

DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN _O_ ^O^
voor hoelang?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034488
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Van Rhijn 14 en Willems 30. :')
ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzo
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034494
Waarom zou je Clasie een hype noemen en Strootman niet :') :')

Strootman blonk uit bij Sparta ja :')
Ook bij kneuzenteam Utreg, :o wat moeilijk :')
En hij speelde het eerste halfjaarte redelijk bij Pisvee ( Hé verrek, een hype :o :o :o )
pi_113034515
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasie
* Verwijderd *
pi_113034525
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzo
Nee dat zegt Johan steeds, maar speelde na FC Twente uit bijna alles.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034539
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

voor hoelang?
Weet ik niet, ik zag een post van hem, ging naar zn profiel om zn postcount te kijken (half miljoen bijna :o _O- ) en er stond een streep door zijn naam :o
  maandag 18 juni 2012 @ 00:24:43 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034540
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, graag gedaan.
Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034557
Oh damn it , ik moet leren
pi_113034570
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek :')
? :D
pi_113034572
quote:
Wesley Sneijder haalde zondagavond hard uit naar enkele ploeggenoten die hij niet bij naam noemde. "Er is gelekt naar de media", aldus de ontgoochelde spelverdeler.

Wout Stravers
KHARKIV

"Dat lek is heel kwalijk. Het schaadt het vertrouwen. Je kunt best je lijntjes hebben, maar je moet weten wat wel naar buiten kan komen en wat niet", aldus Sneijder tegenover VoetbalPrimeur.

Als voorbeeld noemt de Internazionale-middenvelder de bekend geworden trainingsvormen van Oranje: "Als je in drie formaties traint en dat komt naar buiten, is dat heel slecht." Sneijder is kwaad op het 'lek', maar tast in het duister om wie of welke spelers het gaat. "Wie het zijn? Wist ik dat maar..."

Ego's

Sneijder was na de EK-uitschakeling tegen Portugal kritisch op zichzelf en het team: "We hebben vaak gezegd dat de ego's opzij gezet moesten worden. Dat is niet gelukt en dat is onze eigen schuld. We hebben vier jaar lang alles opgebouwd en staan hier nu met nul punten. Dat is heel frustrerend."
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034573
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasie
Heeft met team te maken.
Bij Feyenoord gaat nu alles goed. Na 1 dipje dan wil ik wel zien hoe ze ermee omgaan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034577
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?
Nee, het was gewoon een schending van de regels :) Maakt mij echt niet uit wie het is.
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:25:38 #96
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_113034587
Mongolen die Clasie een hype noemen :r beste speler van de hele Eredivsie man.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_113034596
quote:
19s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, het was gewoon een schending van de regels :) Maakt mij echt niet uit wie het is.
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de ander

blablabla
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034601
EUREKAAA

Wtf, ik word focking multimiljardair
pi_113034603
Clasie gaat over 2 jaar mee als hij zich zo blijft ontwikkelen. Verwacht veel van die jongen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113034604
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemen :r beste speler van de hele Eredivsie man.
Dat was Vertonghen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')