Helaas wou Bert niet winnen door hem op de bank te latenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Laten we vooralquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Ja inderdaad, we waren gewoon getransformeerd in een toernooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Niet alleen dat, ook een betere sfeer.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Dat is omdat ik weer terug ben hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:
de slowchat draait weer volop![]()
![]()
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik weer terug ben hoor
het is jouw beurt om te pijpen deze keer hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.
van mij niet. alleen als Koeman assistent wordt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.quote:Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
+1 notequote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Hij gaat niet voor de hypes?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Inderdaad, maar iig weten we dat er een redelijk goeie selectie eraan komt voor over 4 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
Mensen die niet snappen..
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Strootman ook niet dusquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor de hypes?![]()
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
Maar bij lange na niet beter dan Clasiequote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Clasie ookquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Ik wil die streepje zien. Geef ff link.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
Ja, graag gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gekquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Clasie is de nieuwe Toornstra.quote:
Van Rhijn 14 en Willems 30.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek
voor hoelang?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzoquote:
En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasiequote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
Nee dat zegt Johan steeds, maar speelde na FC Twente uit bijna alles.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzo
Weet ik niet, ik zag een post van hem, ging naar zn profiel om zn postcount te kijken (half miljoen bijnaquote:
Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?quote:
?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek
quote:Wesley Sneijder haalde zondagavond hard uit naar enkele ploeggenoten die hij niet bij naam noemde. "Er is gelekt naar de media", aldus de ontgoochelde spelverdeler.
Wout Stravers
KHARKIV
"Dat lek is heel kwalijk. Het schaadt het vertrouwen. Je kunt best je lijntjes hebben, maar je moet weten wat wel naar buiten kan komen en wat niet", aldus Sneijder tegenover VoetbalPrimeur.
Als voorbeeld noemt de Internazionale-middenvelder de bekend geworden trainingsvormen van Oranje: "Als je in drie formaties traint en dat komt naar buiten, is dat heel slecht." Sneijder is kwaad op het 'lek', maar tast in het duister om wie of welke spelers het gaat. "Wie het zijn? Wist ik dat maar..."
Ego's
Sneijder was na de EK-uitschakeling tegen Portugal kritisch op zichzelf en het team: "We hebben vaak gezegd dat de ego's opzij gezet moesten worden. Dat is niet gelukt en dat is onze eigen schuld. We hebben vier jaar lang alles opgebouwd en staan hier nu met nul punten. Dat is heel frustrerend."
Heeft met team te maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasie
Nee, het was gewoon een schending van de regelsquote:Op maandag 18 juni 2012 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt nu een moord op je geweten dat weet je toch?
ja maar het is tong, die scheldt nooit, die doet geen vlieg kwaad, de een mag meer dan de anderquote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon een schending van de regelsMaakt mij echt niet uit wie het is.
Dat was Vertonghen.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mongolen die Classie een hype noemenbeste speler van de hele Eredivsie man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |