Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Dat is omdat ik weer terug ben hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:
de slowchat draait weer volop![]()
![]()
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik weer terug ben hoor
het is jouw beurt om te pijpen deze keer hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.
van mij niet. alleen als Koeman assistent wordt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.quote:Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
+1 notequote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Hij gaat niet voor de hypes?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Inderdaad, maar iig weten we dat er een redelijk goeie selectie eraan komt voor over 4 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
Mensen die niet snappen..
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Strootman ook niet dusquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor de hypes?![]()
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
Maar bij lange na niet beter dan Clasiequote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Clasie ookquote:Op maandag 18 juni 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
Ik wil die streepje zien. Geef ff link.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
Ja, graag gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gekquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Clasie is de nieuwe Toornstra.quote:
Van Rhijn 14 en Willems 30.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
van Rhijn heeft meer gespeeld dan Willems gek
voor hoelang?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Wtf, Tong80 is gebanned![]()
![]()
DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN![]()
ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzoquote:
En hoezo zou Strootman dat niet zijn, zoveel meer ervaring heeft hij niet dan Clasiequote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Clasie is de nieuwe Toornstra.
Mark my words.
Nee dat zegt Johan steeds, maar speelde na FC Twente uit bijna alles.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik dacht dat Willems serieus 5 wedstrijden had gespeeld ofzo
Weet ik niet, ik zag een post van hem, ging naar zn profiel om zn postcount te kijken (half miljoen bijnaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |