Helaas wou Bert niet winnen door hem op de bank te latenquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Laten we vooralquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Ja inderdaad, we waren gewoon getransformeerd in een toernooi.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Niet alleen dat, ook een betere sfeer.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)quote:Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Dat is omdat ik weer terug ben hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:
de slowchat draait weer volop![]()
![]()
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is omdat ik weer terug ben hoor
het is jouw beurt om te pijpen deze keer hoorquote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje.
van mij niet. alleen als Koeman assistent wordt.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.quote:Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
+1 notequote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Hij gaat niet voor de hypes?quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Inderdaad, maar iig weten we dat er een redelijk goeie selectie eraan komt voor over 4 jaar.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera)
Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
Mensen die niet snappen..
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Strootman ook niet dusquote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.
[..]
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.quote:Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij gaat niet voor de hypes?![]()
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |