abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 18 juni 2012 @ 00:16:16 #51
35723 crew  GGMM
pi_113034126
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_113034142
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:

de slowchat draait weer volop :9~ :D _O_
pi_113034149
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Helaas wou Bert niet winnen door hem op de bank te laten :Y
pi_113034155
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
★★★
pi_113034160
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
Laten we vooral :r :') Willems :') :r en het 5e Van der Wiel aan de wagen niet vergeten :r
pi_113034162
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- *; *; *; *; *; *; *; *; *; *; ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_113034168
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034190
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Met Frank waren we gewoon EK geworden.
Ja inderdaad, we waren gewoon getransformeerd in een toernooi.

:')
pi_113034200
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Niet alleen dat, ook een betere sfeer.
★★★
pi_113034225
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034228
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:17 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Met Frank waren er ineens veel betere Nederlandse spelers.
Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera) :')

Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).

Mensen die niet snappen. ;(.
pi_113034232
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
Het grootste geluk van het verliezen van het EK:

de slowchat draait weer volop :9~ :D _O_
Dat is omdat ik weer terug ben hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034250
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dat is omdat ik weer terug ben hoor
Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje. _O_
pi_113034327
pi_113034332
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Moet ik je nou verdomme weer swaffelen teefje. _O_
het is jouw beurt om te pijpen deze keer hoor
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_113034338
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden :)
pi_113034352
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:20 schreef PizzaGeit het volgende:
Van mij mag Frankie wel coach van het NL elftal worden :)
van mij niet. alleen als Koeman assistent wordt.
★★★
pi_113034371
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera) :')
De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.

quote:
Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).
Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_113034372
Wtf, Tong80 is gebanned _O- _O- _O-

DE MODS HEBBEN EINDELIJK HET LICHT GEZIEN _O_ ^O^
pi_113034389
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
+1 note }:|
Brutal. Fucking. Metal.
pi_113034398
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.

[..]

Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Hij gaat niet voor de hypes? :o
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
  maandag 18 juni 2012 @ 00:22:05 #72
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_113034407
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:18 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mensen die niet snappen dat er bij Frank ineens héél andere jongens geselecteerd zouden zijn (De Vrij, Clasie, Rhijn, Bommel weg, Die linksbacknegert er niet et cetera) :')

Mensen die niet snappen dat een coach BELACHELIJK VEEL verschil maakt in de resultaten van een club (zie Koeman).

Mensen die niet snappen. ;(.
Inderdaad, maar iig weten we dat er een redelijk goeie selectie eraan komt voor over 4 jaar.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  maandag 18 juni 2012 @ 00:22:10 #73
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_113034413
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we gewoon eerlijk zijn. Het was allemaal Strootman z'n schuld.
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_113034416
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef mrstylo het volgende:

[..]

De Vrij zou misschien dan wel mee gaan.
Clasie sowieso niet, want Frank gaat niet voor de hypes.
Rhijn heeft maar 14 wedstrijden gespeeld.
Bommel zou sowieso mee gaan.
LB zou dan misschien Emanuelson zijn, maar hij zou geen enkele punt voor Nederland gewonnen hebben.

[..]

Bij club voetbal wel, maar voor Nationale wedstrijden niet.
Strootman ook niet dus
* Verwijderd *
pi_113034422
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:21 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Hij gaat niet voor de hypes? :o
Dan zou ie Stroot dus ook thuislaten
Strootman is een goede speler klaar. Jullie doen alsof hij er niets van kan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')